Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR (65) - Skrzynia biegów

Pokaż filtry
5,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
e-CVT spisuje się samo w sobie bardzo dobrze, skrzynia świetnie czuje zapotrzebowanie na moc i dopasowuje się mocno elastycznie. W zasadzie jedyny problem jaki miałem, to naprawdę mocne buczenie w momencie równoczesnego ładowania baterii i przyspieszania, czyli jazdy tylko na silniku spalinowym. Niemniej w porównaniu do innych CVT myślę, że nie można jej niczego zarzucić.
5,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Daję 5 gwiazdek - nie mam do niej większych zastrzeżeń. Słynne "wycie" - jeżeli już słychać, to prawie wyłącznie podczas dynamicznego wyprzedzania. Osobiście najczęściej przestawiam styl jazdy na "sport" - wówczas skrzynia działa jak dla mnie najlepiej i najciszej. Dobrze radzi sobie z przełączaniem miedzy trybem spalinowym i hybrydowym.
5,0
~Mieszko
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Cichsza praca w porównaniu do poprzednich układów Toyoty zbudowanych w oparciu o 1.8. Podczas przyspieszania w trybie D łagodnie symuluje zmianę biegów na wyższe wraz ze wzrostem prędkości. Tryb S skrzyni biegów - wybór poziomu obrotów roboczych silnika spalinowego i poziomu przyspieszenia i odzysku energii hamując napędem.
2,0
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
To chyba jedna z większych wad tego samochodu. Sztuczne poczucie obcowania ze skrzynią biegów. Wyje a nie jedzie. Oczywiście jeśli ktoś miał wcześniej samochód 60kM to dla niego dramatu nie będzie. Mogli wstawić normalną automatyczną dwusprzęgłową. Samochód nie jest lekki więc kilka koni więcej by się przydało.
5,0
~MacO
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Jak w Toyocie, idealna, chodzi lekko, bezproblemowo (auto uzywane od lutego 2018), biegi wchodzi idealnie gladko, w polaczeniu z tym silnikiem sprawdza sie idealnie. Wstepnie interesowal mnie automat, ale doplada 12tys, nie miala po prostu sensu.
4,0
~manfretka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Pracuje płynnie, nie szarpie. Fakt, że podczas gazu w podłogę trzyma silnik na wysokich obrotach (co generuje hałas) to rzecz, do której można się przyzwyczaić. A już na pewno nie "wyje" jak twierdzą ci co się "znają".
5,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jaka skrzynia? :P O ile nie jeździmy jak rajdowiec to wszystko działa niesamowicie sprawnie i cicho. Silnik elektryczny w moment rozkręca spalinówkę, co pozwala mieć dostęp do pełnego momentu obrotowego przez całą podróż.
5,0
~q3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Skrzynia sterowana siłą nacisku na pedał gazu. Wymaga przyzwyczajenia. Trzy tryby pracy - eco, normalny i sport. W zależności od trybu zmienia się czas reakcji na gaz i tempo w jakim silnik wejdzie na wyższe obroty.
5,0
~tom
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
cvt .... wiedziałem co kupuję - przy silniku hybrydowym nie ma właściwie żadnego wyboru - ale porównując ze skrzynią w silniku 1,8 , w 2,0 sprawuje się dużo lepiej , samochód ładnie przyspiesza
4,0
~mikomed
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
krótkie przełożenia, dość często trzeba "wachlować" drążkiem ale to kwestia przyzwyczajenia, fajny dodatek to system imt regulujący obroty przy zmianach biegów czyniący je płynniejszymi, daje frajdę
Toyota C-HR