Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting (44) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marcink777
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bezstopniowa z przełożeniem elektrycznym, to znaczy nie ma paska napędowego jak w cvt takich jak w małych miejskich samochodach, silniko-generatory elektryczne sprzęgnięte są z silnikiem spalinowym przez przekładnie planetarną, gdzie jest jeden bieg na stałe. Czyli tak jak cały silnik też pancernie. Zmiana przełożenia następuje przez transformację elektryczną. Przyspiesza niezwykle jednostajnie, tak jak samochody elektryczne, nie ma porównania...
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Jedna z największych zalet auta. E-cvt to super komfort i przede wszystkim niezawodność (w przeciwieństwie do niektórych automatów). Jedyny minus, ktory bardzo szybko przestaje przeszkadzać to specyficzny dźwięk przy mocnym wciśnięciu gazu, jednak podkreślam: gdy wciśniesz "gaz do dechy" w jakimkolwiek innym aucie (w automacie czy manualu) to też będzie głośno, więc nie jest to nic nadzwyczajnego..) Przełożenia między D a R działają z...
5,0
~Piotr
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo inteligentnie steruje różnymi trybami pracy: napęd spalinowy, spalinowy + elektr, tylko elektryczny oraz ładowanie. Kierowca ma bardzo szeroki zakres wpływu na zużycie paliwa. Osiągnąłem moje średnie wartości spalania mieszczą się od 1,4 l / 100 km (miejska jazda) do 8 l / 100 km (podczas szybkiej dynamicznej jazdy na autostradzie) . Błyskawiczna praca skrzyni podczas zmiany kierunku jazdy.
5,0
~Marcin
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Jeśłi nie przeszkadza charakter bezstopniowej tzn jednostajne wycie przy max przyspieszaniu, przy umiarkowanym przyspieszanieu przyjemnie mruczy. Nie ma on jednak nic wspólnego z mechanicznymi CVT paskowymi. Tujaj wykorzystuje się transformację mechaniczno-elektryczną w na stale zazębionym układzie planetarnym, mechanicznie jest zazębiony jeden bieg na stałe
5,0
~mp
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
To jest chyba najlepsza rzecz w tym samochodzie. Skrzynia jest precyzyjna, skok krótki, przez 10k km chyba tylko raz nie wszedł mi bieg bo przez nieuwagę za słabo pociągnąłem gałką. Biegi można zmieniać praktycznie 1 palcem, nie trzeba ich "szukać". Wrzucenie każdego biegu odbywa się z tą samą powtarzalnością, siłą i charakterystycznym toyotowskim "kliknięciem".
5,0
~Megazadowolony
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rewelacja! E-cvt (nie mylić z cvt) przełącza kierunki jazdy z niesamowitą szybkością, nieosiągalne dla innych automatów. I jedną uwaga: odgłos przy przyspieszaniu nie jest bardziej denerwujący niż wycie przypadającego auta z manualnej lub zwykłym automatem. Zgadzam się: jest jednostajne, ale na pewno nie bardziej uciążliwe, głośne czy denerwujące.
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
E-CVT -superkomfortowa rzecz. Wierzcie mi, że obcowanie z niż to czysta przyjemność. Bardzo szybko można się do niej przyzwyczaić, a jak już się przyzwyczaisz, to nie chcesz jeździć z żadną inną! ;-) Przełączanie D-R -bajka! Działa szybko i daje dużo frajdy z jazdy. Do tego podobno jest wyjątkowo trwała (zobaczymy).
5,0
~fifik15
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
super długa 1 przez co 2 nie ma co wrzucać jak się wolno toczymy przy czym każda zmiana biegów to czysta przyjemność nie ma mieszania w wiadrze żeby znaleźć którykolwiek z nich czasem wsteczny nie chce wejść jak próbujemy manewrować ale to nieistotny detal.
2,0
~Ekspres
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Skrzynia biegów wymaga poprawy, biegi wchodzą z oporem, czasami nie można nawet wrzucić żadnego biegu. Chyba nie muszę mówić jakim wstydem jest stanie na środku skrzyżowania w wielkim mieście w nowym aucie przez 10s i siłowanie się ze skrzynią...
4,0
~Dudi
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Największe zaskoczenie , potoczne wycie skrzyni bezstopniowej , dla mnie miłe zaskoczenie , ludzie głupoty piszą , jeżdżę na codzień 300Km Volvo z automatyczną skrzynią biegów , skoro mi wycie skrzyni nie przeszkadza to o co chodzi ?
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting