Szukaj

Lista ocen Toyota Celica VII (109)

Pokaż filtry
4,3
~Alex
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Samochod, wygodny ale obcisly ze tak powiem, calkiem obejmuje kierowce siedzacego jak wannie. Typowo bolidowa pozycja, z przodu, z tylu miejsce na nieduza torbe plecak, lub tesciowa. Ktos dla zartu dal tam pasy... Bardzo niski srodek ciezkosci nadaja mu mimo kontrowersyjnych opinii jednak sportowy charakter. Zawieszenie twarde jak kamien, czuc nawet gdy najezdzasz na rozmokniety herbatnik, ale trakcja w ciasnych lukach rekompensuje to w pelni,...
4,3
~toyociarz
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Świetne auto, daje dużo frajdy z jazdy i przy tym nie zabija kosztami utrzymania. To już moja druga Celica VII i muszę przyznać że jedynym minusem tego auta jest napęd na przód - gdyby nie ten fakt było by to rasowe sportowe auto. Pomimo tego zwłaszcza wersja TS już pozwala poczuć trochę sportowych emocji zwłaszcza powyżej 6 tysięcy obrotów - włącza się wtedy wznios zaworów i auto dostaje niesamowitego kopa. Na dodatek czas obszedł się bardzo...
4,6
~Franeck
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Jedyne w swoim rodzaju auto sportowe jednocześnie z przestrzenią i niezawodnością "cywilnego" japońskiego hatchbacka.
3,3
~pawell24
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Bardzo oryginalny samochód, może się podobać sprawia wrażenie młodszego niż jest w rzeczywistości, jednak jak dla mnie jest trochę zbyt kobiecy (nie aż tak jak mini czy tt ) Polecam to auto młodym osobom które chcą bezawaryjnego auta, które prowadzi się mega precyzyjnie i jest nerwowe. Gdyby nie moja przygoda z wymianą silnika uznałbym ten samochód za bardzo bezawaryjną konstrukcję może po prostu trafiłem na zajechany silnikowo egzemplarz. Po...
4,4
~bieniek
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
To moja druga opinia na tym forum o tym aucie. Pierwsza była przy 118.000 km teraz po 130.000km. Po 12.000 km mogę doprecyzować moją opinię. Nie wiele się ona zmieni. Uważam to auto za bardzo udane o oceniam nadal na 4+. Do wszystkich którzy nosicie się z zamiarem kupna celicy VII. To auto jest dla młodych ludzi którzy jeżdżą sami. Ciągłe wsiadanie i wysiadanie z tyłu może denerwować. Za każdym razem musisz ustawiać fotel. Nie wraca on do...
4,0
~bieniek
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Za całokształt daje 4+. To auto sportowe o sportowym charakterze i w takich kategoriach trzeba je oceniać choć nie do końca. Więc prowadzi się rewelacyjnie zwinne skrętne z wygodnymi wyprofilowanymi lecz twardymi siedzeniami. Przestrzeń dla kierowcy i pasażera jest dobra. Przyspieszenie też jest ok i tu jeśli ktoś szuka czegoś na tor i wyścigi to nie ten silnik. Do normalnej jazdy i żeby gdzieś przycisnąć wystarczy. Dlatego należy ten samochód...
4,6
~Karol
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Przyjemnie wyglądające, świetnie trzymające się drogi auto. Daje dobre wyczucie co się dzieje, dobry kontakt z podłożem. Daje dużą przyjemność z jazdy, jeśli nie oczekuje się wrażeń sensu stricte sportowego auta od 140-konnego silnika.
4,3
~Paweł
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Zależy czego szukasz ale w tym roczniku i w samochodach o tej mocy oraz klasie nie znajdziesz niczego lepszego. Jedyny minus to cena i trudność dostania odpowiedniego egzemplarza. Polecam celica club - forum. Jeśli uważasz że napęd na przód nie daje rady to zapraszam na Super Oes gdzie FWDy miażdżą większość konkurencji w swojej klasie oczywiście.
4,6
~Ewelina
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Bardzo ładnie i nie głośne brzmienie, wręcz lekko popiskujące i łagodne. moment obrotowy dochodzi do ponad 7 000 i daje naprawdę niezłego kopa jak na to auto. Nie ma żadnych szarpań jak w większości aut po 3 000 i tak do końca elastycznie idzie, nawet przy 50km można śmiało 6 bieg wrzucić i nawet nie zaburczy chyba że traficie na dojechany model :) (Silnik)
4,5
~kamwu
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Świetne, mało awaryjne, atrakcyjne auto, ze sportowym zacięciem dla każdego kto lubi się wyróżniać i nie lubi zasypiać za kierownicą ;) Autko umożliwia całkiem ekonomiczną jazdę, a jak trzeba, kosztem wiru w baku, pozwala na lekkie szaleństwo. Jedynie lakier trochę za słaby, łatwo się rysuje i odpryskuje, ale za to blachy łatwo rdzy się nie poddają.
Toyota Celica VII