Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII Kombi (24) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~SUHARSKI
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Daje 5 *, bo jets tego warta, chociaz juz drugi tydz stoi w warsztacie po tym jak... pekl pasek rozrzadu. Sprowadizlem ja z niemiec i po przegladzie mechanik stwiedzil ze pasek byl zmieniany i wyglada dobrze - mozna jezdzic. To bylo ok 16 000 km temu. Okazalo sie ze wyglada calkiem dobrze, ale poprostu strzelil i drze sie jak tasma malarska, bo jest gownianej firmy o ktorej nikt nie slyszal. A teraz: planowanie glowicy/wymiana zaworow z...
4,0
~mx31@o2.pl
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Przez 4 lata (a miałem autko od nowości) padł mi alternator... Wymieniono go na gwarancji al emusiałem tydzień czekać bo w Polsce go nie mieli.... I tutaj jest rada dla wszystkich posiadaczy: NIE WOLNO Z MOCNO WJEŻDŻAĆ W KAŁUŻE!!! Alternator jest niedaleko prawego koła a jego osłona jest niewystarczająca więc go zalewa woda - skutkiem czego psuje się. A jak ktoś nie ma gwarancji to musi się przygotować na wydatek około 1000 zł... więc boli...
5,0
~karolcia20
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Po zakupie musiałem naprawić zawieszenie i wymienić przednią szybę. Padł alternator, jest nisko i słabo osłonięty przed wodą która przyśpiesza jego zgon, daje dużo czasu na zauważenie awarii, mechanik był w szoku jak zobaczył w jakim był stanie i mimo to ciągle potrafił działać. Regeneracja zacisków we wszystkich kołach przy około 300 000 km, polecam oryginalne zestawy naprawcze, ponieważ zamienniki padły po 20 000 km.
5,0
~Paweł
Toyota Corolla VIII
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Niestety miałem problem z układem wydechowym. Przepaliły mi się spirale przy rurze od kolektora, nasi nie robią zmienników a więc liczyłem się z wydatkiem rzędu 800 - 900pln. Na szczęście można było kupić same spirale i wspawać je. a tak poza tym jeśli tylko dbasz o wymianę płynów eksploatacyjnych to wystarczy lać benzynę i cieszyć się jazdą.
4,0
~Kris
Toyota Corolla VIII
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Wycieki oleju z silnika- ale to dość charakterystyczne dla Toyoty- trzeba wymienić uszczelniacze i cieszyć się dalej- jeśli auto jest serwisowane- nie trzeba się martwić o resztę, regularnie zmieniać olej itp, Hamulce działają sprawnie, jednak stary typ ABS daje poczucie zgrzytów itp
5,0
~Henry
Toyota Corolla VIII
Kombi 1.6 i 16V 108KM 79kW
Jedyna usterka to drobny wyciek z pompy wody, ktory sam ustal (???), acha tarcze hamulcowe byly przetaczane - sa niezbyt odporne na wysokie temperatury, klocki wytrzymaly jednak 90 tys km. Po 108 tysiacach km minimalne luzy w ukladzie kierowniczymi i zawieszeniu.
5,0
~Radek_76
Toyota Corolla VIII
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
zbyt któko ją mam ale mam nadzieję, że będzie jak do tej pory i zgodnie z powszechną opinią, która też miała znacznie przy wyborze przy zmianie auta, bezawaryjna.
5,0
~Pahoo
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Przejechałem tym autem prawie 100 000 km (od 160 000 do 260 000), nie wiem którym jestem właścielem (arabski komis w Brukseli ;-) ale NIC się nie dzieje!!!
4,0
~Jacek
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0D D-4D 90KM 66kW
Ta nieszczęsna synchronizacja - niby można jeździć bez redukcji z 4 na 3, ale akurat ja dość często w tym aucie używam trójki.
4,0
~lukasz666g
Toyota Corolla VIII
Kombi 1.3 i 16V 86KM 63kW
pewne ogniska rdzy ale to raczej z racji wieku. zerkając też na inne modele tylna klapa przy wycieraczce to chyba standard
Toyota Corolla VIII Kombi