Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis III Wagon Facelifting (34) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr M.N.
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Bardzo dobrze trzyma się toru jazdy na ostrych zakrętach przy prędkościach przekraczających ograniczenie wg znaku drogowego, auto się nie pochyla, żadnych poślizgów bocznych (tu może pomagają też opony Michelin Primacy HP, 215/55/R17). Ubytki nawierzchni wytłumia bardzo dobrze, pasażerowie mają poczucie luksusu, ale słychać klekotanie zawieszenia. Po pierwszym takim doświadczeniu poprosiłem mechaników, żeby sprawdzili, czy nie ma luzów ani...
5,0
~toyociarz z warszawy
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Bardzo stabilny samochód, pokonywanie zakrętów rewelacja, trzyma się drogi jak przyklejony. Tłumienie nierówności również na bardzo wysokim poziomie. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny, zmiana przełożeń bardzo korzystnie wpłynęła na odczucie pewności i stabilności prowadzenia. Mimo opon 17" dobre tłumienie nierówności naszych polskich dróg. Na zimowych kołach 16" również rewelacyjne własności jezdne zarówno po mokrej jak i zaśnieżonej...
2,0
~cubikon
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Tragicznie tłukące zawieszenie. Samochód przeszedł pełną ścieżkę diagnostyczną w ASO przed zakupem, więc zakładam, że ten typ tak ma. Porównując do Subaru Legacy, który miał dużo niższy profil opony, tutaj jest fatalnie. Tłucze na poprzecznych nierównościach i stuka na mniejszych dziurach. Samo prowadzenie poprawne, ciężko to porównać do SAWD Subaru, bo to inna liga.
5,0
~mar
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Podtrzymuje poprzednią opinię. Trzyma się dobrze drogi (układy ładnie reagują jak trzeba), wyważone resorowanie, nie za miękkie i nie za twarde (Passat był miększy, ale to nie zawsze plus np. dla osób z chorobą lokomocyjną). Prowadzi się pewnie, wydaje mi się, że ma mały promień skrętu, co w mieście niebywale się przydaje.
4,0
~s_adi_s
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 D-4D PowerBoost 150KM 110kW
Zawieszenie przypadło mi do gustu, w połączeniu z kołami 17" i oponami 55 auto świetnie tłumi nierówności i pozwala dynamicznie pokonywać zakręty- wadą jest jak dla mnie zbyt silne wspomaganie kierownicy- z biegiem czasu da się do niego przyzwyczaić, ale mimo wszystko gustuje w trochę inaczej zestrojonym wspomaganiu kierownicy.
3,0
~Martin
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.2 D-CAT 177KM 130kW
jak już pisałem za miękki ale to moje zdanie innym może pasować możę jak bym zminieł kola na większe to by sie cos polepszyło bo mam balony 215 55/17 układ kierowniczy jak dla mnie to porażka wiem co mówie bo jeżdżę innymi autami z za mało precyzyjny
5,0
~foreks
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 D-4D 124KM 91kW
Jedyna zaleta auta - w trasie naprawdę fajnie sie skręca po łukach przy prędkościach autostradowych, Superb sie przechyla dużo bardziej. Kręci się kierownicą też jak w sportowym aucie, wszystko jedną ręką na parkingu.
5,0
~foreks
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Auto sztywne, skreca przyjemnie, stabilne, na autostradzie nie strach jechac 180kmh, bo wtedy Superb juz sie buja, a Insignia odlatuje. Mowiac szczerze auto az za sztywne czasem na dziury na 18".
5,0
~Marek
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Dla kierowcy super, nic nie stuka, samochód jest poręczny, świetnie zawraca, bardzo dobrze trzyma się w zakrętach. Natomiast pasażerowie z tyłu trochę się męczą i twierdzą, że za bardzo trzęsie.
Dziennik kosztów dla Toyota Avensis III Wagon Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,0
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mar
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Wystarczająco precyzyjny i dobrze zestrojony. samochód dobrze trzyma się drogi. ESP działa bardzo dobrze (odnoszę wrażanie, iż lepiej niż np. w Oplu, którego posiadam).
Toyota Avensis III Wagon Facelifting