Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII Hatchback (228) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 174 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pszemek40@poczta.onet.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Niestety zaczynam coś z niej słyszeć. Mechanik mówi że czeka mnie wymiana. Ale nie wiem jak jeżdżono tym autem dotąd, więc to może byc następstwo poczynań poprzedników, zatem ciężko mi oceniać jej trwałość. Oczywiście problemy ze wstecznym (raz na 10 podejść bieg poprostu nie wejdzie), no i jakoś lekko one wychodzą. Trójka trochę haczy, ale to kwestia szczęścia - bywa że wchodzi jak w masło. Zatem działanie oceniam na 4, ale mam zastrzeżenia...
2,0
~qqrczak
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
Skrzynia nieprecyzyjna. Co ciekawe rozleciał się mechanizm różnicowy i ...wywalił dziurę w obudowie skrzyni. Niestety skrzyni nie dokupicie od samochodów francuskich z tym silnikiem bo Toyota coś tam lekko zmieniła, i potrzebna jest skrzynia wyłącznie do tego modelu. Problem w tym, że aut z tym silnikiem jest niewiele i zakup jest trudny. Dodatkowo skrzynia przez to droga, ceny na szrocie około 900- 1500 zł, podczas gdy do Berlingo 200-400,...
5,0
~TomekkJ
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Lewarek świetnie chodzi, sztywny i nic nie haczy, niektóre dzisiejsze samochody klasy kompakt nie dorastają mu do pięt. Pedał sprzęgła też ma przyjemny krótki skok i wygodnie się obsługuje, bez \'pływania\' Wsteczny czasami trudno wchodzi ale nie uważam tego za istotną wadę. Jedynie zestopniowanie piątki może być za taką uznane - co tu dużo mówić jazda na autostradzie oznacza wycie silnika. No ale z drugiej strony trudno oczekiwać cudów przy...
4,0
~Roccos
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0D D-4D 90KM 66kW
-bardzo precyzyjna -czasem ciężko wrzucić bieg wsteczny i trzeba delikatnie ruszyc do przodu (chyba to normalne bo to moja druga corolla w której to się powtórzyło) -skrzynia biegów określę raczej jako elastyczną chociaż przydała by się 6 na dłuższe trasy bo od prędkości 120-130 zaczyna się już ''piłowanie'' nie przyjemne dla ucha i serca;p
3,0
~sagan
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.4 VVti 96KM 71kW
Precyzyjna, cicha i nie bierze oleju. Standardowo, jak w większości Japończyków, wsteczny czasem ciężko wchodzi. U mnie łożyska w skrzyni zaczęły chrobotać przy 200k km. Naprawa to droga przez mękę - nie ma części do tej skrzyni a znalezienie mechanika, który podejmie się naprawy graniczy z cudem. Koszt naprawy (wszystkie łożyska + robocizna) wyniósł mnie 1400zł.
3,0
~riic
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Czuć niedoskonałości, kilka (2-3) razy miałem problem z wrzuceniem jedynki. Poszukałem o tym i odniosłem wrażenie, że dopóki skrzynia się nie rozleci (po 250tys) to lepiej zostawić w spokoju. Na problemy z jedynką wystarczy wpierw wrzucić dwójkę. Za pierwszym razem byłem skonsternowany i próbowałem wrzuciłem bieg na siłę, teraz wiem, że faktycznie dwójka pomaga.
3,0
~Tomi
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Jestem posiadaczem dosyc rzadkiej wersji na naszym rynku G6 czyli z szesciobiegowa skrzynia ktora przy wspolpracy z osiemdziesiecioszescio konnym motorem radzi sobie przecetnie. Zle zestopniowana przekladnia wymaga dosyc czestej zmiany przelozen co w miescie bywa czasami uciazliwe. Dodam ze poprzez awarie mechanizmu roznicowego bylem zmuszony wymienic skrzynie biegow. Koszt 900 zl
4,0
~E11
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Skrzynia chodzi mi dobrze, nie haczy, biegi wbija się lekko, na precyzję nie narzekam mimo, że drugi mój samochód ma skrzynię uważaną za jedna z najlepszych na świecie i mam punkt odniesienia. Dużo pomogła wymiana oleju w skrzyni- praca mechanizmu jest dużo lżejsza, wsteczny nie zgrzyta, a przed wymianą potrafił.
4,0
~jagkub
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Skrzynia biegów z długą jedynką, na której trzeba dojść do ok. 3500 obrotów, żeby spokojnie włączyć dwójkę. Bardzo szybko dochodzi się do piątki, co pewnie obniża zużycie paliwa, ale powoduje, że przy 120 km/h mamy już ponad 3000 obrotów i jest głośno. W szybkiej zmianie biegów przeszkadzają haczący mechanizm.
4,0
~pukkinen@vp.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
6 biegowa skrzynia biegów działa bez zarzutów, aczkolwiek czasem trzeba użyć troszkę więcej zdecydowania w celu włączenia wstecznego oraz dwójki. Przełożenia są mądrze pomyślane, pierwsze 5 biegów króciutkie, dające możliwości sprawnego przyspieszania na najwyższych obrotach, ostatni bieg to relaks na trasie.
Toyota Corolla VIII Hatchback