Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis II Kombi (186) - Silnik

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~pavlus72@tlen.pl
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
Od razu odpowiem, ze jestem zakochany w VW bo to mój trzeci VW (wczesniej 2 Passaty) i sa to poprstu auta idealne. Raz dalem sie namówic na Avensis. Zaznaczam, nie verso tylko kombi, byl to rocznik chyba 2002. To byla roczna meczarnia po przesiadnieciu sie z Passata. A Tourana stawiam nieco wyzej od Passata, szczególnie jesli chodzi o walory rodzinno-turystyczne. Ale do rzeczy. Silnik zostawie na koniec bo to odrebna historia....
4,0
~sledzios2@gmail.com
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
lubi brać olej ale to jest normalne w tych silnikach, przy kupnie trzeba zwrócić na to uwagę czy ktoś dbał o to bo potrafi brać nawet litr oleju na kilka tysięcy kilometrów. polecam jak kogoś stać 0w30 castrol ale dużo pali oleju lub 5w30 castrol wtedy bierze mniej. ubywa płynu chłodzącego, trzeba co jakiś czas dolewać. problem z falowaniem obrotów wystarczy wyczyścić okład dolotowy (przepustnica i klapki dolotowe przy silniku) bo zbiera się...
4,0
~Tomasz
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 D-4D 126KM 93kW
Faktem jest, że wraz z liftingiem podniesiona o 10 KM moc silnia nie jest czymś niezwykłym, ale w mojej ocenie 126 koników pod maską w 2.0 dieslu jest stadkiem, które w zupełności wystarcza na miejską dżunglę, przy umiarkowanym zapotrzebowaniu na paliwo (ok 6-7 l/100 Km). W trasie przy pełnym obciążeniu przydałoby się tych koni minimalnie więcej, ale silnik ładnie wchodzi na obroty, co właśnie w trasie np. przy wyprzedaniu jest nieocenionym...
4,0
~znający temat maruda
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
długo zastanawiałem się nad odpowiednim silnikiem. Różne opcje brałem pod uwagę. Padło na 2.0 VVTI. Nie bierze oleju. 1.8 VVTI borykały się z braniem oleju.Chyba,że komuś udało się w ramach gwarancji z tym uporać. Jeśli nie to nowy właściciel może mieć problem. To samo przy 1.6. Disel Toyoty jest bardzo czuły jak i inne obecnie produkowane.Jak jest młody i z małym przebiegiem to ok. Kupując używany egzemplarz nie liczmy ,że ma 127 tyś czy 118...
4,0
~Johnsson
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 D-4D 126KM 93kW
Do kultury pracy silnika nie mam zastrzeżeń. Silnik typowy na autostradę, 6-biegowa skrzynia stworzona do większych prędkości. 140-180km/h bez problemu, w środku słychać delikatny pomruk jednostki napędowej. Przyśpieszenia przy prędkościach powyżej 120km/ są bardzo zadowalające. Przy popularnej w Polsce prędkości podrózowania 50-80km/h gdy potrzeba wyprzedzić \"zamulaczy\" silnik radzi sobie dostatecznie. Brakuje mocy, no ale cos za coś, to...
5,0
~hrabia Jakubczyk
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
Elastyczność jest wzorowa. Klekocze po odpaleniu na mrozie przez kilka minut jak diesel, ale po rozgrzaniu jest już tylko ciche mruczenie (no ok, bzyczenie). Kiedy go kupiłem to obroty trochę falowały, najprawdopodobniej było to spowodowane zabrudzeniami w tych wszystkich przewodach i komorach, bo po trzech miesiącach tankowania 98 (Statoil) falowanie zniknęło kompletnie. Poziom oleju zupełnie się nie zmienia, wymieniam tylko od przeglądu do...
3,0
~woosa wo74@tlen.pl
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 D-4D 126KM 93kW
W jeździe miejskiej auto trochę mnie rozczarowało. Wcześniej jeździłem Octavią II 1,9 TDI, która ma zupełnie inna charakterystykę silnika. Przyspiesza już od 1800 obr/min bez odczuwalnej turbo dziury. W Avensis dziura jak studnia. a moc 126 o całe 20 więcej niż skoda sugerowałaby, że powinno być lepiej. Niestety nie za dobrze. Poza miastem cudownie bez zastrzeżeń 4,5,6 bieg i można kulturalnie przyspieszać i podróżować. Po 2 miesiącach...
4,0
~Prezes
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 D-4D 126KM 93kW
Auto wyposażono w silnik D4D 1AD-FTV o mocy 126km. Zapewnia on jedynie wystarczającą dynamikę dla przeciętnego użytkownika, moc i moment obrotowy z zestawianiu z masą pojazdu nie pozwalają na dynamiczne przyspieszanie, szczególnie w przypadku jazdy z pełnym obciążeniem i włączoną klimatyzacją. W takich warunkach w zasadzie nie ma mowy o jakiejkolwiek dynamice, auto po prostu przemieszcza się bez możliwości szybkiego przyspieszenia. Jeśli...
5,0
~Mario
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
Silnik 2.0 z bezpośrednim wtryskiem benzyny i zmiennymi fazami rozrządu. Cichy i wystarczająco dynamiczny na te gabaryty auta. Nie wyobrażam sobie wygodnej jazdy T25 z silnikiem 1.8 125 KM nie wspominając o 1.6. Łańcuch rozrządu pozwoli oszczędzić parę złotych na serwisie. Jak prawie każdy silnik "direct injection" ma problemy z nagarem osadzającym się w przepustnicy i kolektorze. Należy co jakiś czas oczyścić te elementy z nagaru....
1,0
~Niezawodnie zawodne auto
Toyota Avensis II
Kombi 1.8 VVT-i 129KM 95kW
Silnik bierze olej, co 1L/1000km. Niestety przekonałem się o tym 3 tyg. po zakupie kiedy pękł blok silnika i zaliczyłem holowanie do Polski, zakup nowego itd. w sumie 8.000zł Nie zadziałały kontrolki oleju! Miałem sporo szczęścia, że przeżyłem bo zdarzenie miało miejsce na autostradzie przy prędkości 180km/h ! Poza tym totalny brak mocy. Auto bez obciążenia tylko z kierowcą miało problem podjechać po górę. W górach, aby wjechać na...
Toyota Avensis II Kombi