Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

Tom, 5 lat temu
Silnik 1.2L Turbo 116KM 85kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Bardzo ładny wygląd i dlatego go kupiłem. Ale za 100tys. zł mam samochód w którym widzę parę mankamentów. Toyota mogłaby niewielkim kosztem dodać parę szczegółów : podłokietnik, drugi kluczyk też pilot a nie sama surówka. Może to dziwnie zabrzmi ale na wyczucie szukam i wciskam kluczyk. Często mylę się i auto mając 2 miesiące miejsce wokół stacyjki jest b. porysowane, po kilku latach chyba będę musiał wymienić plastik wokół kierownicy albo się nauczyć zawsze patrzeć na wkładanie kluczyka. Brak klimatyzowanego schowka (chyba włożę tam rurę z nawiewu ...... ale takie rzeczy to mogłem sobie i kombinować robić jak miałem auto za 20tys a nie nowe za stówę. system multi medialny wielka porażka, technologicznie to wydaje mi sie, że miałem takiego smartfona 5 lat temu. Wchodzę do auta, cykl powiązania z telefonem ok. 2 minut i jeszcze za każdym razem komendy, że połączenie z telefonem może kosztować, No ile razy moge akceptować te komunikaty, wrrrrrr... OK. podam następny przykład, siedzę w aucie przy wyłączonym silniku , sparowałem z telefonem , puszczam muzykę przez blutu You tube i nagle radio mi sie resetuje i na nowo konfiguruje połączenie i youtube trwa to następne 3 minuty, ja nie mam na takie coś czasu.....wr..... mapa dwoma palcami chce obrócić, zmniejszyć powiększyć, zachowuje się jak mój smartfon co miałem go kiedyś 5 lat temu, przycina się. Jak kupuje auto z 2017r to oczekuję tez technologi teraźniejszej lub niewiele do tyłu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Naciskam sprzęgło i coś zawsze pstryka w pedale, przeskakuje, murze z tym jechać do serwisu , niby pierdółka ale jadąc w korku i często używając sprzęgła denerwuje.
5,0
Skrzynia biegów
zdarza się b. rzadko ale jednak. Nie wchodzi wsteczny, wtedy muszę puścić sprzęgło i ponownie wcisnąć i jest ok. w serwisie mówią, że ok.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
bajka, super
Komfort
4,0
Widoczność
przez tylne szyby słabo no ale ta bryła wymusiła taka mała szybkę , ja to rozumiem.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak klimatyzowanego schowka , wrrrrr......
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
takie sobie
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście spalanie z 9 litrów
2,0
Stosunek jakość/cena
za 100 tys. powinien mieć już w standardzie elektr. lusterka, bezkluczykowy, klimatyzowany schowek
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2L Turbo 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover