Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Hatchback 5d (29) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~remmk
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Wymaga przyzwyczajenia i "wjeżdżenia się" w samochód w celu wykorzystania jego możliwości. Generalnie napęd żyje własnym życiem. Kierowca przyciskając gaz tylko podaje jak szybko chce jechać a hybryda uruchamia albo silnik benzynowy (przyspieszanie i duże prędkośc), benzynę + elektryczny (intensywne przyspieszanie zwłaszcza w trybie Power), lub elektryczny (niespieszne toczenie się). Zdejmując nogę z gazu aoutomatycznie jest lekko...
5,0
~kmarek
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Niewysilona benzyna i brak dwumas, turbin, dpf-ów, sprzęgieł i innych komplikatorów to recepta na długowieczność i brak problemów eksploatacyjnych. Moc do codziennej jazdy w zupełności wystarcza, w razie potrzeby zawsze można przejść w tryb power - oczywiście mogłoby jej być więcej. Co do minusów to zauważyłem, że nie zawsze przy kickdownie natychmiast włącza się slnik elektryczny - czasem jest również coś w rodzaju małej "turbodziury".
5,0
~Mario
Toyota Auris II
Hatchback 5d Valvematic 130 132KM 97kW
Kupując auto 130 konne nie spodziewałem się fajerwerków. Ale naprawdę jest dobrze. Nie jest demonem prędkości ale można nim sprawnie podróżować. Duża zasługa to skrzynia CVT. Nie jestem jej zwolennikiem ale dla tego silnika nadaje się idealnie. Wolnossąca benzyna 1.6 nie ma dużego momentu obrotowego ale CVT utrzyma obroty w takim zakresie aby był maksymalny moment obrotowy, że naprawdę można sprawnie jeździć.
5,0
~Akluko
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Hybryda to jest to. W mieście spisuje się super - jak się opanuje trochę sposób poruszania się, włączy mocniejszy odzysk energii to się naprawdę przyjemnie wozi. Dodatkowo naprawdę ma się zapas mocy - słowa krytyki o wyciu silnika - zgadzam się że wyje - ale tylko dlatego aby go nie żyłować. Jazda eco - i o wyciu nie ma mowy. A 140 km w lekkim aucie się czasem przydaje.
3,0
~Jacek
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Silnik 1.8 powinnien w moeje ocenie miec wiecej mocy około 130 km silnik elektryczny w mieście funkcjonuje całkiem ok lecz nie rozumię dlaczego nie pomaga auto w trasie przy wzniesieniach nie dołącza się, zaś spalinowy zwiększa swoje obroty bo CVT nie wie co to moment obrotowy. Poważny błąd- który można by było łatwo wyeliminować odpowiednim oprogramowaniem całego układu.
3,0
~cezario1
Toyota Auris II
Hatchback 5d D-4D 90 90KM 66kW
Niestety w silniku przy obrotach pomiędzy 1800-2000 występują drgania i czasami buczenie podczas przyspieszania, zwłaszcza na piątym biegu. Najlepiej pracuje on na wyższych obrotach tak koło 2500 wtedy ożywa, ale występuje wtedy większe spalanie. Nie we wszystkich samochodach to występuje, w samochodzie kolegi nie ma drgań.
5,0
~Sławek
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Jest przecudny, wolnossąca benzyna z elektrykiem czyli hybryda w wydaniu Toyoty to wg mnie "majstersztyk". Niezawodność, małe spalanie oraz bardzo dobre osiąg czynią z tego napędu jeden z najlepszych na rynku.
4,0
~Bolo
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Mankament który może przeszkadzać to głośność silnika przy dużych obrotach ale to dlatego że skrzynia jest bezstopniowa idzie się przyzwyczaić po osiągnięciu odpowiedniej prędkości jest OK
3,0
~Patrycja
Toyota Auris II
Hatchback 5d Valvematic 130 132KM 97kW
Podobno silnik ma 130 koni - podobno ponieważ nie czuć tego. Jeżeli chcę jechać dynamicznie muszę piłować silnik a wtedy spalanie na poziomie 10 litrów to norma. W dodatku jest bardzo głośno.
5,0
~don
Toyota Auris II
Hatchback 5d Valvematic 130 132KM 97kW
cichy.. dobrze pracuje.. troche slaby moment przy nizszych obrotach, jednak wystarczy zredukowac i leci jak przecinak;) (przy wyprzedzaniu z 90 w gore mozna smialo wrzucic 3ke i ciagnie do 120 bez problemu)
Toyota Auris II Hatchback 5d