Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Kombi (140) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~matthew
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 2.0 D-4D 90KM 66kW
Przecierałem oczy ze zdziwienia gdy ktoś poprzednio napisał o strasznie głośnym silniku D-4D 2.0. Ta maszynka jest idealna na długie trasy. Trzymanie się prędkości podróżnej (100-140km/h) powoduje, że odgłosy silnika wogóle do uszu nie dochodzą (potwierdzają to wszyscy moi podróżni;). Słychać go tylko na jałowym i przy okolo 40/60km na trójce. Potem jest super. 90 KM na papierze nie oddaje tego co potrafi ten silnik. Genialnie przyspiesza....
4,0
~Łukasz
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 i 16V 97KM 71kW
Z grubsza bez wad, trzeba pamiętać o regularnej wymianie filtra powietrza, kiedy miałem problemy swego czasu z odpalaniem pomogło przeczyszczenie (samodzielne przy użyciu specjalnego specyfiku) przepustnicy powietrza. Wadą są drgania przenoszone na karoserię na biegu jałowym (na ciepłym trzyma mi około 750 obr./min) Auto doposażyłem w podtlenek LPG przy stanie licznika 165.000 km, dotychczas dobiłem kolejne 60 tyś., spalanie...
4,0
~tedi
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Jak na tę moc i wagę auta nie robi piorunującego wrażenia - Skoda Felicia z 1997r. (która jest drugim autem w rodzinie) ma silnik o tej samej pojemności jednak o mocy wyraźnie niższej (75KM) - mimo to jest wyraźnie żwawsza w niskim zakresie obrotów. Węszę tutaj macki organizacji proekologicznych i wymagania co do emisji spalin (tym bardziej, że Clio III, z którym miałem do czynienia, z taką samą pojemnością skokową cierpi na tą samą...
4,0
~Wojtek
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Silnik jest mocną stroną tego samochodu, większość ludzi którym podczas jazdy mówiłem że jest to diesel nie dowierzali mi. Gdy mówiłem że to w dodatku 1,4 byli całkiem zdumieni. Sprawia wrażenie bardzo dynamicznego. Jego wadą jest, że trzeba mocno wciskać gaz. Zdarza się że przy dodaniu gazu przy obrotach poniżej 1800 skutkuje przydławieniem jazdy (tak jakby ktoś nacisnął hamulec) ale jak się wkręci na obroty to rozpędza się szybko.
5,0
~mattihautamaeki
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 i 16V 97KM 71kW
Silnik jak na 1.4 bardzo dobrze się spisuje. Elastyczność i moc nie powala, ale wiedziałem co kupuję i mi to wystarcza. Co prawda trzeba nauczyć się nim jeździć, żeby sprawnie się poruszać, ale nie ma czego spodziewać się po 97KM. Silnik pracuje cicho i równo, ponad 3,5 tys obr. nawet nieźle brzmi. Dałem doskonale mając świadomość takiej mocy i nie ma co porównywać z 200 konnymi silnikami.
5,0
~mamin
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik 1.6 jest ok. Auto ładnie przyspiesza, zarówno w sedanie jak kombi.Nie polecam natomiast wersji hatchback z silnikiem 1.4. Jest zbyt słaby i w trasie jeździ się tym bardzo nieciekawie. Niezależnie jednak od wersji nadwozia przy 120km/h ma się wrażenie że ten samochód nie był stworzony do takich prędkości. Oczywiście silnik dalej ładnie ciągnie ale robi się zbyt głośno a samochód robi się niestabilny.
3,0
~chomik
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
od strony silnika na postoju dochodzą stuki jakby ktos młotem uderzał, serwis chodzeń bezradny, silnik poza głośną pracą powyżej 120km/h pracuje bardzo ładnie, ale jest za słaby do tego samochodu, spalanie bardzo duże jak na oczekiwania od diesla i pojemności 1,4. Yaris sprawuję się dużo lepiej chociaż ma nowocześniejsszy silnik, w porównaniu chociażby ze Skodą Toyota corolla czy yaris przegrywa silnikowo
5,0
~Julek1982
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 2.0 D-4D 116KM 85kW
Świetny silnik!!! Duża moc-nie ma najmniejszego problemu z wyprzedzaniem nawet na 5-ce. Zaskoczyła mnie też jego cicha praca-kiedyś podjechałem do mechanika, żeby się o coś zapytać. Rozmawialiśmy przy aucie,silnik sobie pracował, a on stwierdził, że wszystko w porządku tylko muszę tankować tą \"lepszą\" benzynkę, bo coś głośno pracuje. A to przecież diesel jest!!!:) Skoda przy Toyocie to ciągnik!!!
4,0
~Marek
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik zdecydowanie ożywa powyżej 3000 obrotów. Do tego momentu nadaje się do jazdy rekreacyjnej. Ma to też swoje zalety. W mieście przyspieszenie i elastyczność jest wystarczająca, a ponadto do 3000 obrotów silnik jest cichy. W trasie przy 100 mph jest dokładnie 3000 obrotów. Można wyprzedzać na 5. Przy redukcji na 4 lub na 3 wyprzedzanie trwa chwilę - przyspiesza całkiem żwawo.
2,0
~cubikon
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Niestety wszelkie obecnie montowane silnikiToyoty to straszne muły. Mój 1.6 VVTi ma wystarczającą moc (niezależnie czy jedzie się w 1 osobę czy w 4 jedzie tak samo) ale moment obrotowy to porażka. By skutecznie wyprzedzać to przy 80-90km/h obowiązkowa redukcja do 3 biegu i kręcenie do 4500-5000obr/min, wtedy damy radę. Miejscy rajdowcy niech w ogóle tego silniczka pod uwagę nie biorą.
Toyota Corolla IX (E12) Kombi