Szukaj

Lista ocen Toyota Auris I (141) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 132 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~rafaldrabik@op.pl
Toyota Auris I
Hatchback 2.2 D-CAT 177KM 130kW
zmienione zawieszenie w stosunku do zwyklego aurisa[ nie jezdzilem zwyklym], opony 225/17, tak auto prowadzi sie bardzo dobrze.jest niezwykle stabilne przy predkosci 200km/h . bezpieczne . ale? wiec tak jesli ktos szuka auta w stylu civic type r lub leon cupra r to sluchajcie to nie do konca jest tak ostre auto. auris jest czyms w rodzaju cruisera na dlugie trasy a nie autem do scigania sie. hamulce bardz dobre. wady? w Polsce zauwazylem ze...
3,0
~Koyot1974
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Samochód jest niski i twardy. Standardowo montowane koła 16\'\' raczej nie nadają się na nasze drogi. Trzeba zwrócić sporą uwagę na to, gdzie zamierzamy zaparkować. Już niewielki krawężnik powoduje zahaczenie przodem auta lub podwoziem. \"Śpiący policjanci\" - można przez \"nich\" przejechać jeśli są to konstrukcje z twardej gumy i łagodnie wyprofilowane. Jeśli jest to \"spowalniacz\" szpiczasty konieczne jest wyhamowanie prawie do 0km/h i...
2,0
~Miron
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Układ jezdny to porażka. Zawieszenie nie zbyt miękkie ani twarde, można powiedzieć komfortowe, ale wybieranie nierówności i przyczepność poniżej przeciętnej. Dużym mankamentem jest pukanie z układu kierowniczego i drania wyczuwalne w kierownicy podczas jazdy po nierównościach. Serwis Toyoty nie ma na to rady, przekładnia kierownicy wymieniona a dalej to samo. Układ kierowniczy nie jest sztywny i precyzyjny jak w starej Corolli E11.
4,0
~jarhar
Toyota Auris I
Hatchback 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
Bardzo dobre zestrojenie układu jezdnego stanowi kompromis pomiędzy sztywnym zawieszeniem a komfortowym. Felgi 16 plus zawieszenie powodują, że samochdó trzyma siedrogi jak przyklejony. Polecam samochdó z układem VSC i TRC, który sprawdza się na mokrych ale i nie tylko nawierzchniach - jużto przetestowałem. Gdyby nie ten układ mogło być krucho.
3,0
~Krzysztof
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Porównując do focusa trzymanie w zakrętach wypada słabo. Pod względem komfortu jest lepiej niż w focusie. Trochę stuka przednie zawieszenie przy poprzecznych nierównościach. Pamiętam, że po przesiadce z focusa jadąc po drodze z betonowych płyt się przeraziłem, ale w serwisie uznano, że to jest normalne.
3,0
~Maciek
Toyota Auris I
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
16 calowe koła to przesada na polske drogi wyczuwa się każdą nierówność plus duży chałas w środku przy jeździe po brudnej, zbłoconej jezdni ale to już raczej sprawa wygłuszenia nadkól. Bardzo podatny samochód na odczuwanie wiatrów bocznych samochód ściąga na bok przeciwny do kierunku wiatru.
3,0
~diablo
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Raczej komfortowy niż sportowy. Dobrze wybiera nierówności. Nie miałem uczucia wychylania w zakrętach. Układ kierowniczy "za miękki" i nie dający poczucia precyzji powyżej 160 km/h. Słabe oryginalne tylne tarcze hamulcowe i klocki (wymienione po 32 000 km).
4,0
~Ben Kenobi
Toyota Auris I
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Układ kierowniczy jest precyzyjny. Samochód dobrze się prowadzi. Wspomaganie mogło by być mocniejsze. Zawieszenie miękkie, przechyla się znacznie w szybkich zakrętach ale zapewnia dobrą przyczepność. Stuka na nierównościach. Komfort jednak zaskakuje pozytywnie.
4,0
~Maro
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
W zasadzie należy się 4,5 ale takiej oceny z gwiazdek nie można dać. Komfortowo nie czuć gorszych nawierzchni ale na pewno nie można powiedzieć że "idzie jak po szynach".Jeżeli ktoś tak lubi jak w/w w Aurisie nie będzie zadowolony.
Dziennik kosztów dla Toyota Auris I
Średni koszt przejechania 100 km
24,25 zł
7,5
l/100km
6,5
l/100km
6,1
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~darmar
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Świetnie trzyma się drogi, nie przechyla się na zakrętach, świetnie tłumi nierówności, nic nie przedostaje się do kabiny, układ kierowniczy precyzyny - sterowany elektronicznie, na parkingu kierownika \"jak w maśle\" w trasie sztywno i pewnie.
Toyota Auris I