Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting

Megazadowolony, 5 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : E-cvt -dla mnie bomba!
Zawieszenie : Klasa -o wiele lepiej niż u konkurentów.
Silnik : Tutaj: "silniki"
5,0
Całokształt
Auto zaskoczyło mnie pozytywnie. Nie spodziewałem się, ze jazdy hybryda można nauczyć się tak szybko i ze może dawać tyle frajdy!
Wrażenia
5,0
Silnik
Synergia silnika spalinowego z elektrycznym naprawdę działa! To auto jest oszczędne, komfortowe i dynamiczne. Silniki pracują z dużą kulturą. Klasa!
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja! E-cvt (nie mylić z cvt) przełącza kierunki jazdy z niesamowitą szybkością, nieosiągalne dla innych automatów. I jedną uwaga: odgłos przy przyspieszaniu nie jest bardziej denerwujący niż wycie przypadającego auta z manualnej lub zwykłym automatem. Zgadzam się: jest jednostajne, ale na pewno nie bardziej uciążliwe, głośne czy denerwujące.
5,0
Układ jezdny
Znów muszę się powtórzyć: rewelacja! Auto dzieki układowi wielowahaczowemu prowadzi się wyśmienicie, jak po sznurku! Zarówno na wąskich, krętych drogach, jak i podczas szybkiej jazdyna autostradzie.
5,0
Karoseria
Auto wygląda bardzo ładnie. Sportowo ale też elegancko. Ma klasyczna, ponadczasowa sylwetkę.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność we wszystkie strony ok. Czujniki cofania i kamera w stosunkowo niskich wersjach wyposażenia. Super.
5,0
Ergonomia
Japońska klasa sama w sobie. Wszystko jest na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa, nawiewy działają. Jest fajnie. Szkoda trochę, ze nie ma osobnych nawiewów dla tylnej kanapy..
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu -super. z tyłu -tylko dobrze.
5,0
Wyciszenie
Bloga cisza elektryka. Powyżej 130km/h słyszalny świst z okolic przednich okien. Silnik wyciszony b.dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super, super, super! Mało pali, brak kosztownych części mogących się potencjalnie popsuć. Serwis Toyoty cenowo przecietny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość ok. Cena mogłaby być jeszcze atrakcyjniejsza -wtedy hybryda zwracała by się kupującemu jeszcze szybciej..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Super!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero. Null. Nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
2,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
2,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting