AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Toyota
Camry
IX
Sedan
Opinie
Opinie
Lista ocen
Toyota Camry IX Sedan
(53) - Silnik
Na liście zabraknie
15
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~KTM
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Cały układ napędowy to chyba najlepsze co może być w tym aucie. Hybryda IV gen na prawdę działa. Jak jest dobrze naładowany akumulator to do 80km/h można się rozpędzać na samym elektryku a później taką prędkość przez pewien czas utrzymywać. Jak jest mniej naładowany to odpowiednio wczesniej uruchamia się silnik spalinowy. Super przyspieszenie które po wciśnieciu gazu jest natychmiast. Np. w skodzie superb lub innych autach z automatem ale z...
Dodane
5 lat temu
5,0
~Zenon
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Silniki są dwa. Spalinowy i elektryczny. Elektryczny umożliwia spokojną jazdę ze stałą prędkością gdy mamy energię w akumulatorach. Pomaga również przy ruszaniu i dynamicznym przyspieszaniu. Wspomaga wówczas silnik spalinowy i działa trochę jak turbo doładowanie. Fajnie to działa. Wyprzedzanie czy przyspieszenie na autostradzie nie stanowi wielkiego wyzwania. Silnik spalinowy jest i działa. Jak działa razem z elektrycznym to jest dynamicznie i...
Dodane
4 lata temu
5,0
~Adam
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
218 km jest wystarczające nawet jak dla mnie moc jest za duża . prosta wolnossąca 2.5 L konstrukcja. Bez turbo, rozruszników, dpfów itp. W warszawie jechałem taxi, która miała przejechane 580 tyś. km i to na założonym gazie przy 200 tyś km. przy tym przebiegu jak rozmawiałem z taksówkarzem. Auto miał od nowości nie zmieniał oleju w skrzyni a pracuje idealnie. Ja osobiście spalanie mam na poziomie 5,1-5,1 . w trasie robię ok 850 km i włącza...
Dodane
ponad rok temu
5,0
~Dr.Mdf
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
2.5 Benzyna w Hybrydzie. W sumie jakoś 218KM. Tak wyje przy butowaniu gazu do podłogi, ale tylko przez moment, nikt tym autem nie będzie tak jeździł cały czas. Ogólnie 90% mojej jazdy są to trasy. Niektórzy mowili że hybryda nie nadaje się w trasy, NIEPRAWDA. Codziennie do pracy i z powrotem robię 160km autostradą. Rano jadę powoli 110km/h po tempomacie, z powrotem 150/160km/h i średnie spalanie z tankowania wychodzi 6.2-6.5 litra.Wedlug...
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Nocturne
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wolnossący silnik 2.5 R4 to ciekawa konstrukcja - niewysilona, bez turbiny. Motor jest trwały i oszczędny. Nie odczuwa się braku turbiny, bo zastępuje ją silnik elektryczny, który reaguje od razu. Przy kickdownie, zwłoka skrzyni redukowana jest więc energią elektryczną. Mocy jest w sam raz, choć powyżej prędkości autostradowych zaczyna mu brakować tchu. Pewnie dlatego, że silnik elektryczny już wtedy prawie nie pomaga. Niestety system...
Dodane
2 lata temu
5,0
~Marcin
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Silnik to największa zaleta tego samochodu. Przy jeździe po drogach krajowych z prędkościami do 120 km/h spalanie nie przekracza 4,8-5,2 l/100 km. Jeżdżąc drogami ekspresowymi i autostradami z prędkościami do 140 km/h spalanie nie przekracza 6,5 l. Silnik zachowuje się jak diesel tj. mamy duży moment obrotowy jest od samego dołu. Wyprzedzanie w trasie innych jadących z prędkością 80-90 km/h to czysta przyjemność, należy zwracać tylko uwagę...
Dodane
4 lata temu
5,0
~EzZoZ
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
To co osiągnęła Toyota przez ponad dwie dekady w dziedzinie hybryd jest czymś naprawdę niesamowitym. Gdy inne marki łączą elektryki z silnikami 1.1 - 1.3 to Toyota do Camry wsadza silnik 2.5 l o bardzo wysokiej sprawności cieplnej 41% !!! Przy spokojnej jeździe silnik nie przekracza 1300 obr/min, a gdy potrzebujemy przyśpieszyć to wystarczy wcisnąć mocniej gaz - odpowiedź zespołu silników jest natychmiastowa.
Dodane
4 lata temu
5,0
~jacek1475
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
218 KM w zupełności wystarczający . Silnik jest bardzo dynamiczny w każdym zakresie nie ma czegoś takiego że brakuje mocy w danym momencie . Największą zaletą jest nowej generacji hybryda . To jest bajką w tym samochodzie tzn spalanie w trasie i w terenie zabudowanym Trasa 115-120 km / h ( tempomat ) 6 L/100 km , miasto przepisowa jazda 5 L /100 km . ten wynik bez problemu uzyskałem .
Dodane
6 lat temu
5,0
~Paweł
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
W pełni zaspokaja moje potrzeby, jest dynamiczny, układ hybrydowy działa efektywnie, czuję się bezpiecznie podczas wyprzedzania, przyspieszaniu nie towarzyszy obciążający dźwięk - co jest ogromnym zaskoczeniem, gdyż uległem stereotypowemu myśleniu "hybryda = wycie". Napęd hybrydowy nowej generacji jest wyjątkowo komfortowy, cichy, powiedziałbym że niezauważalny.
Dodane
4 lata temu
5,0
~P
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Silnik to jedna z mocniejszych stron tego auta. Wcześniej nie byłem przekonany do hybrydy jednak dzięki Camry zmieniłem zdanie. Bardzo duża elastyczność układu napędowego pozwala z jednej strony na spokojną, bardzo wygodną i niesamowicie oszczędną jazdę a z drugiej strony po wybraniu trybu sport lub po prostu wciśnięciu gazu do podłogi poczuć moc i przyspieszenie.
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Toyota Camry
Zobacz 18 aut
od ręki
Toyota Camry IX Sedan
4,4 (68 ocen)
Sprawdź oferty Toyota Camry
Wybierz silnik
2.5 Hybrid Dynamic Force 218 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Toyota Camry w pigułce
Toyota Camry
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Toyota Camry
Dane techniczne
Toyota Camry IX Sedan
Raporty zużycia paliwa
Toyota Camry IX Sedan
Opinie
Toyota Camry IX Sedan
Usterki
Toyota Camry IX Sedan
Publikacje
Toyota Camry
Newsy
Toyota Camry
Galerie
Toyota Camry
Nasze pomiary
Toyota Camry
Filmy
Toyota Camry
Ogłoszenia
Toyota Camry
Ceny aut używanych
Toyota Camry
Dziennik kosztów
Toyota Camry IX Sedan
Opinie o instalacjach LPG
Toyota Camry IX Sedan
Testy zderzeniowe
Toyota
Aktualnie przeglądasz
Toyota Camry IX Sedan
Dane techniczne
82 raporty
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 182 tys. zł
2 zgłoszone
usterki
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Toyota Camry
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy