Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Greg SK, 2 lata temu
Silnik 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Auto bardzo dynamiczne
5,0
Całokształt
Bardzo dobry wybór. Od początku zakupu aż do teraz jestem zakochany w tym aucie. Jazda, wygląd, ekonomika na bardzo dobrym poziomie. Jeśli chcecie mieć samochód wyróżniający się spośród tłumu golfów, passatów etc a nie chcecie wydawać 150 tysięcy to niema lepszego auta. Auto zdecydowanie dla wszystkich. Młodym się podoba i ma tzw "pazura" , a dla starszych idealny bo wsiada się wysoko a nie wślizguje jak do śpiwora w namiocie. Przy tym wszystkim auto jest w uczciwej cenie i w hybrydzie. Dbajmy o środowisko
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny. Wielka przyjemność z jazdy. Hybryda idealnie doładowuje podczas przyspieszania a system start stop całkowicie niezauważalny podczas jego pracy. Super jednostka
4,0
Skrzynia biegów
Na zimnym silniku troszkę trudniej wchodzi 1 i 2 ka. Jest delikatny opór ale nie przeszkadza to . Może to kwestia oleju
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze się prowadzi
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń po około roku użytkowania.
Komfort
5,0
Widoczność
Poziom widoczności bardzo dobry. Auto nie posiada zbyt dużej przestrzeni pozakrywanej belkami a system martwego pola totalnie eliminuje braki w widoczności. Tutaj wielki plus ale auto nie jest też ogromne więc nie należy się spodziewać złych ocen tego elementu
4,0
Ergonomia
Ewentualnie mogliby dołożyć miejsce do ładowania telefonu dla pasażerów z tyłu. Poza tym Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze to wypada. Najlepiej w przypadku ogrzewania foteli. Tutaj nagrzewa się to mega szybko, ale tylko 2 stopniowo. Mogliby dołożyć program posredni
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trzecia osoba może jeździć ale na krótsze dystanse
4,0
Wyciszenie
Jest bardzo przyzwoicie ale kształt samochodu nie jest zbliżony do bolidów F1 zatem boczne opory powietrza mogą czasem być odczuwalne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali a koszty utrzymania optymalne. Autko przyjazne portfelowi
5,0
Stosunek jakość/cena
Bliskie perfekcji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakość wykonania bardzo dobra więc auto odwzajemnia się brakiem awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak problemów

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Vitara III SUV Facelifting