Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII (305) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 391 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Pawcio
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Raz mi stanęła na autostradzie A4- awaria elektryczna. Złodzieje z wrocławskiego serwisu na Legnickiej- jak się później okazało, wymienili tylko bezpiecznik 20A i skasowali prawie 900zł za naprawę. (Oczywiście mówili wiele fachowych przyczyn tej usterki). Po 50km było to samo - znów się wyłączyła. Na szczęście współpracują z mobilnym serwisem, który uświadomił mi jaki to bezpiecznik. Tak wymieniając kilka razy ten bezpiecznik dojechałem 220km...
4,0
~TB
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Bardzo wysoka. Przez 40k km które już nią zrobiłem nie zawiodła mnie ani razu. Oczywiście było kilka rzeczy które trzeba było zrobić, ale dały one o sobie znać wcześniej, tak że nic nie było zaskoczeniem - może poza jednym wyjątkiem z powodu bystrości mechanika jednej ze znanych sieci napraw: coś dzwoniło pod autem - pojechałem na podnosnik - mechanik zdiagnozował że katalizator (150k km) się rozsypał... - montaż strumienicy - OKAZAŁO SIĘ ŻE...
5,0
~marart
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Tylko eksploatacja. Samochodu używałem służbowo. Dość aktywnie i nic z nim się nie działo. Czasami nawet bym już chciał coś powymieniać ale naprawdę nie ma czego. I nie zgadzam się też, że drogi jest serwis. Ja nigdy nie korzystałem z ASO. Nie ma tam dużo elektroniki i można go robić w każdym sprawdzonym warsztacie. Ceny części w sklepach wcale nie większe od innych. Jedyne co mi się działo to rozszczelniła się chłodnica. Poza tym nie robiłem...
5,0
~SUHARSKI
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Daje 5 *, bo jets tego warta, chociaz juz drugi tydz stoi w warsztacie po tym jak... pekl pasek rozrzadu. Sprowadizlem ja z niemiec i po przegladzie mechanik stwiedzil ze pasek byl zmieniany i wyglada dobrze - mozna jezdzic. To bylo ok 16 000 km temu. Okazalo sie ze wyglada calkiem dobrze, ale poprostu strzelil i drze sie jak tasma malarska, bo jest gownianej firmy o ktorej nikt nie slyszal. A teraz: planowanie glowicy/wymiana zaworow z...
5,0
~LS1
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Ideał!!! - gdyby można dałbym 6. Prawie 285 tys. km i poza tarczą sprzęgła, którą (przy 120 tys.) sam spaliłem próbując wyjechać z zaspy i łożyskiem alternatora dosłownie nic. Oczywiście normalne wymiany eksploatacyjne - filtry, świece, klocki, paski, po 6 latach akumulator, po 200 tys. tarcze i szczęki hamulcowe, po 220 tys. amortyzatory ( choć wg wydruku stacji diagnostycznej stare były jeszcze zdatne do jazdy). Do 250 tys. nie dolewałem...
4,0
~Radek
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Usterki: 1. Wymiana uszczelnienia silnika, bo wyciekał olej po 95 tys. km (koszt. ok 500zł). 2. Raz zatrzymał się na drodze i trzeba było go holować do serwisu, z powodu błędu pracownika serwisu przy wymianie uszczelki (simmering) silnika. 3. Delikatna rdza przy zawiasie klapy bagażnika (liftback). 4. Zardzewiałe felgi stalowe wymagające piaskowania i malowania po 5 latach użytkownia. PLUSY: Amortyzatory i inne elementy zawieszenia nie...
5,0
~E11
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Nic poważnego się nie stało. Wadą ale tylko w silnikach po liftingu VVTi jest tzw. wada olejowa- już po 100tys km silniki potrafią zacząć zużywać spore ilości oleju, a ze wzrostem przebiegu sytuacja się pogarsza i ilości spalanego oleju robią się astronomiczne. Z tego powodu wiele osób (w tym ja) woli kupić wersję przed liftingiem z niezawodnym silnikiem. Podobno zdarzają się problemy z łożyskami skrzyń biegów, ale u mnie jest ok.
5,0
~Ryhu
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Jak wyżej. Autko ma już 260 tys, tylko na polskich drogach i z poważnych spraw wymieniane były tylne amortyzatory (przy 190 tys), wydech przy (200 tys) i sprzęgło (przy 250 tys), chociaż sprzęgło wymieniłem bo myślałem że już najwyższy czas, ale nic z nim się jeszcze nie działo. Zepsuła się jeszcze stacyjka. Zawiozłem do zwykłego zakładu zajmującego się naprawianiem zamków. Wymienili zapadki i wszystko działa. Koszt to chyba 50 PLN.
4,0
~mx31@o2.pl
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Przez 4 lata (a miałem autko od nowości) padł mi alternator... Wymieniono go na gwarancji al emusiałem tydzień czekać bo w Polsce go nie mieli.... I tutaj jest rada dla wszystkich posiadaczy: NIE WOLNO Z MOCNO WJEŻDŻAĆ W KAŁUŻE!!! Alternator jest niedaleko prawego koła a jego osłona jest niewystarczająca więc go zalewa woda - skutkiem czego psuje się. A jak ktoś nie ma gwarancji to musi się przygotować na wydatek około 1000 zł... więc boli...

Toyota Corolla VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~karolcia20
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Po zakupie musiałem naprawić zawieszenie i wymienić przednią szybę. Padł alternator, jest nisko i słabo osłonięty przed wodą która przyśpiesza jego zgon, daje dużo czasu na zauważenie awarii, mechanik był w szoku jak zobaczył w jakim był stanie i mimo to ciągle potrafił działać. Regeneracja zacisków we wszystkich kołach przy około 300 000 km, polecam oryginalne zestawy naprawcze, ponieważ zamienniki padły po 20 000 km.
Toyota Corolla VIII