Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V (222) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 224 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mart@mayanet.pl
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
skrzynia chodzi bardzo przyzwoicie, z jednym zastrzezeniem - redukcja z 5 na 4 jest ryzykowna, zwlaszcza dla niedoswiadczonych - mozna trafic na wsteczny zamiast na 4 i wystrzelic silnik wysoko w gore... Brak jakiegokolwiek zabezpieczenia przed wrzuceniem wstecznego, takiego jak np w Fordzie Scorpio (do wrzucenia wstecznego konieczne podniesienie pierscienia na drazku zmiany biegow). Oczywiscie, to wada konstrukcyjna, nie egzemplarza.
4,0
~damian22krak@op.pl
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Skrzynia do tej pory pracuje bez naprawy, od niedawna pojawił się zgrzyt przy redukcji na trójkę - zapewne synchronizator, ale jest to na tyle sporadyczne że narazie nie zamierzam tego robic. Biegów nie trzeba szukać, bezproblemu trafiamy tam gdzie chcemy, skok skrzyni krótki. Przy dynamiczniej jeżdzie można bez problemu szybko zmienić bieg.
5,0
~przemass
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Skrzynia przez 13 lat i 240 tys km dziala bez zarzutu, Bardzo elastyczna skrzynia! Jezdze na biegach w ten sposob: I. 0-50 km/h II. 40-100 km/h III. 60-130 km/h IV. 80-140 km/h V. 100-... do tej pory na LPG nie jechalem wiecej jak 180 km/h ale spokojnie moze i wiecej ;) Wg uzytkownikow na forum, max predkosc to ok 210-215 km/h
5,0
~lysy1233
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
U mnie skrzynia chodzi perfekcyjnie. Biegi wchodzą bez trudu w odpowiednie miejsce. Przyspieszenia na 2ce są chyba najlepsze i można do 80km/h polecieć na tym biegu. Na 5tce można spokojnie jechać od 60-końca... ja nie jechałem szybciej niż 170km/h... Jakoś nie kręci mnie to, bo i autko nie jest do tego...
3,0
~martin123
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Dobrze wchodzą biegi, denerwuje krótki 1 bieg, oraz to że bez gazu gaśnie, jak można zrobić auto 133PS i dobrać bieg który nie ma momentu obrotowego do ruszenia bez dobierania gazu. Ogólnie skrzynia nie do zajechania. Denerwuje zacinający się wsteczny bieg, ale to przypadłość wiekszości toyot.
5,0
~Jarek Toifl
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Automat,super sprawa tylko przy przelaczeniu na drugi bieg troszke szarpie,ale to nie przeszkadza.Przy wlaczonym trybie ECT PWR,masakra,wciska w fotel,super,ale co ciekawe przy operowaniu gazem lekko zachowuje sie jak bez wlaczonego PWR,czyli przelacza biegi przy ok.2000 obr i nie spala wiecej paliwa.
3,0
~krzysiek
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
To jest słaby punky Cariny. Samochody niemieckie w tym zakresie górą. Chodzi mi o mało intuicyjnie wybieranie biegów, częste zgrzyty przy wkładaniu biegów. Za krótka 4ka w zasadzie mozna zapiąć 5tkę od razu po 3 i sie nikt nie zorientuje. moze to dynamika! :-)
5,0
~Michał, majkel22@wp.pl kom. 606962231
Toyota Carina V
Kombi 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
To mój 4-ty samochód. Spośród tych które miałem - opel astra, daewoo espero, skoda fabia - ta skrzynia jest najlepsza! Bardzo precyzyjna! Zmiana bigów to przyjemność! (manualna). Ma się wrażenie że przewiduje jaki bieg chcesz wrzucić i Ci w tym pomaga. REWELACJA!
4,0
~Karaś_2308
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Po tylu latach pracy, problem z wbijaniem drugiego biegu przy redukcji- czuć opór i czasami trzeba poczekać pół sekundy żeby wbił się na swoje miejsce. Jeśli ktoś opanował sztukę międzygazu, to nie będzie miał najmniejszego problemu :D
Dziennik kosztów dla Toyota Carina V
Średni koszt przejechania 100 km
50,67 zł
6,3
l/100km
8,1
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Grzegorz
Toyota Carina V
Kombi 2.0 TD 83KM 61kW
Dwa lata temu wymieniałem ( i to był chyba błąd) miałem problem z redukcją szczególnie z 3na2 i 4na2 nie chciało wchodzić (nie wiem czy to jakiś synchronizator czy co) Reszt do tej pory bez problemu. Biegi wchodzą lekko, idealna do spokojnej jazdy.
Toyota Carina V