Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V Kombi (41) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 56 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~el.jot
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
dobrze pod warunkiem że amorki sa sprawne. Poprzedni włściciel o to nie dbał więc pierwszy wyjazd w trsę to był surwiwal - samochód pływał szczególnie w koleinach. Po wymianie amorków jest ok samochód sztywny ale jednocześnie komfortowy. Ceny amorków - kosmos!!! UWAGA na klocki hamulcowe - jeśli chcesz żeby Twoja Carina hamowała nie żałuj kasy na klocki - polecam AKEBONO (świeżo załozone i nie dotarte lepiej hamują od jakiegoś podrabianego...
4,0
~Warszawa-Poznań - 2godziny
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Bardziej nastwiony na komfort niż na sportową jazde,chociaż zosatwia dużą rezerwę.Auto mocno sie wychyla na ostreych zakrętach, jednak jezeli sie do tego przyzwyczaic to mozna poszaleć. Auto bardzo gwałtownie wpada w poslizg,dlatego warto potrenować troche gdzies na odludziu,a wtey w zime nie ma dla nas strasznych zakretow(mimo przedniego napędu).Poniewaz auto jest dosc miekkie to szybka jazda po drogach szutrowych moze skonczyc saie...
4,0
~Juliusz
Toyota Carina V
Kombi 2.0 D 73KM 54kW
komfortowe zawieszenie, nie dla amatorów bardzo szybkiej jazdy w zarętach, trawłość zawieszenia bardzo dobra podobna jak np. w VW, wymiany elementów zawieszenia na czas to podstawa, tanie i łatwo dostepne zamienniki, przeciętne hamulce- zamienniki do niczego- koniecznie kupujcie hamulce dobrych firm warto zapłacić nawet 3razy wiecej
4,0
~Michał, majkel22@wp.pl kom. 606962231
Toyota Carina V
Kombi 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Mam wersję bez ABS i trochę żałuję że go nie ma! To jednak ciężka fura! Na zakrętach czuję się troszkę niepewnie, mam wrażenie że przy większej prędkości jest troszkę za bardzo pochylona ku zewnętrznej - alre ostatecznie to nie jest auto wyścigowe! :) Na prostej - bomba! Auto płynie po szosie i bardzo dobrze przyjmuje wszelkie nierówności!
4,0
~Paweł
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Jak dla mnie troszeczkę za miękkie zawieszenie ale w końcu jest to limuzyna a nie rajdówka. Na podróżowanie z rodzinką w sam raz. Podczas szybkiego pokonywania zakrętów mam wrażenie jakby autko chciało uciec ale jakoś daje radę. Druga sprawa że amorki już nie pierwszej świeżości.
4,0
~Bartek
Toyota Carina V
Kombi 1.8 i 16V 107KM 79kW
Dla normalnego poruszania się wzorowy. Przy szybkich łukach troszkę wyjeżdża przodem ale to mogło być spowodowane kiepskim stanem opon z przodu… Zawieszenie Sztywne a zarazem komfortowo resorujące
5,0
~bartek, bart@rojcanet.pl
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
jezdze kombi, jak dla mnie super ladnie polyka zakrety sztywny i male przechyly jak na kombi, nie lubi wszelkiego rodzaju tarek ale na dobrych drogach miodzio, przy ostrym hamowaniu w luku zarzuca tylem ;)
4,0
~kielt
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
jest niezły ładnie reaguje dobrze można go wyczuś jak na auto rodzinne, gorszy od paska ale dużo tańszy w serwisiw. co wybierze to twoja sprawa. do normalnej eksp. dużo lepszy.
4,0
~Calidris
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Precyzyjne, ale zawieszenie dość twarde jak na nasze dziury (w porównaniu z passatem b5 bardzo twarde) Auto dobrze trzyma się w zakrętach.
Dziennik kosztów dla Toyota Carina V Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
71,50 zł
6,5
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~topol
Toyota Carina V
Kombi 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Bardzo fajnie zestrojony, dla niektórych może być nieco sztywny, ale całkiem dobrze "informujący" o tym co się dzieje, a przy tym dość "tolerancyjny".
Toyota Carina V Kombi