Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting (42) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~marcink777
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Silnika spalinowego przy jednostajnej ustabilizowanej prędkości nie słychać nawet przy tych większych prędkościach, natomiast wg mnie stanowczo za bardzo słychać szum toczenia od około 60km/h i powyżej 120km/h szum wiatru, może to dlatego że te odgłosy nie są zagłuszane przez cichy silnik spalinowy.Te szumy na tyle upierdliwe, że wygłuszyłem na własną rękę bagażnik i drzwi, poprawa była warta wydanych 800zł. Tu dostałby co najwyżej trzy...
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Dla mnie rewelacja. Miałem wcześniej 2 toyoty i 1 hondę i trochę się wyciszenia obawiałem, a tu -pełne zaskoczenie! Jest cichutko! W trybie ev nie słychać kompletnie nic (oprócz toczenia opon), a z włączonym silnikiem spalinowym jest cicho i przyjemnie. Kolejna po E-CVT bardzo uzależniająca rzecz.. Nieporównywalnie ze zwykłymi samochodami. Przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu silnik zaczyna głośno wyć, ale gdy tylko gaz odpuścimy znowu jest...
3,0
~Piotr
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Nie jest źle, ale tutaj widać różnicę między między LEXUSem a Toyotą szczególnie podczas jazdy po nierównościach czy czy drogach nieutwardzonych. Nie mam na myśli hałas pracy silnika podczas dynamicznego przyspieszania, ponieważ, można przyspieszyć bez konieczności wkręcania silnika na bardzo wysokie obroty, wówczas w kabinie jest cicho. Bardzo cicho jest podczas miejskiej jazdy, kiedy pracuje tylko silnik elektryczny.
5,0
~Bardzo_zadowolony_uzytkownik_hybrydy
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wyciszenie rewelacyjne, a komfort podrozowania z nim zwiazany jest nieoceniony. Najprzyjemniej oczywiscie jezdzicsie na samym pradzie, bez wlaczonego silnika spalinowego (np.podczas "zeglowania") -wtedy slychac wylacznie szum opon. Oczywiscie, przy energicznym przyspieszaniu silniek slychac -cudow nie ma. Natomiast przy predkosciach autostradowych w kabinie jest ok (oczywiscie jak na klase kompaktowa).
3,0
~roygbiv
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Tragedii nie ma, szału też nie, głownie z racji silnika, który trzeba wysoko kręcić. Na niższych obrotach natomiast brzmi on jakoś tak...syntetycznie. Ciężko to określić, ale brzmi jak nie silnik:) Przy prędkościach autostradowych da się swobodnie rozmawiać i słuchać muzyki, ale podejrzewam, że u konkurencji będzie ciszej. Na plus nieźle grające głośniki z dobrym basem.
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Super! Duży postęp w stosunku do poprzedniej generacji i czołówka w klasie (na moment wprowadzenia generacji modelu). Hybryda to idealna cisza przy jeździe w trybie elektrycznym oraz glidowaniu. Na trasie super do 130km/h, powyzej robi się coraz głośniej. Efekt trochę psuje słyszalny świst z okolic przedniej szyby powyżej 120-130km/h.
3,0
~eRni
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Wyciszenie jest na średnim poziomie. Słychać szumy wiatru, odgłosy dochodzące z nadkoli i ogólnie chyba zaoszczędzono na materiałach wygłuszających. Nie słychać natomiast żadnych niepokojących odgłosów. Brak niechcianych dźwięków ze strony układu jezdnego czy napędowego.
4,0
~Maciej
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Db++. Spokojna jazda to bajka. Hałas pojawia się przy ostrzejszym przyspieszaniu lub przy jeździe pod górę - jedyna odczuwalna wada e-CVT. Przy jeździe na silniku elektrycznym słychać tylko szum opon i powietrza, jedynie przy ruszaniu ciche"wziuuu" jak w tramwaju. :-D
5,0
~mp
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Jak na silnik wolnossący jest bardzo dobrze, przy 150 km/h nie słychać silnika tylko szum powietrza. Silnik słyszalny tylko na wysokich obrotach podczas wyprzedania, co ma wady i zalety - jak słychać silnik to nie trzeba patrzeć cały czas na obrotomierz :)
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
6,4
l/100km
6,5
l/100km
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Mimo że hybryda i podczas pełzania w korkach cicho jak w bibliotece, to przy większych prędkościach zauważalny szum z nadkoli i bagażnika. Akurat silnika przy stabilnych nawet większy prędkościach (do 140) specjalnie nie słychać.
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting