Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

Dawid, 7 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
3,46
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Niestety po zachwycie nad wyglądem przyszła refleksja nad całokształtem - honda była lepsza (o niebo) pod każdym względem. Samochód ładny tak z zewnątrz jak i wewnątrz i całkiem dobrze wykończony. I na tym się entuzjazm kończy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Buczy i nie jedzie choć ma dobrą reakcje na gaz.
2,0
Skrzynia biegów
To chyba jedna z większych wad tego samochodu. Sztuczne poczucie obcowania ze skrzynią biegów. Wyje a nie jedzie. Oczywiście jeśli ktoś miał wcześniej samochód 60kM to dla niego dramatu nie będzie. Mogli wstawić normalną automatyczną dwusprzęgłową. Samochód nie jest lekki więc kilka koni więcej by się przydało.
4,0
Układ jezdny
Do hondy civic porównać nie zamierzam bo to wyższy samochód. Najlepiej się nie prowadzi ani nie najgorzej. Komfort akceptowalny.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu jest dobrze. Zła do tyłu. No i te tylne maleńkie okienka...
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewa ok, z klimą poczekajmy do lata.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem dobrze, z tyłu trochę mało miejsca dla osoby 190 cm. Dla osób poniżej 185 będzie w sam raz. Małe przeszklenie tylnych okien wpływa negatywnie na poczucie przestronności.
2,0
Wyciszenie
Samochód głośny. Myślałem, że się przyzwyczaję tak jak to piszą inni użytkownicy. Nie ma się co oszukiwać, każda próba dynamicznej jazdy kończy się wyciem silnika. Na autostradzie do 120 jest znośnie, powyżej huk powietrza zabija przyjemność z jazdy. Nie wiem ile kosztuje lepsze wyciszenie ale naprawdę zapłaciłbym więcej za dodatkowe wygłuszenie kabiny. Nawet zacząłem przeglądać ogłoszenia firm zajmujących się wygłuszaniem pojazdów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest dobrze dopóki nie wyjedziemy na autostradę. Przy 130 km/h według gps (okazuje się, że mój licznik zawyża o 8km/h) samochód pali niemalże 9l/100km. W mieście 6-6,5 l. Samochód średnio pali mi 6,9l/100km. Nie oszczędzam jeżdżąc jak większość właścicieli aut hybrydowych ale tez nie szaleję za kółkiem. Nie po to kupiłem hybrydę aby spowalniać ruch w stolicy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dużo lepsze wyciszenie i większa o 20kM moc a samochód wart by był swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg na ocenę
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota C-HR I Crossover