Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis II (493) - Silnik

Na liście zabraknie 339 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~pavlus72@tlen.pl
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
Od razu odpowiem, ze jestem zakochany w VW bo to mój trzeci VW (wczesniej 2 Passaty) i sa to poprstu auta idealne. Raz dalem sie namówic na Avensis. Zaznaczam, nie verso tylko kombi, byl to rocznik chyba 2002. To byla roczna meczarnia po przesiadnieciu sie z Passata. A Tourana stawiam nieco wyzej od Passata, szczególnie jesli chodzi o walory rodzinno-turystyczne. Ale do rzeczy. Silnik zostawie na koniec bo to odrebna historia....
4,0
~sledzios2@gmail.com
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
lubi brać olej ale to jest normalne w tych silnikach, przy kupnie trzeba zwrócić na to uwagę czy ktoś dbał o to bo potrafi brać nawet litr oleju na kilka tysięcy kilometrów. polecam jak kogoś stać 0w30 castrol ale dużo pali oleju lub 5w30 castrol wtedy bierze mniej. ubywa płynu chłodzącego, trzeba co jakiś czas dolewać. problem z falowaniem obrotów wystarczy wyczyścić okład dolotowy (przepustnica i klapki dolotowe przy silniku) bo zbiera się...
4,0
~Tomasz
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 D-4D 126KM 93kW
Faktem jest, że wraz z liftingiem podniesiona o 10 KM moc silnia nie jest czymś niezwykłym, ale w mojej ocenie 126 koników pod maską w 2.0 dieslu jest stadkiem, które w zupełności wystarcza na miejską dżunglę, przy umiarkowanym zapotrzebowaniu na paliwo (ok 6-7 l/100 Km). W trasie przy pełnym obciążeniu przydałoby się tych koni minimalnie więcej, ale silnik ładnie wchodzi na obroty, co właśnie w trasie np. przy wyprzedaniu jest nieocenionym...
1,0
~Pugilares
Toyota Avensis II
Hatchback 1.8 VVT-i 129KM 95kW
Auto od nowości w rodzinie, więc cała historia znana. Przy 130 tys. zaczął pobierać ponad 0,5 l oleju/1000 km i bardzo szybko zużycie oleju rosło. Przy 160 tys. pobierał już 3 litry (tak, trzy litry) oleju na 1 tys. km. W ASO przyznali, że znają sprawę i te silniki były wymieniane na gwarancji i jeszcze kilka lat po gwarancji jeżeli auto serwisowane. U mnie usterka pojawiła się zbyt późno. Silnik rozebrany w warsztacie niezależnym -...
4,0
~znający temat maruda
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
długo zastanawiałem się nad odpowiednim silnikiem. Różne opcje brałem pod uwagę. Padło na 2.0 VVTI. Nie bierze oleju. 1.8 VVTI borykały się z braniem oleju.Chyba,że komuś udało się w ramach gwarancji z tym uporać. Jeśli nie to nowy właściciel może mieć problem. To samo przy 1.6. Disel Toyoty jest bardzo czuły jak i inne obecnie produkowane.Jak jest młody i z małym przebiegiem to ok. Kupując używany egzemplarz nie liczmy ,że ma 127 tyś czy 118...
4,0
~Johnsson
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 D-4D 126KM 93kW
Do kultury pracy silnika nie mam zastrzeżeń. Silnik typowy na autostradę, 6-biegowa skrzynia stworzona do większych prędkości. 140-180km/h bez problemu, w środku słychać delikatny pomruk jednostki napędowej. Przyśpieszenia przy prędkościach powyżej 120km/ są bardzo zadowalające. Przy popularnej w Polsce prędkości podrózowania 50-80km/h gdy potrzeba wyprzedzić \"zamulaczy\" silnik radzi sobie dostatecznie. Brakuje mocy, no ale cos za coś, to...
5,0
~hrabia Jakubczyk
Toyota Avensis II
Kombi 2.0 VVT-i 147KM 108kW
Elastyczność jest wzorowa. Klekocze po odpaleniu na mrozie przez kilka minut jak diesel, ale po rozgrzaniu jest już tylko ciche mruczenie (no ok, bzyczenie). Kiedy go kupiłem to obroty trochę falowały, najprawdopodobniej było to spowodowane zabrudzeniami w tych wszystkich przewodach i komorach, bo po trzech miesiącach tankowania 98 (Statoil) falowanie zniknęło kompletnie. Poziom oleju zupełnie się nie zmienia, wymieniam tylko od przeglądu do...
4,0
~sz00gun
Toyota Avensis II
Sedan 2.0 D-4D 116KM 85kW
Kultura pracy silnika dość dobra, nie spotkałem się z żadnym problemem (jak na razie). Co prawda auto mam od niedawna, lecz nie mogę narzekać. Jedynym minusem, to dziwne klekotanie zimnego silnika przez pierwsze 5 minut jazdy w trakcie dodawania gazu. Nie jest do nic złego, niektórych to może ewentualnie lekko drażnić. Wiele osób mówi, że to wina hydraulicznych popychaczy, gdyż w innych autach takie coś też się zdarza, lecz Toyotki nie mają...
4,0
~sz00gun
Toyota Avensis II
Sedan 2.0 D-4D 116KM 85kW
Kultura pracy silnika dość dobra, nie spotkałem się z żadnym problemem (jak na razie). Co prawda auto mam od niedawna, lecz nie mogę narzekać. Jedynym minusem, to dziwne klekotanie zimnego silnika przez pierwsze 5 minut jazdy w trakcie dodawania gazu. Nie jest do nic złego, niektórych to może ewentualnie lekko drażnić. Wiele osób mówi, że to wina hydraulicznych popychaczy, gdyż w innych autach takie coś też się zdarza, lecz Toyotki nie mają...
2,0
~Alicja
Toyota Avensis II
Hatchback 2.2 D-4D 177KM 130kW
Silnik diesla w tym aucie to porażka, dużo pali, na dzień dobry po zakupie pękła głowica silnika -koszt regeneracji 1300 zł. Potem walnęły 3 wtryski a że są piezoelektryczne, cena nowego: 2050 zł, cena regeneracji 1350 zł. Nikt tych wtrysków naprawiać nie chce- bo nie umie i nie ma do tego odpowiedniego sprzętu. Jedna firma w Polsce to robi i wycenia regenerację jednego na owe 1350 zł ,dając pół roczną gwarancję. Za regenerację 3 -ile...
Toyota Avensis II