Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V (255) - Silnik

Na liście zabraknie 191 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~faworyt
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Silnik dynamiczny,w miare elastyczny i o niskim jak na ta pojemnosc zuzyciu paliwa.Predkosc max.osyluje w granicach 220-225km/h(autostrada),a przyspieszenie 9sek do 100km/h( w moim przypadku ponizej 9sek).Auto ma ponadprzecietna dynamike przy swych gabarytach,gdyz ma niewysoka mase wlasna( 1190kg),zgrany silnik ze skrzynia biegów potrafi dostarczyc milych wrazen.Kto jechal to wie,ze np.Honda Accord 2.0 z tego rocznika niema co szukac obok :)
5,0
~Bartek
Toyota Carina V
Kombi 1.8 i 16V 107KM 79kW
Silnik chodzi dość cicho ale nie za cicho dla osób które chcą go posłuchać  Elastyczność na wysokim poziomie 50km/h i 4/5 nie robi na nim wrażenia. Jak się chcę efektywnie przyspieszyć warto skorzystać redukcji wtedy auto przełącza się z „trybu ekonomicznego” i ciągnie do przodu. Ja miałem wersje z gazem BRC z BLOS II gen. – auto miało troszkę mniej siły na nim ale chodziło bez zarzutów
5,0
~carin7
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Bardzo ekonomiczny jak na tą pojemność, jak na benzynie tak i na gazie.Silnik dynamiczny przy wyprzedzaniu, piaty bieg daje sobie radę w każdej sytuacji, naprawdę jest to super auto, bardzo przekonało mnie do marki TOYOTA, jest przede wszystkim bezawaryjne i niezawodne, no i bezpieczne. Polecam ten samochód wszystkim którzy decydują się na zakup auta a nie są zdecydowani na jaką markę...carina spełni oczekiwania.
5,0
~lysy1233
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Poki co pracuje bardzo rowno i cicho. Powyzej 3000 obr dopiero zaczyna halasowac. 115 koni wystarcza do normalnej jazdy i naperno nie jest to mul. Niestety autko jest ciezkie i nie kazdemu da sie uciec:) Ale jazda jest przyjemna i wyprzedzanie nie stanowi problemu.Zauwazylem,z etroszke uleju ubywa,ale zwazywszy na przebieg,to nie jestem zaskoczony.
4,0
~martin123
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Powiem tak, silnik zaprojektowany w latach kiedy japońskie auta miały być najtrwalsze, dzięki czemu zdobyły rynek. Moc w stosunku do pojemności słabsza niż w niemieckich autach, ale świetny stosunek spalania do mocy. Najbardziej cieszy ta niezawodność, ponad 320tys i żadnych problemów, nie bierze oleju, spala tyle samo, bez wymian dorigch części.
4,0
~PLN
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 TD 83KM 61kW
Zdecydowanie za słaby, przydałoby się jeszcze trochę mocy. Dość elastyczny, przy 50km/h można wrzucić 5 bieg. Wyprzedzanie to raczej tragedia, pół biedy jeśli jadę sam ale z dodatkowym obciążeniem trzeba mieć duuuużo miejsca. Redukcja przy tym manewrze bardziej powoduje wzrost hałasu niż moc potrzebną do wyprzedzenia.
4,0
~kalisus
Toyota Carina V
Hatchback 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
No coz... Nie można miec wszystkiego naraz. Silnik niezwykle ekonomiczny, cichy i bezproblemowy w kwestii awarii ale moim zdaniem za słaby do tego samochodu. W moim przypadku z pewnoscia instalacja LPG odbiera pewnie kilka kresek mocy... Podsumowujac jest ok ale wieksza moc mile by byla widziana. Wyprzedzanie raczej z planowaniem.
5,0
~Grzegorz
Toyota Carina V
Kombi 2.0 TD 83KM 61kW
Solidny przebieg a mimo to chodzi bez problemu, zapala na raz nawet przy -20 stopni w zimę. Lekkie wycieki są ale sądzę, że wynika to z wieku silnika. Nie ma za dużej mocy ale na spokojna jazdę w sam raz. W rym roku (sierpień 2016) byłem nim we Włoszech jechałem przez Alpy, żadnych problemów.
5,0
~CARINA GTI
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V GTi 175KM 129kW
Silniczek bestia naprawde wspaniale osiagi, dopiero przy 360tys. zmieniam olej na polsyntetyczny ale nie jest to spowodowane tym ze bral olej tylko poprostu tak zadecydowalem...wczesniej byl lany od 60tys. wiem napewno mobil 5w-50 ful syntetyk..cichutko pracuje na wysokich oprotach ladnie swiszczy
Dziennik kosztów dla Toyota Carina V
Średni koszt przejechania 100 km
50,67 zł
6,3
l/100km
8,1
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~DRAMEN
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Auto ,może nie jest demonem szybkości ale nie o to chodzi w dzisiejszych czasach.Jest za to oszczędne jeśli jeździ się na "zielonej kontrolce".Silnik elastyczny i jak trzeba można przyśpieszyć oczywiście kosztem spalania.Nie szukałem jednostki pod kątem osiągów tylko spalania.
Toyota Carina V