Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V Sedan (77) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~damian22krak@op.pl
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Nie ma co sie oszukiwać, że układ jezdny pozwala na dynamiczną jazdę w zakrętach - wkońcu to nie jest auto sportowe :) Mała masa pojazdu dodatkowo sprawia że przy dynamicznym pokonywaniu osrych łuków trzeba uważać szczególnie jeżeli podróżuje się samemu. Osobiscie auto lepiej mi się prowadzi kiedy podróżuje z kompletem pasażerów. No i fabryczne opony ja dla mnie za wąskie. Pozytywnie oceniam ich wymiane na 195 przod i 205 tył.
5,0
~przemass
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Carina ma fatalny skret porownujac z innymi samochodami. Gdy nie trzeba sie parkowac co chwila to jazda sprawa przyjemnosc. Trzyma sie drogi, ale trzeba uzywac lepszych opon. Poslizgi mozliwe tylko przodem, tyl sprawuje sie super. WIELKI "+" ZA WYTRZYMALOSC ZAWIESZENIA NA POLSKICH DROGACH, DOPIERO PO 13 LATACH WYMIENILEM AMORKI, SPREZYNY I NIEKTORE ELEMENTY ZAWIESZENIA
5,0
~bibrodarek@poczta.onet.pl
Toyota Carina V
Sedan 2.0 D 73KM 54kW
Trochę miękkie ale przy Dieslu zadowalające, przy pełnym stanie osób trzeba uważać na większe nierówności bo dobija, bardzo niski zdarza się zahaczyć podwoziem przy przejeżdżanie przez większe nierówności. Bardzo trwałe zawieszenie, przy 240 tys. km amortyzatory są nadal w dobrej formie a podczas ostatniego badania technicznego nie stwierdzono żadnych usterek.
5,0
~Stanisław Gołąb
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
na trasie zwarty i bardzo komfortowy, w miescie i na dziurawych drogach radzi sobie bardzo dobrze, przy tym przebiegu trzeba bylo wymienic łączniki stabilizatorów tyl w ASO koszt ok. 500 pln Układ wspomagania bardzo precyzujny w miesci nie ma problemow na waskich uliczkach, dosc zwrotny jak na takie gabaryty...
5,0
~Arkadiusz
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Układ jezdny naprawde na duzy plus. Przez 200 000km przy zawieszeniu nic nie było dotykane bo nie wymagało to tego i nie wymaga nadal. Komfort zawiesenia: typowo autostradowe do szybkiej jazdy. Ładnie moza z wiekszą prędkosciąwejsc w zakręt. Jednak na miescie juz tak pieknie nie jest. Al coś za coś.
3,0
~ravpraca
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V 126KM 93kW
Niestety po poprzednim aucie ( Citroen -hydropneumatyk) jestem troche rozkapryszony. Przez pierwsze tygodnie zatrzymywalem sie co jakis czas i sprawdzalem czy nie zlapalem "gumy"...(wszystkie spodzespoly zawieszenia byly/sa sprawne). Zawieszenie jest twarde a takie niestety nie podoba mi sie.
5,0
~DRAMEN
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Jeśli chodzi o własności jezdne dla mnie rewelacja jeździłem Hondą Accord i tamto zawieszenie jak dla mnie było za sztywne.Carina trzyma się dobrze drogi i zawieszenie jest według mojej oceny rewelacyjne mam nadzieje że mój kolejny samochód bedzie miał podobne własności jezdne.
2,0
~visin
Toyota Carina V
Sedan 1.8 i 16V 107KM 79kW
Nie ma się co oszukiwać, to nie mercedes, zawieszenie beznadziejne, na poprzecznych nierównościach tłucze niczym starsza vectra zaś na koleinach pływa i faluje-). Przy większych prędkościach uwaga na zakręty. Układ kierowniczy bezpośredni aż do bólu.
2,0
~huligano
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
no z tym już gorzej. bvardzo mało precyzyjny układ kierowniczy. nie da sie jechać prosto tylko cały czas trzeba kręcić kierownica w lewo i prawo. co do wspomagania działa idealnie nie za lekko nie za ciężko poprostu tak jak trzeba
5,0
~CARINA GTI
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V GTi 175KM 129kW
znakomicie sie trzyma drogi jest calkiem inne zawieszenie niz w zwyklych 2.0 itd. wersja gti jest badzo sztywna ale nie czuc tego az tak podczas jazdy chodz da sie zauwazyc po tym jak sie trzyma drogi
Toyota Carina V Sedan