Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

lukas, 5 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
3,64
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zaskoczenie w negatywnym sensie
Silnik : brak możliwości podania realnego przebiegu w autocentrum. faktycznie przejechałem 17000km a nie 1000
Silnik : formularz nie przewiduje aut hybrydowych gdzie spalanie w cyklu mieszanym wychodzi lepiej niz ekonomiczne w dlugiej trasie
3,0
Całokształt
Samochód za prawie 130 k PLN a tak naprawdę mało co sobą reprezentuje. Ciekawy wygląd , i tyle. Auto w wersji hybrydowej tylko i wyłącznie do miasta bo poza nim powstaje wir w baku paliwa i potrafi wciągnąć i 11l benzyny na 100km. Komfort ok choć bardziej dostosowany do azjatyckiego typu budowy czyli po prostu jest ciasny. Czyli ogólnie bardziej dla kobiet niż dla mężczyzn. Napęd, hmmm skrzynia CVT ... no niestety podczas przyspieszania straszymy wszystkich dookoła tym, że próbujemy zatrzeć silnik na maksymalnych obrotach no ale powiedzmy ze ten sam efekt jest w skuterach i można się było tego spodziewać.
Wrażenia
3,0
Silnik
mało dynamiczny. zwłaszcza przy prędkościach 100+
3,0
Skrzynia biegów
Żeby Przyspieszyć trzeba trzymać gaz w podłodze. Auto stanowczo dla starszej Pani
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi i nic nie wali w zawieszeniu
3,0
Karoseria
brak uag
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu ok , z tyłu bez kamer byłoby ciężko
3,0
Ergonomia
niby wszystko jest a jednak czegoć brak
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla nie za dużego kierowcy i pasażera ok , ale bardziej dla ludzi z azjatycką budową
5,0
Wyciszenie
bez uwag
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kupowałem hybrydę skuszony reklamami jakie to cuda wianki oferują . Realia pokazują co innego. Miasto przy mało dynamicznej jeździe(znaczy się zero przyspieszenia i wqrzeni kierowcy z tylu ) potrafi zejść poniżej 5l/100km , przy jeździe normalnej przynajmniej 6-7l/100 , a jak zechce ktoś jechać tym cudem po autostradzie to niech sobie opracuje mape stacji benzynowych gdyż zbiornik paliwa przy użyciu tempomatu ustawionego na 140 czasem 145km/h starcza na ok 400 km a czasem mniej . Z prostych rachunków wynika ze jak wchodzi do niego 43 l to heloł , spalamy jak rasowy polonez :)
2,0
Stosunek jakość/cena
mocno przepłacony , powinien byc max w cenie aurisa
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie brak , jak cos to jest gwarancja jeszcze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover