Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

mikomed, 6 lat temu
Silnik 1.2L Turbo 116KM 85kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : autko przyklejone do drogi, naprawdę daje frajdę z jazdy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : lakier miękki jak masło
4,0
Całokształt
wiedziałem już kupując,że widoczność nie jest najmocniejszą stroną tego autka i to prawda , ale można się przyzwyczaić. Wskazane czujniki parkowania z przodu i kamerka z tyłu-wtedy bez problemów
Wrażenia
4,0
Silnik
mała pojemność 1,2 plus turbina naprawdę daje radę tak w mieście jak i na trasie, pomocne tryby-sport czy eco do wyboru, pozytywnie zaskoczyła mnie dynamika tego silnika potrafi zadowolić tych z ciężką nogą-oczywiście wtedy ma apetyt na paliwo
4,0
Skrzynia biegów
krótkie przełożenia, dość często trzeba "wachlować" drążkiem ale to kwestia przyzwyczajenia, fajny dodatek to system imt regulujący obroty przy zmianach biegów czyniący je płynniejszymi, daje frajdę
5,0
Układ jezdny
przykleja się do drogi jak bolid F1, w porównaniu z suv-ami, którymi jeździłem wcześniej naprawdę pewnie się prowadzi i daje wrażenie pełnej kontroli nad torem jazdy
Komfort
4,0
Widoczność
to nie mercedes jeśli chodzi o komfort ale przecież nie tego oczekiwałem, o widoczności wspomniałem
4,0
Ergonomia
fotele ciut za słabo profilowane no i choć szczątkowy mechaniczny sposób obsługi audio wskazany
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic dodać nic ująć
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
porzuciłem suv-y i jako kierowca nie żałuję, przestrzeń wystarczająca, ale z tyłu nieco ciasno, to na pewno nie jest auto rodzinne
5,0
Wyciszenie
zdarzyło mi się przekręcić zapłon przy uruchomionym silniku, wreszcie mogę porozmawiać bez krzyku przy prędkościach powyżej 140 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście 7,5l poza miastem w granicach 7-dłuższej trasy jeszcze nie zaliczyłem więc trudno ocenić
4,0
Stosunek jakość/cena
trochę drogo w stosunku do konkurencji ale płaci się za design i frajdę z zakupu autka ,które przyciąga wzrok wszystkich znajomych i nie tylko, nie sposób przejść obok obojętnie . Jednym słowem ma to coś :-) a silnik z turbinką ma pazur
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ocena mocno poniżej oczekiwań za lakier, który rysuje się chyba już w zetknięciu z liśćmi, naprawdę wkurzające w nowym autku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co bez wpadek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2L Turbo 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover