Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 (23) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Jan
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Jak to w Toyocie - praktycznie nie istnieje. Entuzjaści są w stanie włożyć 40-50kg materiałów wyciszających, bo producent zapomniał. W mieście to nie przeszkadza, ale po przekroczeniu 120 km/h jest już nieznośnie. Da się przeżyć i nie wkurza to tak jak w 2x droższym RAV4 - gdzie człowiek spodziewa się komfortu za 220 000 pln, a tu poziom Yarisa I generacji... Pomijam odglosy przyspieszania. Specyfiki eCVT nie przeskoczysz. Ale...
4,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Oczywiście mogłoby by być lepiej przy dużych prędkościach, ale generalnie każdy, kto wchodzi do auta jako pasażer, jest pod dużym wrażeniem ciszy wewnątrz - głównie oczywiście dzięki umiejętnemu wykorzystaniu hybrydy. W mieście jest ultra ciche, a w trasie do 130km/h jest w normie. Potem wiadomo, zaczyna szumieć. Ale chyba to nic nie zwykłego, to nie Lexus...
2,0
~sławek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo kiepsko, czasami jadąc zastanawiałem się czy siedzę w środku czy pod maską. z ciekawości zdjąłem boczek a tam na poszyciu naklejony kawałek maty wymiarów 10x10 cm plus do tego folia antywilgociowa i ot całe wygłuszenie. Pomaga otwarcie okna, wtedy jest obojętnie bo i tak głośno.
5,0
~Konrad
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W korkach, przy korzystaniu z trybu elektrycznego jest bezgłośnie. Przy normalnej jeździe słychać tylko szum. Przy dynamicznym przyspieszaniu daje się we znaki sposób pracy skrzyni CVT i auto wyje ( to nie wada tylko specyfika skrzyni CVT, która wyje tak samo w Lexusie RX450h za 400 tys zł :) )
5,0
~Rafał Poznań
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W mojej ocenie wyczuwalnie lepiej niż w wersji przed liftingiem. Jest cicho i komfortowo do 120-130 km/h. Nawet podczas przyspieszania "wycie" silnika nie jest natarczywe. Przy jeździe miejskiej bardzo cicho - czasami trudno się zorientować który silnik napędza koła (spalinowy czy elektryczny).
5,0
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wyciszenie uważam za dobre i nie mam do niego uwag. Podczas jazdy zazwyczaj słychać lekki szum powietrza i opony. Przy większej ilości gazu odzywa się stłumiony silnik. Bardzo delikatnie słychać silnik elektryczny przy ruszaniu. Z rzadka odzywają się plastiki we wnętrzu.
5,0
~piotr_szczęśniak
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W mieście jadąc w trybie elektrycznym jest naprawdę cicho. Na autostradzie przy prędkości 140 już zaczyna słychać wiat, ale bez przesady. Po prostu wyciszenie na dobrym poziomie, takim jaki jest w danym segmencie.
3,0
~kerons19
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wielkim nieporozumieniem w tym samochodzie jest wytłumienie dachu. Przy pierwszej jeździe w deszczu nie wiedziałem co się dzieje. Dosłownie każdą krople było słychać na dachu. To samo się tyczy nadkoli. Zero wytłumienia.
5,0
~Mateusz
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo dobrze wyciszony. Prawie nie słychać jak się trąbi. Przez pewien czas nie słyszałem nawet, że klocki piszczą, dopiero po otwarciu okna czy w garażu słychać. Podczas opadów bardzo słychać uderzanie kropel o dach/szybę.
2,0
~Bobby
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Autostrada męczy uszy. Nie miałem lepszego auta, ale będę zwracał na to uwagę. Hybryda jest cicha w mieście i na trasach międzymiastowych. Irytuje bardzo niski dźwięk opon na dziurach w mieście.
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting