Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Kombi (121) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 60 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mario
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Wentylacja/klimatyzacja - w typowe polskie lato klimatyzacja radzi sobie bez problemu. Dostaje dopiero małej zadyszki, gdy temperatury przekroczy 32 stopnie. Wtedy, gdy w aucie podróżuje więcej niż dwie osoby, dmuchawa musi chodzić przynajmniej na 2 biegu. W jesienne, deszczowe dni uwaga na parujące szyby - sam nadmuch, bez klimy często sobie nie radzi. Ogrzewanie - doskonałe, np. po całonocnym postoju na ulicy w temperaturze -2/-3 stopnie,...
5,0
~Darek
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ogrzewanie działa bez zarzutu. Po około 2 minutach podczas zimy już czuć ciepłe powietrze a po około 5-7 minut już jest przyjemnie ciepło w autku. Klimatyzacja SUPER !!! Jej wydajność rewelacyjna, ktoś kto narzeka na klimę w tym autku, przyznaje się tym samym że nie dba o jej serwisowanie. Ja serwisuję ja co roku, filtr kabinowy wymieniam 2-3 razy w roku no i oczywiście ozonowanie- koniecznie raz na 2 lata. I nie ma żadnego problemu z...
4,0
~Pawel
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 2.0 D-4D 90KM 66kW
Auto dosyc wolno się nagrzewa, na parkingu bez jazdy zimą prawie niemozliwe nagrzać tak nawiew aby szyby odmrozić (chyba, ze by poczekac z 0,5 h to moze wtedy) i to stanowi problem, po zimą trzeba ruszac z parkingu troche na \"czołgiste\". Klimatyzacja chłodzi dobrze, ale uzywam tylko w najwieksze upały i podczas stania w korkach. Wole jazde przy otwartych oknach. Przy silnym nagrzaniu na parkingu klima ma kłopoty z wychlodzeniem wnętrza.
4,0
~Konrad
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Zimą przy -10 ciepłe powietrze dosłownie po przejechaniu 1 kilometra, bajka, latem schłodzenie mocno nagrzanego auta średnio. Trzeba dbać o klimę, pilnować żeby ilość gazu była taka jak trzeba i wtedy jest ok. Regularnie zmieniać filtr przeciwpyłkowy, a dodatkowo raz na miesiąc zalecam manualne czyszczenie. Cała operacja zajmuje 3 minuty, a filtr bardzo szybko się brudzi w Corolli.
4,0
~intelektualista
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Oceniam na dobrze, ale nie ze względu na klimatyzację która słabiej chłodzi w korku a nadrabia dopiero jak jedziemy szybciej niż 50kmph, tylko na nagrzewnicę która w zimie w 2 minuty po odpaleniu silnika potrafi zacząć dmuchać ciepłym powietrzem :D, tylko szkoda ze to nie jest webasto, tak by nagrzało samochód zanim do niego wsiąde... ale nie będę narzekał, jest na prawde dobrze :)
4,0
~edek
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 2.0 D-4D 90KM 66kW
mimo wymiany filtra kabinowego na zwykłej wentylacji szyba lubi zaparować- sytuację ratuje przycisk aktywujący ogrzewanie szyby wraz klimatyzacją - 5 sekund i jest sucho i czysto, natomiast na nagrzanie się kabiny potrzeba kilku kilometrów i znowu sytuację ratuje magiczny przycisk- coś w rodzaju webasta które dodatkowo dogrzewa wnętrze samochodu w trakcie jazdy
5,0
~sirand
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Pod warunkiem wymiany filtra kabinowego co 10000km wentylacja działa bardzo dobrze, automatyczna regulacja temperatury wnętrza i kierunku nawiewu czasami nie zdąży usunąć wilgoci z przedniej szyby i trzeba na chwilę przejść na ręczne sterowanie. Zimą w niskich temperaturach konieczne jest użycie dodatkowej nagrzewnicy inaczej ciepło w kabinie robi się po dość długim czasie.
3,0
~Łukasz
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 i 16V 97KM 71kW
Przy jeździe po mieście w czasie mrozów od -5 w dół, ma problem z dogrzaniem się (ale pierwszy raz problem wystąpił tej zimy, być może problem z nagrzewnicą), w czasie upałów nie do wytrzymania (nie ma klimy). Jak wilgotno na zewnątrz to i w środku, co powoduje parowanie szyb - regularna wymiana filtra kabinowego (nawet z węglem aktywnym) g..no daje.
4,0
~Piotr
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Rozłożenie przycisków typowo japońskie - kwestia przyzwyczajenia. To co jest moim zdaniem źle skonstruowane (nie tylko w Toyota) to przełącznik zmiany świateł. W przypadku konieczności puszczenia sygnału długich świateł (lewa dźwignia do kierownicy) często zdarza mi się wyłączyć światła w ogóle (przekręcam pokrętło na tych światłach).
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla IX (E12) Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,5
l/100km
8,5
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Summit
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Bolączką tego samochodu jest filtr przeciwpyłkowy, który zapycha się po 10 tyś km. a wymiana jest droga. Ja go po prostu wyjąłem i jest o.k. Trzeba tylko częsciej sprzątać. Klimę mam manualną i sprawuje się dobrze, chociaż w sierpniu we Włoszech nie dochładzała zbyt skutecznie (ale przy takich upałach nie oczekujmy cudów)
Toyota Corolla IX (E12) Kombi