Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR (58) - Wyciszenie

Pokaż filtry
2,0
~Szczęsliwy posiadacz C-HR
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Kabina słabo wyciszona przy większych prędkościach!!! Komfortowo jest tylko po mieście.Okazuje się że problem wycia silnika przez skrzynię CVT jest najmniejszy, bo pojawia sie tylko przy gwałtownym przyspieszaniu. Gorzej jest z hałasem od kól i szumem opływającego powietrza. Jak to w Japońskich autach bywa. Drzwi i dach przeciętnie wyciszone slychać nadjeżdzające samochody Ogólnie nawet na postaju przy zamknietych drzwiach i szybach, słychać...
2,0
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód głośny. Myślałem, że się przyzwyczaję tak jak to piszą inni użytkownicy. Nie ma się co oszukiwać, każda próba dynamicznej jazdy kończy się wyciem silnika. Na autostradzie do 120 jest znośnie, powyżej huk powietrza zabija przyjemność z jazdy. Nie wiem ile kosztuje lepsze wyciszenie ale naprawdę zapłaciłbym więcej za dodatkowe wygłuszenie kabiny. Nawet zacząłem przeglądać ogłoszenia firm zajmujących się wygłuszaniem pojazdów.
3,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Wyciszenie jest znośne, ale nie porywa. W trasie do 120km/h moim zdaniem jest w porządku. Niemniej jeśli porównamy sobie chociażby z Camry z tego samego rocznika, to różnica robi się już dość wyczuwalna. Skrzynię mocno słychać w momencie wchodzenia na obroty, co jest specyfiką skrzyni, ale mogłoby być poprawione lepszym wygłuszeniem. Warto trzasnąć tylnymi drzwiami, aby zrozumieć, o co chodzi.
1,0
~Jurek
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.2 Turbo 116KM 85kW
Toyota zapomniała wyciszyć to auto, jak można wypuszczać tak niewyciszone auto. Tam chyba nie ma wyciszenia lub zrobione jest z chińskiej gąbki. Słychać wszystko, idzie ktoś obok i słychać rozmowę, silnik i skrzynia wyją strasznie i wszystko to słychać w środku. Nie można słuchać radia, nie można rozmawiać
4,0
~C_HR
Toyota C-HR
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Jak na ten segment to jest nieźle ale mogło by być lepiej Do 110 -120 km/h jest OK ale powyżej 120 jak dla mnie robi się już zbyt głośno. Podobno wersja poliftowa od 2019 r jest już lepiej wyciszona. Samochód zdecydowanie bardzie do jazdy po mieście i drogach krajowych niż na autostrady.
4,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Generalnie jest w porządku, ale odejmuję jedną gwiazdkę. Minus należy się za szumy powietrza (prawdopodobnie od uszczelek) podczas jazdy od ok 110km/h. Nie mam uwag do głośności działania silnika czy skrzyni tylko opływu powietrza. Komora silnika bardzo dobrze wyciszona.
4,0
~Kris
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mogłoby być trochę ciszej przy wyższych prędkościach, ale tragedii nie ma - nie jest to samochód stworzony do okupowania lewego pasa na autostradzie - w tej kwestii na pewno lepiej sprawdzi się niemiecka konkurencja. Przy prędkościach do 120 km/h bez zastrzeżeń.
4,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jest o niebo lepiej niż w moim 15 letnim samochodzie, jednak przy wyższych prędkościach bardzo słychać szum z nadkoli. Podobno było to poprawione w wersji poliftowej, którą posiadam, mogę jednak powiedzieć, że zdecydowanie niewystarczająco.
2,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jest to chyba najsłabsza strona auta. W mieście jest ok. Na trasie jest dość głośno. Ale nie jest tragicznie. Po prostu trzeba się tym przejechać i samemu ocenić. Po lifcie poprawiono wyciszenie więc powinno byc lepiej.
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Piotr
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Przy wyższych prędkościach powyżej 140 km/h robi się głośno. Ale w którym aucie się nie robi - chyba tylko w tych najwyższych klasach. Dużo zależy od opon. U mnie na letnich jest głośniej niż na zimowych co trochę dziwne.
Toyota C-HR