Szukaj

Oceny Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019

Podsumowanie 46 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,08
średnia ocena z 46 ocen
4% gorzej od średniej w segmencie
63%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019

3,3
~andrzej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto uzytkowane przez blisko miesiąc .... pożyczone przez córkę po wypadku jej autem....Cóż mogę powiedzieć.Nie jestem fanem konkretnych marek,miałem kiedyś Tojcynę i mi pasowała, ale to auto to nieporozumienie....Chyba,ze tak się teraz robi auta.Może tak być.Fatalna,ale naprawdę fatalna skrzynia dosłownie jak w moim skuterze,wyjąca i sprawiająca wrażenie non stop przeciążonej.W środku poczucie tandety -chyba ze to wersja na...
2,6
~Jarek Katowice
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Ja naprawde cały czas zachodzę w głowę, jak to jest z tą "magią" toyoty. Czy ludzie faktycznie kupują samochody tylko na podtawie wyglądu zewnętrznego czy opinie kolegi, sąsiada czy reklam? Otrzymałem CHR jako samochód słuzbowy wersje Hybrid ze skrzynią CVT. Skrót CVT mozna przełożyc na jezyk polski - najgorszy koszmar każdego fana motoryzacji który jezdził w zyciu innymi autami oprócz wspomnianej toyoty. Dlaczego Toyota zawzięcie wciska...
3,4
~w1963s
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Fajna sylwetka niezłe prowadzenie słaby silnik rycząca skrzynia bardzo kiepskiej jakości plastiki szczególnie drzwi oraz słupki, tapicerka fotela kierowcy po niecałych 3-ch latach zaczyna się przecierać kierownica skórzana już była wymieniana ta skóra sypie się jak łupież z głowy i perełka na koniec szalejąca elektronika ; czujniki parkowania odpalają kiedy chcą i jak im się spodoba system rozpoznawania znaków wyświetla co mu pasuje w danym...
4,7
~Luk z WRO
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Świetne auto. Zwinne. Wersja Selection ma naprawdę ciekawe wyposażenie, światła FULL LED, wszystkie systemy bezpieczeństwa od Toyoty, aktywny tempomat również na miasto w korki, grzana kierownica i fotele, lusterka sygnalizujące z martwym punktem, duże koła 18", świetny bezstopniowy automat, kamera + czujniki to idealne rozwiązanie na miasto, wersja Selection Platinium z czerwoną skórą - robi robotę. Hybryda to naprawdę cisza w aucie i płynna...
3,2
~Rafał
Toyota C-HR
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto wizualnie bardzo ładne, W opcji którą mam całkiem nieźle wyposażone. Ale niestety w tej cenie można było znaleźć wiele podobnie wyposażonych i wyższej klasy samochodów jak passat, superb i insignia. Kupiłem auto z uwagi na legendarne spalanie hybryd. Ale okazało się, że w moim wypadku hybryda wychodzi znacznie drożej. Spalanie w przypadku niego (gdzie mam 3.7 km dokładnie do pracy) to 9.4 w zimę. Dla porównania insignia ma 2.0 cdti 6.8. Z...
3,6
~lukas
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód za prawie 130 k PLN a tak naprawdę mało co sobą reprezentuje. Ciekawy wygląd , i tyle. Auto w wersji hybrydowej tylko i wyłącznie do miasta bo poza nim powstaje wir w baku paliwa i potrafi wciągnąć i 11l benzyny na 100km. Komfort ok choć bardziej dostosowany do azjatyckiego typu budowy czyli po prostu jest ciasny. Czyli ogólnie bardziej dla kobiet niż dla mężczyzn. Napęd, hmmm skrzynia CVT ... no niestety podczas przyspieszania...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~Rozczarowanie
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Wygląd bajka, nowoczesny i przyciąga wzrok szczególnie niebiesk- i czerwona. Cudowny desing...i na tym plusów koniec. Mega, mega głośny. Beznadziejna jednostopniowa skrzynia biegów. Do jazdy po mieście dla singla jest spoko. Jeśli ktoś jeździ z tylu odpada. Okna male i bardzo wasoko, ciasno i klaustrofobicznie. Z tylu żadnych dodatkowych opcji tylu uchwyt na kubeczki itp. Stara wyjącą skrzynia biegów o dziwnej pracy. Bagażnik o małej...
4,3
~RafalWawa
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
To auto było kupione do jazdy po mieście, wcześniej jeździłęm hybrydami toyoty i doskonale wiedziałem co kupuję w sensie napędu. I z tej perspektywy auto się spisuje znakomicie - spod świateł do 50-tki to naprawdę mało co jest w stanie sobie z nim poradzić - a wiece? w mieście? nie ma potrzeby. A i w trasie daje radę, nawet w jeździe autostradowej choć wtedy spalanie wyraźnie rośnie (choć 8l/100 nie udało mi się przekroczyć, nawet jadąc...
3,1
~darek
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
oprócz desing totalne rozczarowanie na prawde nie jestem w stanie zrozumieć tych wysokich ocen hm pracownicy toyoty to tylko piszę? dlatego poświęciłem te pare minut na ta ankiete aby przestrzec ludzi przed tym samochodem oprócz jazdy po mieście w korkach do innego użytkowanie nieporozumienie.Jeśli chodzi o spalanie ankieta nie pozwoliła mi na prawdziwą odpowiedz zużycie w mieście ok 5 po za miastem nie udało mi sie zejść poniżej 8 chyba że...
3,6
~maciej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
To jest opinia po 14mc użytkowania i po sprzedaży samochodu. Moją CHR miałem w pełnej opcji. Samochód fajny ale dzisiaj nie robi wrażenia. Przez okres użytkowania byłem z niej bardzo zadowolony. Niestety po 6 latach rdza zaczęła wychodzić na nadkolu - auto wymaga zabezpieczenia antykorozyjnego - trzeba poprawić fabrykę.
Toyota C-HR I Crossover