Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

andrzej, 2 lata temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 68 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
3,29
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Auto uzytkowane przez blisko miesiąc .... pożyczone przez córkę po wypadku jej autem....Cóż mogę powiedzieć.Nie jestem fanem konkretnych marek,miałem kiedyś Tojcynę i mi pasowała, ale to auto to nieporozumienie....Chyba,ze tak się teraz robi auta.Może tak być.Fatalna,ale naprawdę fatalna skrzynia dosłownie jak w moim skuterze,wyjąca i sprawiająca wrażenie non stop przeciążonej.W środku poczucie tandety -chyba ze to wersja na wypożyczalnie....Skóra na kierownicy jak pierś z kury w Mac-u...jakby polepiona z kawałków i sypiąca sie przy takim niewielkim przebiegu...Podobnie tapicerka wymęczona i wrażenie tandety....Nie porównuje do Mietka ale np do Mazdy 6 to porównać to niedorzeczne...Nie ta epoka....Wracając do tego autka z wyglądu co się komu podoba,mnie po paru razach zaczęły drażnić idiotyczne klamki tylnych drzwi,zresztą zajmowanie miejsca z tyłu i ciasnota to osobna historia.Fotel kierowcy jakiś ciężki do ustawienia,jakby regulacja w 3 kierunkach to było za mało -chyba ze mam za długie nogi a za krótkie ręce.Auto ma standardy prostego autka miejskiego i gdyby tyle kosztowało to było by ok,natomiast kreowane na suv-podobne coś to nieznosny ,przyciasny i tani w obcowaniu muł.Dla mnie z tego prosty wniosek że przed kupnem trzeba z autem "sie otrzaskać" z dwa tygodnie minimum bo jazdy próbne niewiele dają.Dodam że optycznie to auto ma coś w sobie ale jakość czy raczej jej brak oprócz ŻADNYCH właściwości jezdnych wyklucza je z aut wartych zainteresowania.Aaaaa....co ciekawe...jeżdząc autem zauwazyłem za kierownicami tego modelu głównie starsze panie 50+ .... i to niech będzie sugestia dla kogo jest to auto :) I teraz najlepsze - mojej córce auto się podobało jak stwierdziła "mogła by takie mieć" Jestem ciekaw jak ona by je oceniła...że sliczna ,biała Toyota z automatem i mało pali :)))))
Wrażenia
2,0
Silnik
Za słaby,subiektywnie "nie jedzie" i to dziwne bo na papierze nie ma tragedii
1,0
Skrzynia biegów
Nieporozumienie.
4,0
Układ jezdny
OK,mnie pasował
4,0
Karoseria
Użytkowanie względnie młodego auta przez miesiąc - nie mam nic do powiedzenia poza tym ze grama rdzy poza dużą ilością odprysków lakieru.Aż to zastanawiające,ale to pewnie lakiery na bazie wody...
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu kiepsko,szwankowały czujniki,same sie włączały ,wyłączały ale bez nich było by dużo trudniej
5,0
Ergonomia
Dla mnie ok ,chociaż jest wrażenie ciasnoty wnętrze funkcjonalne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Znakomicie!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód jak Cie mogę (mam 196cm) tył ciaśniuteńki i to co mi się podoba z zewnątrz - scięty tył kradnie przestrzeń nad głowami....i to mocno.
2,0
Wyciszenie
Kiepsko -każde przyspieszenie to wycie.....fuj...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Daje 5 gwiazdek,nowe auto,mały przebieg
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto przewartościowane - podobne w klasie to inny poziom jazdy za mniejsze pieniądze....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover