Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports Facelifting (48) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Jan
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Jak to w Toyocie - praktycznie nie istnieje. Entuzjaści są w stanie włożyć 40-50kg materiałów wyciszających, bo producent zapomniał. W mieście to nie przeszkadza, ale po przekroczeniu 120 km/h jest już nieznośnie. Da się przeżyć i nie wkurza to tak jak w 2x droższym RAV4 - gdzie człowiek spodziewa się komfortu za 220 000 pln, a tu poziom Yarisa I generacji... Pomijam odglosy przyspieszania. Specyfiki eCVT nie przeskoczysz. Ale...
4,0
~antek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Mogłoby być lepiej. Gdy kupiłem ( jako używane ), strasznie drażniło mnie charakterystyczne buczenie wydechu. Było to bardzo uciążliwe w czasie dłuższej jazdy. Długo szukałem przyczyn i pomógł jeden prosty zabieg... . Wyrzuciłem oryginalny, jak się okazało przelotowy tłumik końcowy ( stąd to buczenie i głośna praca ) i zastąpiłem nieco większym i tym razem nieprzelotowym zamiennikiem za 250 zł. Problem z buczeniem znikł i w aucie zrobiło się...
5,0
~KierowcaBombowca
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Jeździłem Kią Ceed, Hundaiem i30, Oplem Astrą, Renalut Megane, Fordem Focusem. Z powyższych tylko Focus jest lepiej wyciszony. CZyli Focus, Toyota, długo nic, reszta. Wewnątrz można komfortowo rozmawiać lub słuchać muzyki nawet przy wyższych prędkościach. Można się czepić niezbyt dobrze wyciszonego zawieszania z tyłu, słychać je trochę na nierównościach. Głośnych klocki przestały być uciążliwe po pierwszym serwisie.
4,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Oczywiście mogłoby by być lepiej przy dużych prędkościach, ale generalnie każdy, kto wchodzi do auta jako pasażer, jest pod dużym wrażeniem ciszy wewnątrz - głównie oczywiście dzięki umiejętnemu wykorzystaniu hybrydy. W mieście jest ultra ciche, a w trasie do 130km/h jest w normie. Potem wiadomo, zaczyna szumieć. Ale chyba to nic nie zwykłego, to nie Lexus...
5,0
~Piotr
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Bardzo cicho jak przesadziłem się z golfa 4 który miał 21 lat. I dla zainteresowanych był na gaz nie klekot diesel. W końcu słyszę swojej myśli przy 130. Czy muzyka daje lepsze dźwięki niż kiedyś . Można normalnie porozmawiać przez tel na głośno mówiącym bez szumów i krzyczenia. Dlatego dziwią mnie komentarze że głośno i coś wyje.
2,0
~sławek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo kiepsko, czasami jadąc zastanawiałem się czy siedzę w środku czy pod maską. z ciekawości zdjąłem boczek a tam na poszyciu naklejony kawałek maty wymiarów 10x10 cm plus do tego folia antywilgociowa i ot całe wygłuszenie. Pomaga otwarcie okna, wtedy jest obojętnie bo i tak głośno.
5,0
~Konrad
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W korkach, przy korzystaniu z trybu elektrycznego jest bezgłośnie. Przy normalnej jeździe słychać tylko szum. Przy dynamicznym przyspieszaniu daje się we znaki sposób pracy skrzyni CVT i auto wyje ( to nie wada tylko specyfika skrzyni CVT, która wyje tak samo w Lexusie RX450h za 400 tys zł :) )
5,0
~Rafał Poznań
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W mojej ocenie wyczuwalnie lepiej niż w wersji przed liftingiem. Jest cicho i komfortowo do 120-130 km/h. Nawet podczas przyspieszania "wycie" silnika nie jest natarczywe. Przy jeździe miejskiej bardzo cicho - czasami trudno się zorientować który silnik napędza koła (spalinowy czy elektryczny).
5,0
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wyciszenie uważam za dobre i nie mam do niego uwag. Podczas jazdy zazwyczaj słychać lekki szum powietrza i opony. Przy większej ilości gazu odzywa się stłumiony silnik. Bardzo delikatnie słychać silnik elektryczny przy ruszaniu. Z rzadka odzywają się plastiki we wnętrzu.
5,0
~piotr_szczęśniak
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W mieście jadąc w trybie elektrycznym jest naprawdę cicho. Na autostradzie przy prędkości 140 już zaczyna słychać wiat, ale bez przesady. Po prostu wyciszenie na dobrym poziomie, takim jaki jest w danym segmencie.
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting