Szukaj

Lista ocen Toyota Camry III Sedan (44) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Janek. ilajedrzej@poczta.onet.pl
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
po założeniu instalacji gazowej padł przepływomierz / cena w ASO 3,5 tys./ Część przyleciała z USA za 5 stówek. Problemy z regulacją zaworów, przy gazie trzeba to robić co ok. 70 tys.km.Były poważne problemy z regularną pracą silnika na wolnych obrotach. Cudowałem na różne sposoby/ zawziąłem się /. W serwisie w Górach koło Płocka też początkowo nie dawali rady, ale postawili sobie za punkt honoru zrobić te "obroty". Ściągneli drugie auto,...
1,0
~wlodek
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
padla chlodnica / sito !!!/ nie moglem kupic uzywanej bo podobno sa niezniszczalne ! wymienilem sam wklad !!- wycieki z przekladni kierowniczej i pompy / szrot- okolo 4 tys. !!!! / spod samochodu - rtdza jak w maluchu - wszystko co jest z zelaza odpada - przezarte rdza !! padly rowniez oslony przegubow ! auto sprowadzone z ameryki - stalo pewnie na dziobie statku w sztormie przez dwa miesiace na redzie !!! jestem zalamany !!! a taki to...
5,0
~Marcin kfl
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
Tak jak już wcześniej wspomniałem nic sie nie dzieje , należy tylko wymieniać ekploatacyjne części jak we wszystkich samochodach , ale tak pozatym to nic nie trzeba robić , ja przez 4 lata przejechałem już około 100000 i oprócz klocków hamulcowych i drązków stabilizatorów nic przy nim nie robiłem . Ogólnie pod tym względem japońskie auta nie mają sobie równych a szczególnie Toyota i Honda .
3,0
~setunia
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
Przekładnia kirownicza - używka 500pln wystarczyła potem na 40Kkm. Cieknący regulator od sprzęgła przy skrzyni biegów. Sprzęgło kompletne wymienione w serwisie Toyoty przez poprzedniego własciciela przy przebiegu 120000km (faktura) wystarczyło do 2900000, czyli żywotność max 170Kkm. Po wymianie tarcz i klocków miałem 60Kkm spokoju i zużycie jeszcze na poziomie 50%
5,0
~mike_s@poczta.onet.pl
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
Przez 200 tyś km NIGDY nie stanęła na drodze!!!! Najpoważniejsza usterką (niedopatrzenie z mojej strony) było kompletne zużycie się okładzin sprzęgła przy 180 tyś km przebiegu, ale mimo to Toyota dojechała z Krakowa do Katowic z prędkością 40 km/h (tarcze się tak ślizgały, kuuuuupa smrodu)
3,0
~pavcioi
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
no tutaj niestety muszę skrytykować moją toyotkę przekładnia kierownicza padła w dniu wyjazdu na wczasy...miała być niezawodna potem zawieszenie katalizator ,przegub itd.. wsadziłem w nią 6tys. niestety lata robią swoje kupiłem bmw i po problemie..
3,0
~moosacho@btinternet.com
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
walnela mi uszczelka pod glowica (jedna z dwojga) ale w polsce w serwisie kosztuje to aby 180 funciakow, a angolandzie 1500. zdarza sie, ale moje autko ma 125 tys mil i ma prawo, swoje przejechalo i nadal chce nim jezdzic
5,0
~Gonzo
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
jedyna usterka jaką miałem już od kupna był wyciek oleju z silnika. Okazało się że simering na wałku rozrządu sparciał ze starości i trzeba było go wymienić. Koszt części - ok 30zł, wymieniłem sam.
4,0
~milkiwaj
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
jak się kupuje starsze auto to zawsze poważniejszy remont może zaatakować, tu silnik jest super, ale skrzynia się rozsypała i amortyzatory, które nota bene są jeszcze na gwarancji, więc to nie wina autka
Dziennik kosztów dla Toyota Camry III Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
16,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~pshem
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
Ja sie zmienia co trzeba to ok. zawsze daje wczesniej znać ze coś się pieprzy. Wymieniłem rozrząd , filtry, oleje,klocki tarcze, nabilem klimę, uszczelki pod glowicąi kolektorem i śmiga jakrakieta!!
Toyota Camry III Sedan