Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Kombi (124) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 57 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~gigantus
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 2.0 D-4D 90KM 66kW
To jest diesel i prawie każdy sądzi, że silnik ten jest głośny /charakterystyczny dla ropniaków klekot/. Ale nic z tego! Wielu, po zapaleniu silnika w Corolli nie chciało uwierzyć, że jest to diesel. Mam czasami przy tym dobrą zabawę ponieważ nie wszyscy mają pojęcie co oznacza D-4D (z czerwoną literką D) a niektórzy nawet sądzą, że jest to oznaczenie napędu na cztery koła... a ja żeby było śmieszniej nie prostuję dlatego nierozpoznany diesel...
4,0
~morpheus
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Przy prędkości do ok. 120km/h i na biegu jałowym jest dobrze. Głośno robi się w okolicach 120-130km/h, a ustaje dopiero powyżej 140. Dobre wyciszenie dźwięków z zewnątrz. Niestety - kiepsko spasowane materiały górnej części deski rozdzielczej (nad radiem) oraz plastiku przy mieszku drążka zmiany biegów powodują skrzypienie/trzeszczenie przy niskich i wysokich temperaturach zewnętrznych - irytujące! Do tego dochodzi skrzypiący pedał sprzęgła -...
3,0
~Mario
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Podczas jazdy miejskiej bardzo dobrze. Droga poza miastem - różnie. Do 80 km/h wystarczająco. Auto jest dość głośne przy prędkości około 100 km/h. Później, przy ok. 120 km/h staje się ciut cichsze. Prędkość autostradowa to już głośny silnik oraz szum wiatru. W tym przypadku dość odczuwalny jest też brak 6 biegu. Przy prędkości 100 km/h obroty silnika to około 3 tyś. Przy 6 powinno być 2,2 - 2,4 tys. obrotów i byłoby dużo dużo lepiej.
5,0
~Stefan
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Silnik 1.4 D4D jest bardzo cichy, po rozgrzaniu nie słychac nawet, że to diesel, przy 100 km/h jest ciszej niz w Corolli benzynowej (1.4 VVTi 97 KM). Podczas zakupu porównywałem jeszcze Octavie I 1.9 TDI, róznica nw hałasie na korzyść 1.4 D4D jest duża. Zobaczymy jak będzie z trwałością i bezawaryjnością tego silnika.
3,0
~Summit
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Auto jest hałaśliwe, ze względu na: -łańcuch rozrządu (hałaśliwy silnik) -skrzynia przeznaczona dla słabszego silnika i delikatnej jazdy. W Niemczech na autostradzie powyżej 180 wyje jek potępieniec. Znacznie lepiej sprawowal sie model poprzedni z silnikiem 1,4. Brakuje 6 przełożenia. - powyżej 140 za mocno słychać szum wiatru
4,0
~ouragan
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 i 16V 97KM 71kW
Tutaj prawie 5. Jak oni to zrobili, że po 17 latach jeszcze jest cicho? W jeździe miejskiej cisza, dodatkowo kompletnie nic nie skrzypi w środku! W jeździe autostradowej ze względu na charakterystykę silnika słychać wiertarkę przy 140. Było by 5 ale po 17 latach uszczelni zaczynają powoli klękać.
5,0
~sirand
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Przy prędkościach, określanych w Kodeksie drogowym jako dopuszczalne, silnika prawie nie słychać. Hałas pochodzący od kół, przy eksploatacji \"cichych\" opon jest na akceptowalnym poziomie. Trochę irytują nieznaczne szumy dochodzące z uszczelek drzwi i stuki plastikowych elementów podłogi pustego bagażnika.
3,0
~kompletny laik
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Niestety, huk jak w helikopterze przy uchylonej tylnej szybie podczas jazdy (nawet przy stosunkowo małych prędkościach) to największy mankament tego auta; wewnątrz jest rzeczywiście głośno przy większych prędkościach ale do 80 km/h nie ma się co czepiać, to w końcu kombi;
5,0
~intelektualista
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
silniki audi są lepiej wyciszone, ale zauważyłem że tylko audi ;), reszta grupy VW się chowa, do 140 jest dobrze, powyżej zaczyna być glośno. Dobrze są też wyciszone drzwi podłoga i bagażnik, nawet na pusto nie słychać nic z tylnego zawieszenia, czy też z za samochodu

Toyota Corolla IX (E12) – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Piotr
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Jak na klasę kompaktową z w tej półce cenowej z silnikiem disla ja nie spotkałem cichszego auta (zarówno Golf IV, Focus II generacji, Astra III generacji w dislu są dużo głośniejsze). Zawieszenia także nie słychać przy jeździe po dołach. Ja jestem bardzo zadowolny.
Toyota Corolla IX (E12) Kombi