Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

Belizariusz, 6 lat temu
Silnik 1.2L Turbo 116KM 85kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto wyjątkowo odważne jak na Toyotę i za to wielki plus.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik do jazdy miejskiej jest ok. W trasie już raczej się nie poszaleje, z wyprzedzaniem jest pewien problem. Tym bardziej że użyteczny zakres obrotów jest trochę jak w turbo dieslu. W miarę do brze ciągnie od 1800obr ale powyżej 4500 to już nie ma sensu bo tylko wyje. Przy tak małym silniku czuć już włączoną klimatyzację, czuć że gorzej ciągnie a spalanie rośnie o jakieś 0,5 litra.
5,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Nie spodziewałem się tego ale samochód bardzo dobrze trzyma się drogi. Nie przechyla się, nie buja, zawieszenie jest zestrojone dość sztywno. Wraz z dużymi kołami i niskim profilem sprawia to że można dość szybko i pewnie pokonywać ostre zakręty. Na pewno duża w tym zasługa dobrych opon.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność nie jest najlepsza szczególnie przez tylną szybę. Dla pasażerów na tylnej kanapie szczególnie mogą przeszkadzać małe okienka w drzwiach. Ich dolna linia jest poprowadzona bardzo wysoko i do środka wpada naprawdę mało światła.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze, nie ma jakichś szczególnych problemów choć dotykowe przyciski do obsługi wyświetlacza nie sprawdzają się za dobrze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja działa słabo, albo wieje na maksa i jest zimno albo prawie nie działa. Lepiej już ustawić manualnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jak na taką bryłę samochodu jest ok. Jest to samochód raczej miejski więc nie ma się co spodziewać przestrzeni dostawczaka, ale przestrzeń która jest dostępna mile zaskakuje.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie stoi na dobrym poziomie, można komfortowo podróżować
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie koszty które generuje to tylko koszt paliwa. Można spalić naprawdę mało poniżej 6 litrów po mieście, ale na tej samej trasie można też spalić 9 i więcej. Takim silnikiem z turbo trzeba nauczyć się jeździć. Zasady ecodrivingu mają tu jeszcze większe znaczenie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2L Turbo 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR I Crossover