Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR (67) - Silnik

Pokaż filtry
4,0
~C_HR
Toyota C-HR
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Jak na tę pojemność to całkiem dobrze radzi sobie z wagą auta wynoszącą 1400 kg. Troszke brakuje momentu obrotowego co jest wyczuwalne szczególnie przy ruszaniu oraz na drugim biegu ale od trójki wzwyż jest już całkiem dobrze. Bardzo dobrze reaguje na gaz na szóstym biegu. Przy prędkości ok. 90 km/h jeżeli chce się delikatie przyspieszyć do 120 km/h można spokojnie nie redukować biegu do piątki. Silnik jest też bardzo cichy. W zasadzie...
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Na papierze cyfry straszą . 116 KM przy crossoverze i 1.2 . Ale jest nieźle ! Pieerwsze 3 biegi żwawy, szczególnie w trybie sport ktorego nie da sie włączyć na stałe tylko kasuje się po zgaszeniu :/ Na autostradzie zadyszka . Cichy , w miarę ekonomiczny. Zaczął buczeć przy 4000 obr . Ponoć padają zawory turbiny . Patrz forum toyoty . Plus - turbina chłodzona cieczą . Mozna gasić od razu .
4,0
~Szczęsliwy posiadacz C-HR
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Osiagi na paierze przeciętne, ale C-HR nie jest do ścigania, jak trzeba to reakcja na gaz jest natychmiastowa Dzięki temu nie jeden Niedzielny kierowca na tym skorzysta, bo często kierowcy przyspieszaja na wysokim biegu albo maja lenia żeby zredukowac a tu skrzynia cvt robi robotę. Plus za to że nie czuć kiedy silnik spalinowy sie uruchamia nic nie szarpie więc caly system hybrydowy jest dopracowany
4,0
~Belizariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Silnik do jazdy miejskiej jest ok. W trasie już raczej się nie poszaleje, z wyprzedzaniem jest pewien problem. Tym bardziej że użyteczny zakres obrotów jest trochę jak w turbo dieslu. W miarę do brze ciągnie od 1800obr ale powyżej 4500 to już nie ma sensu bo tylko wyje. Przy tak małym silniku czuć już włączoną klimatyzację, czuć że gorzej ciągnie a spalanie rośnie o jakieś 0,5 litra.
5,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Z silnika jestem bardzo zadowolony. 184 KM robi co do nich należy. Z jednej strony dynamiczny, a z drugiej może być oszczędny. Silnik 2.0 był czynnikiem decydującym przy wyborze samochodu ze względu na mieszany cykl większości pokonywanych przeze mnie tras (zarówno silnik 1.8 Toyoty jak i 1.6 Kii jest super do miasta, ale jak dla mnie za słaby do jazdy w trasie).
5,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
W trasie idealny - nie męczy się i żwawo przyspiesza. W mieście spalanie poniżej 5 litrów - czego chcieć więcej? Podobno przybywa oleju - u mnie, póki co tego nie widać, zobaczymy jak będzie dalej. Silnik pracuje cicho, trzeba się bardzo wsłuchać, żeby odczuć przełączanie się miedzy silniiem elektrycznym, a spalinowym. Jak dla mnie - pełen luksus.
5,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Super jednostka, dynamiczna, zrywna, bezproblemowa i bardzo dobrze współpracująca z kierowcą. Przełączanie trybów jazdy EV/HEV praktycznie bez wyczucia. Wyczuwalne za to jest nieco doładowywanie baterii przy niskim poziomie naładowania, ale mocniejsze depnięcie przywróci poczucie braku mocy. Optymalizacja to duży plus.
4,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Bezawaryjny. Trzeba się jednak przyzwyczaić to specyfiki pracy napędu. Dla jednych auto "wyje" Rzeczywiście tak jest, jednak to się zdarza w momencie kiedy potrzebujemy dużo mocy. Nie jest to aż taki problem. Samochód tez sporo jeździ na prądzie. Na trasie trochę brakuje mocy, ale za to rekompensuje niskim spalaniem.
5,0
~Mieszko
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
CIcha i bezwibracyjna praca - wysoka kultura pracy układu. Silnik spalinowy gdy zimny może dać o sobie znać ale to wszystko. Zmieniłem olej po 6000 km olej na 5W30 - brak wpływu na spalanie, tak wcześniej (olej Toyoty 0W16) jak i po wymianie oscyluje w granicach 5,2 do 5,9. Jazda miejska i podmiejska 60%/40% do 130 km/h.

Usterki Toyota C-HR

Liczba wpisów: 12

Toyota C-HR – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~MacO
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Manualna skrzynia, turbo i 120 koni, sprawdza sie w miescie idealnie, na trasie rozpedza sie szybko a dzieki 6 biegom nie pali niewiadomo ile, wyprzedzanie, przyspieszanie nie stanowi problemu, jestem zdziwiony gdyz liczylem ze auto bedzie wolniejsze, a okazuje sie ze silnik naprawde dobrze sie kreci i zapewnia ciekawe odczucia.
Toyota C-HR