Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting

rafal, ponad rok temu
Silnik 2.8 D-4D 204KM 150kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,36
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : z przyczepą ciężarową 3,5 tony idzie jak herkules
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
wystarczający aż nadto.
4,0
Skrzynia biegów
Szału nie ma .daleko jej do klasy premium ale jako wół nadaje się idealnie
5,0
Układ jezdny
To chyba największa zaleta tego samochodu. po śniegu i w terenie idzie bardzo sprawnie.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
pełno schowków i uchwytów na butelki. bajka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w 5 osób daje rade ale wtedy paka mała
4,0
Wyciszenie
pałąk nad paką strasznie świszcze. drugi raz bym tego nie zamówił.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przegląd 2000 zł po 15 tys po 30 tys 4000 zł
3,0
Stosunek jakość/cena
drogo jak na konkurencje ale warto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelka od rolety paki wypadła po miesiącu. bubel ale to akcesoria nie od toyoty. Szyba przednia bardzo delikatna trzeba sprawdzać czy nie ma odprysków od kamyczków..Wymiana szyby 3500. szyby są tylko oryginalne i nie ma zamienników
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 D-4D 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting