Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Auto świetnie się prowadzi w trasie zwłaszcza na zakrętach, dobrze wybiera nierówności, nie było problemów z podzespołami gorzej jazda śnieżną zimą. To co zauważyłem to zbierająca się zamarzająca breja we wnękach przednich kół od strony silnika mocno ogranicza niekiedy manewrowanie. Częstym staje się usuwanie tego na myjni, nie pomaga niskie zawieszenie i 17 calowe felgi, kiepsko się prowadzi zimą głównie przez zamiatanie dupą, sztywnienie...
5,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Auto trzyma się drogi. Nie jest ani za miękkie, ani za twarde. Wspomaganie kierownicy jest OK, choć mam wrażenie, że w nowszej Corolli jest "gładsze". Auto spokojnie daje radę po wertepach, a na gładkim radzi sobie bardzo przyzwoicie. Nie miałem żadnej nerwowej sytuacji, żeby sprawdzić jakiś bardzo dynamiczny manewr przy dużej prędkości, ale moim zdaniem trzyma się drogi przyzwoicie. Mam jedynie drobne zastrzeżenia do hamulców - sprawiają...
4,0
~Tomek_T
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Samochód prowadzi się pewnie i stabilnie choć fanów francuskiej motoryzacji może okazać się zbyt twardy. Przy kołach w rozmiarze 225/45R17 prowadzi się jak gokart. Małym minusem są skrzypiące gumy w zawieszeniu, które pozostają ciche po nasmarowaniu (np. silikonem do gum).
5,0
~piotr_szczęśniak
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Samochód szybko reaguje na ruchy kierownicą i chodzi lekko, ale bez przesady. Zdecydowanie lepiej niż w mojej poprzedniej Dacii Duster, jednakże bez różnicy - w porównaniu do dustera - jest praktyczny brak wyczucia co się dzieje z przednimi kołami. Tej pewności mogłoby być więcej.
5,0
~Marek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo dobry nic nie dobija ( jak w innych opiniach) auto super się prowadzi - pamiętajcie że to auto nie jest wyścigówką. Początkowo bałem się niby niskiego zawieszenia lecz po roku jak o nic nie zwadziłem to chyba jest ok. Wjeżdżajcie wolniej na krawężniki .
3,0
~Tabaza
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Porównuję wszystkie samochody do Citroena. Niestety Aurisowi dużo w tej dziedzinie brakuje. Potrafi dobić na nierównościach nawet nieobciążonym autem. Zawieszenie jest zdecydowanie za niskie jak na moje preferencje. Nie potrafię jeszcze ocenić trwałości.
5,0
~Mateusz
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Z tęsknotą wspominam Golfa II, w którym każdy zakręt był przejechany idealnie. Niespodziewanie Auris jest jeszcze lepszy. Mocno odczuwa się stratę mocy przy skręconych kołach w innych autach tego nie odczuwałem.
4,0
~Rafał Poznań
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Dobry kompromis pomiędzy twardością a komfortem - pewne właściwości jezdne. Mały minus za nieprzyjemne dobijanie auta na większych wybojach / dziurach (auto wyposażone w bardziej komfortowe 16 calowe felgi).
5,0
~Miś
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Fajne sztywne a jednocześnie dosyć komfortowe zawieszenie, z tyłu wielowahacz, pewne zachowanie na zakrętach, bardzo trwałe elementy zawieszenia.
2,0
~Marcin
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Baterie wpływają, że auto strasznie płynie w zakrętach, jest ociężałe. W przypadku nagłych zmian kierunku (np. test łosia) tył auta ucieka.
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting