AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Toyota
Camry
IX
Sedan
Opinie
Opinie
Lista ocen
Toyota Camry IX Sedan
(48) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
20
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~KTM
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Poprzednio w Outlanderze miałem skrzynie CVT więc żadnego zaskoczenia poza tym, że ta w Camry lepiej pracuje tzn. nowsze auto i popoprawiali jej funkcjonowanie, a na pewno też jest zasługa mocniejszego napędu więc nie trzeba wcale wysokich obrotów silnika aby auto sprawnie przyspieszało. W mojej ocenie w automacie chodzi o to żeby jazda autem była jak najbardziej płynna i komfortowa więc trudno sobie wyobrazić automat który oferowałby...
Dodane
5 lat temu
5,0
~P
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Co do wygody użytkowania nie mam zastrzeżeń. Skrzynia posiada 3 tryby "Eco", "Normal" i "Sport". W rzeczywistości przekłada sie to głownie na reakcje układu napędowego na nacisk gazu. W Eco jest nudno, tak naprawę nudno - auto zmienia sie w dziadkowóz. Jednak po wybraniu trybu sport Camry zamienia się w pocisk - serio. Auto bardzo dobrze się zbiera i świetnie reaguje na pedał gazu jednak jest to skrzynia bezstopniowa więc niestety dźwięk auta...
Dodane
6 lat temu
5,0
~Tony2021
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. E-CVT jest naprawdę fajna, na początku miałem obawy, że jest "wyjąca". Działa aksamitnie, płynnie i nie szarpie. Pełna harmonia. W codziennym użytkowaniu spełnia moje oczekiwania. Oczywiście nie jest to klasyczny automat np. w BMW czy dwusprzęgłówka w innych markach. Ale moim zdaniem jest to konstrukcja w porównaniu z wyżej wymienionymi trochę wolniejsza, prostsza i co za tym idzie przypuszczalnie bardziej...
Dodane
4 lata temu
4,0
~Nocturne
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Do bezstopniowej skrzyni biegów trzeba się przyzwyczaić. Przy spokojnej jeździe zachwyca płynnością. Manewr zawracania to przyjemność, a nie stres, bo skrzynia błyskawicznie przełącza między biegiem wstecznym i do przodu. Podczas dynamicznej jazdy daje się we znaki wycie silnika, choć nie tak głośne, jak w Corolli. Manetki przy kierownicy nie symulują biegów, służą tylko do podnoszenia obrotów i hamowania silnikiem.
Dodane
2 lata temu
5,0
~EzZoZ
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
E-CVT - podobno silnik wyje, mi się podoba dźwięk tego 4 cylindrowego 2.5 silnika. Nie jest to V6 czy też V8 ale nie jest to również 1,3 turbo :). Skrzynia jest prosta w budowie, bezstopniowa, bez dwu masy - solidna konstrukcja, która nie będzie generować kosztów serwisowych, a to chyba chodzi. Skrzynia gdy może, stara się obniżyć maksymalnie obroty silnika, a co za tym idzie pomaga obniżyć spalanie.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Rafał
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Nie można jakoś specjalnie narzekać na jej działanie, bo za bardzo jej działania nie widzimy :) W razie potrzeby samochód błyskawicznie wchodzi na obroty co jest zaletą tej skrzyni. Znacznie jest ograniczona prędkość maksymalna samochodu (do 180, licznikowe 196), ale nie wiem, czy to kwestia skrzyni biegów, czy być może innych elementów.
Dodane
4 lata temu
4,0
~Zenon
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Trudno być fanem CVT. Zachowanie takich skrzyń raczej skłania do spokojnej jazdy, żeby zbyt często nie słyszeć silnika wyjącego na wysokich obrotach. Natomiast zaletą jest płynność jazdy. Przyspieszasz (spokojnie) i jedziesz bez żadnych szarpnięć. Również reakcja na gaz jest szybka. Bez większego opóźnienia auto bardzo dobrze przyśpiesza.
Dodane
5 lat temu
5,0
~wisnia87r
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Po wielu opiniach które słyszałem na temat skrzyń e-CVT bałem się tego układu. Nie słusznie skrzynia reaguje błyskawicznie, hałas który towarzyszy dynamicznemu przyśpieszaniu jest bardzo ok. Nie ma tragedii jak to przedstawiają wyznawcy grupy VW. Reasumując każdemu polecam e-cvt ja jestem bardzo zadowolony z tej skrzyni.
Dodane
5 lat temu
5,0
~Paweł
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Jeździlem wieloma autami z hybrydowym układem napędowym, i skrzynia E-CVT jest bezkonkurnecyjna jesli chodzi o płynność jazdy. Przejechałem samochodem 105 kkm i nic się pod tym względem nie zmieniło, układ jest idealnie płynny, nie ma żadnych szarpnięć, nie występuje często krytykowane wycie skrzyni.
Dodane
2 lata temu
5,0
~Marcin
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
To jest eCVT wiec jej praca jest specyficzna. Jak ktoś lubi wciskać pedał gazu do oporu to może będzie ona wyła, jednak przy normalnej (codziennej) jeździe jest ok. Najważniejsze, że nie spotkałem się z opiniami o jej awaryjności, natomiast u konkurencji z trwałością skrzyń biegów bywa różnie.
Dodane
4 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Toyota Camry
Zobacz 16 aut
od ręki
Toyota Camry IX Sedan
4,4 (68 ocen)
Sprawdź oferty Toyota Camry
Wybierz silnik
2.5 Hybrid Dynamic Force 218 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Toyota Camry w pigułce
Toyota Camry
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Toyota Camry
Dane techniczne
Toyota Camry IX Sedan
Raporty zużycia paliwa
Toyota Camry IX Sedan
Opinie
Toyota Camry IX Sedan
Usterki
Toyota Camry IX Sedan
Publikacje
Toyota Camry
Newsy
Toyota Camry
Galerie
Toyota Camry
Nasze pomiary
Toyota Camry
Filmy
Toyota Camry
Ogłoszenia
Toyota Camry
Ceny aut używanych
Toyota Camry
Dziennik kosztów
Toyota Camry IX Sedan
Opinie o instalacjach LPG
Toyota Camry IX Sedan
Testy zderzeniowe
Toyota
Aktualnie przeglądasz
Toyota Camry IX Sedan
Dane techniczne
82 raporty
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 182 tys. zł
2 zgłoszone
usterki
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Toyota Camry
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy