Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V (216) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 230 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Vtjb
Toyota Carina V
Hatchback 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
w/g rewelacyjny. Wchodzić w zakręt z duzą prędkoscią to nie problem. Auto typowo do jazd poza miejscich. Inne auta tak jak mercedesy to na tych samych łukach potrafią wciągnac do rowu , tutaj nie ma czegos takiego. Auto na mokrej nawierzchni w zakręctach jakby było przyklejone.
4,0
~Paweł
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Jak dla mnie troszeczkę za miękkie zawieszenie ale w końcu jest to limuzyna a nie rajdówka. Na podróżowanie z rodzinką w sam raz. Podczas szybkiego pokonywania zakrętów mam wrażenie jakby autko chciało uciec ale jakoś daje radę. Druga sprawa że amorki już nie pierwszej świeżości.
4,0
~Piozma
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Auto prowadzi się bardzo pewnie , wspomaganie kierownicy wydajne jednak nie obniża poczucia kontaktu z drogą . Dobre tłumienie . Niestety straszną bolączką są łączniki drążka stabilizatora , które to trzeba przy jeździe po polskich drogach wymieniać co około 10-12tyś km (stukanie) .
4,0
~Toyociaż
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 D 73KM 54kW
przednie amory mam nowe - super, ale z tyłu jak załaduję 100 kg (! - 4 worki) gipsu do bagażnika i jadę sam to leży przy samej ziemi i co chwila ocieram o krawężniki i te garby spowalniające na osiedlach. Prowadzi się raczej lepiej od przeciętnego auta
2,0
~visin
Toyota Carina V
Sedan 1.8 i 16V 107KM 79kW
Nie ma się co oszukiwać, to nie mercedes, zawieszenie beznadziejne, na poprzecznych nierównościach tłucze niczym starsza vectra zaś na koleinach pływa i faluje-). Przy większych prędkościach uwaga na zakręty. Układ kierowniczy bezpośredni aż do bólu.
3,0
~marcinbiel@poczta.fm
Toyota Carina V
Hatchback 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Poprzednio jeździłem 15 letnim Oplem Kadettem z 1991r. i muszę przyznać że układ jezdny miał lepszy lub dużo lepszy niż Carina, no ale jak powszechcie wiadomo Kadettem można jechać z zamkniętymi oczami i bez trzymanki nawet po drodze z koleinami ... :)
4,0
~piozma
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Bardzo dobrze , dobrze tłumi nierówności pełen komfort podróżowania . Niestety co 10tys albo częściej do wymiany łączniki drążka stabilizatora . Można montować polskie tanie po około 20pln za sztukę w niczym nie ustępują oryginalnym a jest dużo taniej .
2,0
~huligano
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
no z tym już gorzej. bvardzo mało precyzyjny układ kierowniczy. nie da sie jechać prosto tylko cały czas trzeba kręcić kierownica w lewo i prawo. co do wspomagania działa idealnie nie za lekko nie za ciężko poprostu tak jak trzeba
4,0
~marek
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 i 16V 126KM 93kW
tutaj po 450 tys i oryginalnych amortyzarorach 67% sprawności,, przydałby sie remont,, wiadomo to tu to tam gdzies popukuje ,ale warto spojrzec na nasze drogi,, wiele mozna zyczyc sobie,, i jak tu utrzymac ok zawiedzenie,,,,,
Dziennik kosztów dla Toyota Carina V
Średni koszt przejechania 100 km
50,67 zł
6,3
l/100km
8,1
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Bartek
Toyota Carina V
Kombi 1.8 i 16V 107KM 79kW
Dla normalnego poruszania się wzorowy. Przy szybkich łukach troszkę wyjeżdża przodem ale to mogło być spowodowane kiepskim stanem opon z przodu… Zawieszenie Sztywne a zarazem komfortowo resorujące
Toyota Carina V