Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII (336) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 360 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~motodd
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Na wąskich oryginalnych oponkach autko może trochę rzucać na zakrętach. Jednak włożywszy już 185/55 R15 auto zachowuje się jak przyklejone i prowadzi z super precyzją. Reakcja na skręt kierownicy jest w corolli niesamowita. Każdy kto się przewiózł corollą to stwierdzi. Wszystko chodzi idealnie. Co roku jednak wymieniam gumy od drążków stabilizatora (ok 80 zł za 4sztuki)- jednak jest to idealne rozwązanie. Ktoś może powiedzieć że to awaria,...
4,0
~Adam98
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Samochód dość wygodny, zawieszenie zestrojono miękko, przez co Corolla mocno przechyla się w zakrętach, ale już po chwili można ją doskonale wyczuć. Bardzo przydaje się hamowanie lewą nogą - pozwala ograniczyć tendencję do podsterowności. Hamulce raczej słabe, pedał miękki i o długim skoku, dzięki czemu łatwo dozować siłę hamowania, ale sama moc szału nie robi. Do codziennej jazdy jednak jak najbardziej wystarcza. Hamulec ręczny nie należy...
4,0
~Wotan91
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
O dziwo, dziurawe olsztyńskie drogi (skandal, że coś takiego w środku europy się znajduje) nie dobiły jeszcze tego samochodziku. Co prawda wymianie były drążki kierownicze, tuleje no i przydałoby się w moim egzemplarzu wymienić przegub wewnętrzny. Także generalnie tragedii nie ma, ale trwałość zawieszenia to moim zdaniem nie jest najmocniejsza strona Corolli. Co innego pewność jazdy - żadnym samochodem nie wchodziłem tak szybko i pewnie w...
4,0
~stifflerek_wwa
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.4 VVti 96KM 71kW
seryjne zaiweszenie jest troszke przy miękkie ( ale u mnie po wymianie wszystkich amortyzatorów na gazowe) zawieszenie znacznie się utwardziło i samochód juz nie pływa po zakrętach . chamulce są idealne pod tą moc i myśle ze nawet z mocniejszym silnikiem dawałyby sobie rade bez zadnego problemu . kierownica chodzi lekko , lecz po przekroczeniu około 80km/h zauwazamy delikatne usztywnienie układu kierowniczego ( co jest az dziwne w toyocie)
5,0
~Gustav
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Tu znów waham się między 4 a 5 ,ale dam 5 za fakt, że przez 2 lata nie musiałem w ogóle dotykać niczego w zawieszeniu. Kupiłem i jeżdżę :) Wspomaganie bardzo fajne, na parkingu można kręcić kierownikiem leciutko, a podczas jazdy świetnie czuć drogę. Jest precyzyjnie. Aha - toyotka ma miękkie zawieszenie i czasem lubi sobie skrobnąć o próg zwalniający, jest też czuła na wiatr boczny przy szybkiej jeździe, ale za to komfort zapewnia niezły.
5,0
~mastalczak
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Zawieszenie wybiera nierówności (które są zawsze na polskich drogach) na przyzwoitym poziomie. Jest zestrojone miękko (nie jak francuz) i komfortowo, ale jeśli trzeba zapiszczeć na zakręcie to można to zrobić nie obawiając się o jakieś problemy. Ja jestem z zawieszenia zadowolony. Jeśli chodzi o trwałość to wybiciu ulegają tylko swożnie przednich wahaczy. Wytrzymują ok 50 tyś (oryginał) i trzeba wymienić ale naprawa nie jest droga. Części ok...
4,0
~pukkinen@vp.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Samochód prowadzi się jak po szynach, jest szeroki i niski, kierownica nie ma luzów, aczkolwiek w tylnym zawieszeniu podczas jazdy po polnych drogach chyba słychać stukanie drążków stabilizatora (wytarte gumy na łącznikach) ale to dość znana przypadłość toyoty, w jeździe po asfalcie nic nie słychać i to nie jest przeszkadzające. Powyżej 125 km/h pojawia się lekkie bicie na kierownicy i nie jest to wina opon (nie jest to wada opon)
4,0
~Zbyszek
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
To ciekawe - miałem okazję jeździć nowszą Corollą (rocznik 2010) i na zakrętach znacznie bardziej się wychylała na zakrętach niż leciwa E11 :) Znajomi sami się dziwią, że tak ładnie się trzyma. Nie jest to może Focus pod względem trzymania i prowadzenia ale układ jezdny jest naprawdę na bardzo zadowalającym poziomie, a proste wielowahaczowe zawieszenie daje frajdę z jazdy i jest bardzo trwałe.
5,0
~machu84
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
W swoim samochodzie mam opony Vredestein, które sprawują się wyśmienicie, zakręt przy prędkości 60 - 70 km/h nie stanowi problemu. Zawieszenie zestrojone raczej twardo ( nie kłądzie się na zakrętach), ale i miękko ( na nierównościach). Do tego bardzo ciche zawieszenie ( ja nie zmieniałem amortyzatorów, są wstawione oryginalne - może poprzedni właściciel). Przy mokrej nawierzchni można czuć sie bezpieczenie

Toyota Corolla VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Paweł Pietraszek
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Jak na ten rocznik bardzo dobrze. Po zakupie oddałem na przegląd do ASO okazało się że jest wszystko w porządku. Prowadzi się równo, nie ściąga w żadną stronę, kierownica chodzi płynnie, lekko. (Można żyć bez regulacji wysokości kierownicy). Dodatkowy walor to to że jest dość twardo zawieszona i dobrze trzyma się drogi na łukach. (Ewentualnie fotele mogłyby być głębsze, ale to nie jest auto sportowe).
Toyota Corolla VIII