Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting (45) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mp
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Wersja 1.6 ma zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, więc jest w porządku. Zawieszenie w charakterystyce jest kompromisem pomiędzy twardym a miękkim. Na zakrętach nie buja, z drugiej strony tyłkiem też nie trzęsie na wybojach. Jest cicho, chyba że trafimy na sporą dziurę, wtedy łatwo dobija i jest to raczej dobicie głośne. Przy dużych prędkościach auto jest stabilne, na zakrętach zachowuje się neutralnie. Przy normalnych prędkościach samochód...
4,0
~marcink777
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Sztywność zawieszenia wypośrodkowana, nawet bym rzekł jak na Toyotę to bardziej w kierunku sztywnego, tu jest bardzo dobrze. Standardowo dostałem opony 225/45 R17, wg mnie zbyt na wyrost na takie auto. Jak na te fegi założyłem zimówki to okazało się, że zwykłe łańcuchy są na te koła mocno nie rekomendowane, jest mało miejsca i ponoć mogą uszkodzić czujniki abs albo przewody hamulcowe. Lepiej jako zimówki kupić oddzielnie na mniejszych felgach....
5,0
~Robert
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardziej zwrotny niż yaris III, kierownica jest lekka, lżejsza niż w Yarisie III i neco większa to wg mnie wada bo jest mniej miejsca. To mnie bardzo zaskoczylo ale tym dlugim autem sie kieruje jak malutkimuc gabarytow, bardzo przykemniensie parkuje. Bardzo szybko mozma zmieniac kierunki jazdy joystickiem -super sprawa. Wg mnie zawieszenie mogloby byc lepsze. Jest duzo lepsze niz w Yarisie III ale nieco za twarde na kolach 17 cali.
5,0
~Bardzo_zadowolony_uzytkownik_hybrydy
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rewelacja -bardzo precyzyjny, przewidywalny, bezposredni i komfortowy. Tylne zawieszenie wielowahaczowe sprawia, ze autem mozna bez strachu wchodzic w zakrety ze stosunkowo duza predkoscia. Do tego nisko osadzony srodek ciezkosci powoduje, ze auto bardzo dobrze trzyma sie drogi. Auto jest rowniez bardzo przewidywalne przy wysokich, autostradowych predkosciach.
2,0
~Maniek
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Od początku problemy z utrzymaniem prostej linii jazdy. Niby ze zbieżnościa wszystko ok ale non stop trzeba korygowac kierownicą jesli chce sie jechac prosto (nie jest to wina nierównej drogi lub kolein - sprawdziłem na idealnie prostej powierzchni) Moze to kwestia zbyt czułego wspomagania? Nie moge dojść przyczyny. Serwis też nie.
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo precyzyjny i komfortowy układ kierowniczy. Kapitalne trzymanie drogi -pomagają tu wahacze z tyłu zamiast belki skrętnej oraz niższy środek ciężkości (baterie pod tylną kanapą). Auto daje dużo frajdy z jazdy. Świetny kompromis między komfortem a twardością zawieszenia. Wspomaganie w sam raz, hamulce bardzo dobre.
4,0
~roygbiv
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Wcześniej miałem francuza. Auris wydaje się być dobrym kompromisem pomiędzy komfortem a sprężystością. Dziur nie czuć (chyba że mowa i poskrzypiwaniu deski w najtańszej wersji:). W zakręty da się wchodzić dość szybko, ale bez szaleństw. Takie uniwersalne zawieszenie. Prowadzenie stabilne.
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W tej klasie jeden z najlepszych! Auto trzyma się drogi jak przyklejone nawet przy dużych prędkościach. Świetne zawieszenie wielowahaczowe i niski środek ciężkości pomagają. Konkurenci mogą się uczyć! Tłumienie nierówności bardzo dobre. Bardzo dobry kompromis między komfortem, a twardością zawieszenia.
5,0
~Średnie spalanie ok.4-4,5l/100km
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
1.bardzo precyzyjny 2.pewny w prowadzeniu 3.komfortowe zawieszenie (z tyłu wahacze a nie belka skrętna) 4.fajny kompromis między komfortem a dynamiką (ani przesadnie miękki jak u francuzów, ani nie za twardy jak w hondzie. Moim zdaniem dość podobny do volkswagenowatego)
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
6,4
l/100km
6,5
l/100km
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Średnie spalanie ok.4-4,5l/100km
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
1.bardzo precyzyjny 2.pewny w prowadzeniu 3.komfortowe zawieszenie (z tyłu wahacze a nie belka skrętna) 4.fajny kompromis między komfortem a dynamiką (ani przesadnie miękki jak u francuzów, ani nie za twardy jak w hondzie. Moim zdaniem dość podobny do volkswagenowatego)
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting