Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis III Sedan (61) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~jan_inżynier
Toyota Avensis III
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Znakomita zwrotność, dobre zachowanie na drodze, wystarczająco precyzyjny układ kierowniczy. FATALNIE TWARDE ZAWIESZENIE jak na limuzynę, nie mogę się przyzwyczaić. Na dobrej nawierzchni wszystko jest super. Na nasze drogi powinno stanowczo być takie jak w starszej generacji (2). Złe są też fabryczne opony Bridgestone Turanza - zbyt twarde i głośniejsze (niż zimowe Firestony Wnterhawk). Na Michelinach Energy Saver u kolegi było bardziej...
4,0
~jan_inżynier
Toyota Avensis III
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Samochód bardzo stabilny i zwarty, hamulce jak brzytwa. Prowadzi się bardzo dobrze, jest zaskakująco zwrotny. Układ wspomagania kierownicy wcale nie jest zbyt mocny. Pozwala na precyzyjne prowadzenie, Polska to nie Szwajcaria więc czemu jazda w zakrętach ma być ważniejsza niż komfort. Pomimo, że mam opony 16\", zawieszenie jak dla mnie mogłoby być bardziej miękkie, ale już się przyzwyczaiłem do jego sztywności i kontakt z polskimi drogami nie...
1,0
~przemo
Toyota Avensis III
Sedan 2.2 D-4D 150KM 110kW
Nie sądziłem, że w tej klasie można znaleźć tak źle prowadzący się samochód. W zakrętach buja się jak wózek dziecięcy, ogromna podsterowność wypycha przód na zewnętrzną zabijając w kierowcy resztki chęci do dynamicznej jazdy. Kiedyś jeździłem zastępczym Aveo i do teraz byłem przekonany, że bardziej nie da się schrzanić zawieszenia, jednak Toyota dała radę. Z DRUGIEJ STRONY DLA DZIADKA POD KOŚCIÓŁ IDEAŁ, NA ŻADNEJ DZIURZE GIBIS SIĘ NIE ODKLEI !!!
4,0
~lukasz4117
Toyota Avensis III
Sedan 2.2 D-CAT 177KM 130kW
Zawieszenie przyjemnie zestrojone. Wykazuje się dobrą sprężystością, tłumieniem drgań przy jednoczesnym zachowaniu poziomu bezpiecznej sztywności.Jedynym jego mankamentem jest bardzo głośna praca przy krótkich poprzecznych nierównościach... niestety tego typu nierówności w Polsce mamy bardzo dużo... Wspomaganie układu kierowniczego na postoju mogłoby pracować lżej, w czasie jazdy poprawne. Bardzo dobre hamulce, brak tendencji do nurkowania...
5,0
~Leszek
Toyota Avensis III
Sedan 2.0 D-4D 126KM 93kW
Nie próbowałem przyczepności w ostrych zakrętach, ale w grudniowe zaśnieżone dni trzyma się drogi ładnie. Bardzo dobre tłumienie nierówności. Czytałem artykuły, że miękko zestrojona i słabo trzyma się drogi, bzdury, ten co pisał nie siedział w samochodzie, tylko powtarzał obiegowe opinie poprzedniego modelu.
5,0
~Darek
Toyota Avensis III
Sedan 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Jeśli ktoś szuka sportowego samochodu, niech szuka gdzie indziej. Jeśli interesuje go w miarę spokojna i komfortowa jazda, ten będzie idealny. Tylna belka niestety daje znać o swojej twardości na tzw. polskich drogach - poprzecznych nierównościach. Troszkę twardo i zbyt skocznie ;)
4,0
~Marcin
Toyota Avensis III
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Twardy... Podobno klienci narzekali, że poprzedni Avensis był za miękki i czuje się, że Toyota wzięła sobie te uwagi do serca. Samochód nie przechyla się zbytnio w zakrętach, nie nurkuje przy mocnym hamowaniu, ale niestety nie pokonuje zbyt komfortowo naszych dziur. Ale coś za coś...
4,0
~rsk
Toyota Avensis III
Sedan 2.2 D-4D 150KM 110kW
Zawieszenie pewne, bez przechyłów. Na seryjnych 18calowych felgach można mieć pewne zastrzeżenia co do komfortu. Wspomaganie kierownicy jest stanowczo za mocne, na parkingu rewelacja, natomiast w trakcie jazdy z większymi prędkościami zaczyna przeszkadzać.
4,0
~kurczak
Toyota Avensis III
Sedan 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Typowo dla toyoty,dosc miekko, ciut za mało precyzyjnie,podobnie jak w poprzedniku. Absolutnie wykluczone felgi 18-stki (twardo i głosno), najlepiej 16-stki, a ze wzgledu na stosunek komfort/wyglad moga byc 17''.
Dziennik kosztów dla Toyota Avensis III Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
5,7
l/100km
8,7
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Darek
Toyota Avensis III
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Toyoty zawsze byly podsterowne , tej tez to nie omineło ale jest duza porawa w stosunku do np Corolli z 2010 r - to porazka - przod leci wlasnym torem w zakretach
Toyota Avensis III Sedan