Szukaj

Lista ocen Toyota Paseo II (40) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Dajman
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
5 biegów może być. Ale moim zdaniem przydał by się jeszcze 6 bieg. Przy jeździe powyżej 100 km na godzinę czuć, że silnik zaczyna się męczyć. Obroty strasznie lecą do góry. Na przykład przy jeździe 80 km/h obroty mam koło 2200 rpm. A przy 100/110 obroty to już 3100 rpm. Znaczna różnica mimo niewielkiego wzrostu prędkości. Ale skrzynia w paseo jednak jest bardzo precyzyjna i sprawna. Różnymi autami jeździłem. Skrzynia w paseo bardzo mi pasuje.
4,0
~bojar211
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Trochę za krótkie przełożenia jak na mój gust, ale cóż jest to coupe i nie ma co się dziwić. Biegi wchodzą płynnie jak w masło jedynie wsteczny ma blokadę automatyczną i czasem się przytnie ale to stała bolączka aut z bliskiego wschodu więc nie ma co na to narzekać. Jeśli lubisz czuć ,że bieg wszedł pewnie i przełożenie jest długie to ten samochód nie jest dla Ciebie lub będziesz musiał się przyzwyczaić :)
5,0
~Jakub
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Jeździłem wieloma samochodami od klasyków po nowe i jak dla mnie tak skrzynia jest prawie idealna do tego auta. W swoim Paseo będzie niedługo wpadać skrzynia C161 ( Corolla E11 G6 ) Ponieważ niestety na trasach bardzo brakuje 6 biegu, W okolicach 135km/h mamy 4k obrotów
4,0
~mario
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Po 220 tyś. mam problem z V, lewarek rusza się gdy dodaje/ujmuje gazu - ogólnie diagnoza u specjalisty jest taka, ze skrzynia jest do wymiany ale przejechałem na niej od tamtego czasu 20 tyś. i nic się nie dzieje. Koszt skrzyni z wymiana to ok. 1000 zl.
5,0
~kkbb89
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Jeżdżę wieloma nowymi autami z roczników 2007, 2008 etc. i skrzynie w nich chodzą gorzej, niż w skrzyni z 97 r. To kolejny pokaz dominacji w sektorze niezawodności japońców w autach z lat 90\'.
3,0
~Marcin
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Biegi wchodzą ciasno, zawsze na swoje miejsce. Wsteczny nie zgrzyta jak w większości japońców (kilkoma wcześniej jeździłem). na 5 biegu przy 3tyś.obr. jest około 130 więc jest świetnie:)
4,0
~Omega
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Jak w kazdym japoncu - wsteczny ciezko wchodzi. Czesto zdaza mi sie nie wrzucic biegu i skrzynia zaskrzeczy w czasie jazdy, ale to tylko i wylacznie moja wina - za szybko puszczam sprzeglo.
4,0
~kkoneczny@interia.pl
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
1. Słaba płynność między "1" a "2"; 2. Przy redukcji z "5" czasem trudno "znależć" "4"...!; Przy +/- 130 aż chciałoby się wrzucić "6", a potem... nawet nie! Ogólnie: można się przyzwyczaić...:)
4,0
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
W miare dobra chociaz niektore biegi czasem zazgrzytaly jak dobrze nie wysprzeglilem, tzn za szybko poscilem pedal. Na wszystkiech 5 biegach zbierala sie znakomicie.
Dziennik kosztów dla Toyota Paseo II
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
7,7
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bady
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Bosko idealnie zestopniowywana skrzynia pozwoliła na rozpędzenie się do 200 zamknięty licznik i to w 3 osoby na a2 z bagażem i pełna butla gazu.
Toyota Paseo II