Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry IX

Marcin, 2 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 37 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Camry IX 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Nie jest to samochód luksusowy i nie można od niego wymagać cudów. Jest to solidny, duży samochód do spokojnej jazdy w rozsądnej cenie. Jak ktoś oczekuje od samochodu emocji i nie interesuje bezawaryjność, to niech kupi coś innego. To nie jest samochód dla rycerzy ortalionu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to największa zaleta tego samochodu. Przy jeździe po drogach krajowych z prędkościami do 120 km/h spalanie nie przekracza 4,8-5,2 l/100 km. Jeżdżąc drogami ekspresowymi i autostradami z prędkościami do 140 km/h spalanie nie przekracza 6,5 l. Silnik zachowuje się jak diesel tj. mamy duży moment obrotowy jest od samego dołu. Wyprzedzanie w trasie innych jadących z prędkością 80-90 km/h to czysta przyjemność, należy zwracać tylko uwagę na prędkościomierz bo momentalnie uzyskujemy prędkość 140-150 km/h.
5,0
Skrzynia biegów
To jest eCVT wiec jej praca jest specyficzna. Jak ktoś lubi wciskać pedał gazu do oporu to może będzie ona wyła, jednak przy normalnej (codziennej) jeździe jest ok. Najważniejsze, że nie spotkałem się z opiniami o jej awaryjności, natomiast u konkurencji z trwałością skrzyń biegów bywa różnie.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się całkiem precyzyjnie i przyjemnie. Zawieszenie moim zdaniem jest zestrojone optymalnie.
5,0
Karoseria
Według mnie wygląd jest ok, a samochód wyglada zacnie. Wygląd jednak jest kwestia gustu i jednemu może się podobać, a inny stwierdzi, że brzydszego samochodu nie widział.
Komfort
4,0
Widoczność
Na początku miałem problem z przyzwyczajeniem się układu szyb, ale po kilku tysiącach kilometrów się przyzwyczaiłem i uważam, że jest ok. Jedynie co można poprawić to widoczność przez tylna szybę szczególnie w deszczu.
5,0
Ergonomia
Ok, wszystko jest pod ręką, Dokupiłem dodatkowy schowek do podłokietnika (z dalekiego wschodu) i teraz jest on bardziej praktyczny. Jedyny minus za wchodzące zawiasy w bagażnik. Trzeba uważać jak układa się w nim bagaże.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moim wzroście 189 cm miejsca jest bardzo dużo, zarówno z przodu jak i z tylu. Na tylnich siedzeniach wygodnie mogą podróżować wysokie osoby. Może przydało by się odrobina więcej miejsca na buty pod siedzeniami, ale ogólnie jest ok.
4,0
Wyciszenie
Ogólnie jest ok, jednak przy prędkościach powyżej 130 km/h robi się trochę głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak narazie jest ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Camry IX