AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Toyota
Avensis
III
Sedan Facelifting 2015
Opinie
Opinie
Lista ocen
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
(42) - Silnik
Na liście zabraknie
12
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Heniek
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik tylko dobrze, bo jednak nie ma kopa. Wolnossący 1.8 - 147KM trzeba chłopaka kręcić, żeby szło ma coś koło 180Nm czyli tyle ile turbo o takiej pojemności na wolnych obrotach;) Ma jednak sporo plusów. Dowiedziałem się, że Toyota przebudowała ten silnik względem poprzednika. Parametry się nie zmieniły ale np. olej to 0W20 a nie 5W30 jak w poprzedniej generacji i ma mniej palić. No i chyba pali mniej. Tak na oko jak jeździłem Avensis z 2014...
Dodane
9 lat temu
5,0
~wkkw
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
147 km daje rade - chciałem samochód z prostym silnikiem wolnossącym - a takich praktycznie już nie ma bo wszyscy poszli w downsizing i scieme ekologiczna - typu 1,4 tsi i inne jednorazówki 1,2 tsi, pure tech (o matko trzy cylindry - "kosiarka") + diesle z dwumasami/dpfami/wtryskiwaczami po 1500/szt i innymi koszto twórczymi częściami . Normalna jazda zgodna z przepisami spalanie - 6,5-7l. Autostrada 4 osoby + bagaż do 140 - 7,5l...
Dodane
4 lata temu
5,0
~wkkw
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
147 km daje rade - chciałem samochód z prostym silnikiem wolnossącym - a takich praktycznie już nie ma bo wszyscy poszli w downsizing i scieme ekologiczna - typu 1,4 tsi i inne jednorazówki 1,2 tsi, pure tech (o matko trzy cylindry - "kosiarka") + diesle z dwumasami/dpfami/wtryskiwaczami po 1500/szt i innymi koszto twórczymi częściami . Normalna jazda zgodna z przepisami spalanie - 6,5-7l. Autostrada 4 osoby + bagaż do 140 - 7,5l...
Dodane
4 lata temu
5,0
~wkkw
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
147 km daje rade - chciałem samochód z prostym silnikiem wolnossącym - a takich praktycznie już nie ma bo wszyscy poszli w downsizing i scieme ekologiczna - typu 1,4 tsi i inne jednorazówki 1,2 tsi, pure tech (o matko trzy cylindry - "kosiarka") + diesle z dwumasami/dpfami/wtryskiwaczami po 1500/szt i innymi koszto twórczymi częściami . Normalna jazda zgodna z przepisami spalanie - 6,5-7l. Autostrada 4 osoby + bagaż do 140 - 7,5l...
Dodane
4 lata temu
5,0
~edek
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Niby muł ale wystarczający do przepisowej jazdy jak trzeba to da się depnąć ale trzeba go trzymać na wyższych obrotach. Ma coś ok 11sek do setki wiec szału nie ma ale z drugiej strony wiecej nie trzeba. Przy normalnej jeżdzie średnie spalanie na poziomie 6,5 litra nie jest zadnym wyczynem. Typowa trasa np Katowice-Kielce spokkojnie można zejść do 5.5 litra jadać zgodnie z przepisami (+10 k/h). Trzeba się tylko przyzwyczaić że to nie turbo...
Dodane
5 lat temu
5,0
~Dawid
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 2.0 D-4D 143KM 105kW
Na autostradzie na 6 biegu dobra elastyczność od 100km/h w górę, nie trzeba redukować jak ciężarówki się wyprzedzają. Na krajówce wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Bezawaryjność pierwsza klasa. Silnik ma opinie problemów z rozrządem ale tylko w egzempażach bmw sprowadzanych przez handlarzy 150tys. Licznikowe, realnie 450tys km tylko na takich samochodach da się zarobić. Dwóch znajomych w niemczech ma te silniki bmw x1 7letnie 265tys...
Dodane
4 lata temu
5,0
~Dawid
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 2.0 D-4D 143KM 105kW
Na autostradzie na 6 biegu dobra elastyczność od 100km/h w górę, nie trzeba redukować jak ciężarówki się wyprzedzają. Na krajówce wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Bezawaryjność pierwsza klasa. Silnik ma opinie problemów z rozrządem ale tylko w egzempażach bmw sprowadzanych przez handlarzy 150tys. Licznikowe, realnie 450tys km tylko na takich samochodach da się zarobić. Dwóch znajomych w niemczech ma te silniki bmw x1 7letnie 265tys...
Dodane
4 lata temu
3,0
~Michał
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Jest mulasty, auto nie ma turbodoładowania. Dopiero przy wysokich obrotach zaczyna jechać. Ogólnie to nie ma co myśleć że objedziemy bez problemu jakieś Punto albo Golfa. Jak chcemy wyprzedzić tira to przy 80km/h trzeba 3 bieg i gaz do dechy. Jeśli będzie pełen komplet pasażerów to właściwie nie da się wyprzedzać. Pod górkę też się nie zbiera. Na LPG jeżdżę już3 lata, pali przy normalnej jeździe 8l gazu na 100 km.
Dodane
ponad rok temu
3,0
~Mephal
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik dla spokojnych zwyczajnie nie jedzie. Żeby wyprzedzić trzeba zredukować na 3 bieg. Pod górkę jadąc sam muszę wielokrotnie redukować biegi. Idealny na trasy. Przy 120km/h obroty wyn, 2900 spalanie około 7,5 do 8 litrów. W mieście palinjak smok. Przy bardzo spokojnej jeździe i małym ruchu min. 8 lyknie. Przy normalnym ruchu miejskim min. 10-11l. Ale auto jest duże i swoje waży.
Dodane
5 lat temu
5,0
~ave2018
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Uważam, że silnik jest bardzo doby. Jest cichy i oszczędny, jeśli potrzeba również dynamiczny (oczywiście jak to silnik wolnossący potrzebuje do tego obrotów). Osobiście nie mam oporów, żeby wrzucić 5-6 tys. na obrotomierz - wtedy mam dynamikę jaką potrzebuję. Konstrukcja silnika sprawdzona, powinna być bezawaryjna, rozrząd na łańcuchu - Każdy kto ceni święty spokój powinien szukać takich rozwiązań.
Dodane
7 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Toyota Avensis
Zobacz 3 auta
od ręki
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
4,5 (54 oceny)
Sprawdź oferty Toyota Avensis
Wybierz silnik
1.6 D-4D 112 KM
1.6 Valvematic 132 KM
1.8 Valvematic 147 KM
2.0 D-4D 143 KM
2.0 Valvematic 152 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Toyota Avensis w pigułce
Toyota Avensis
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Toyota Avensis
Dane techniczne
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
Raporty zużycia paliwa
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
Opinie
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
Usterki
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
Publikacje
Toyota Avensis
Newsy
Toyota Avensis
Galerie
Toyota Avensis
Nasze pomiary
Toyota Avensis
Filmy
Toyota Avensis
Ogłoszenia
Toyota Avensis
Ceny aut używanych
Toyota Avensis
Dziennik kosztów
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
Opinie o instalacjach LPG
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
Testy zderzeniowe
Toyota
Aktualnie przeglądasz
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015
Dane techniczne
81 raportów
zużycia paliwa
146 ogłoszeń
używanych
1 zgłoszona
usterka
8 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Toyota Avensis
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy