Szukaj

Lista ocen Toyota Prius II (27) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~igor@prototypy.com
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Trakcyjnie samochód doskonały , pewnie ze względu na duży rozstaw osi 2,7m silnik z przodu i akumulator z bakiem benzyny na tylnej osi. Problemem jednak jest elektryczny układ kierowniczy , jest nie do końca precyzyjny i trzeba uważać przy szybkim pokonywaniu zakrętów aby nie \"przestrzelić\" drogi. To co jest najfajniejsze jednak to jazda na elektrycznym silniku. Czasami udaje mi się przejechać całe miasto Sopot baz włączenia silnika...
5,0
~bakusie@poczta.fm
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Przez lata jeździłem Fordem Focus, który jest niekwestionowanym liderem w tej kategorii i rzeczywiscie prius to juz nie to samo. Nie ma juz poczucia tej pewnosci i \"kontaktu\" z pojazdem co w focusie. Ale za to, w priuse zawszenie jest o wiele lepiej wyciszone oraz bardziej komfortowe dlatego daje ocenę bardzo dobrą. Na uwage zasługuje także bardzo dobre elektryczne wspomaganie kierownicy które działa wyśmienicie.
3,0
~Hugo Srebrnowolski
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Zawieszenie jest trochę za twarde, czuć \"pudełkowatość\" samochodu. Ale niestety tak mają wszystkie samochody w tej klasie. W kierownicy denerwująca jest podsterowność, co ma znaczenie zwłaszcza wchodząc szybko w zakręty. Ponadto wspomaganie mogłoby być silniejsze.
3,0
~Mateusz Miziołek
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Brakuje progresji działania, do tego zdecydowanie zbyt czuły. Na miasto - idealny, przypomina tryb City stosowany w Fiatach, gdzie elektryczne wspomaganie pozwala kręcić kierownicą jednym palcem. Szkoda, że przy wyższych prędkościach nadal jest tak czułe. Komfort podróży wzorowy.
5,0
~Marcin Kneć
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi. System ESP i VSC dużo dają. Zimą zdarzyło mi się złapać pobocze. Nic nie zrobiłem - nie zdążyłem - coś zaczeło mrugać pipkać i już jechałem znów na drodze. Samochód trzyma się rewelacyjnie drogi na zakrętach. Porównuję z Fiatem Albea.
4,0
~ziele3
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Samochod zadziwiajaco dobrze sie prowadzi. Jest bardzo przyjemnie responsywny cos czego sie nie spodziewalem po tym samochodzie. Bardzo relaksacyjny i wmiare precyzyjny. Baterie sa przy podlodze wiec nie ma wychylow.
4,0
~Priusdriver
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Jeździłem poprzednio Fordem Mondeo, który miał doskonałe w mojej ocenie zestrojenie zawieszenia- Prius jest mniej sportowy w tym zakresie ale na komfort i bezpieczeństwo zawieszenia nie można w ogóle narzekać.
4,0
~Anonim
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Zawieszenie jest. Stosunkowo głośne, dość komfortowe, a przy tym nieszczególnie dobrze radzące sobie w zakrętach. Zawieszenie jest zdecydowanie słabsze niż np. w Mazda3.
5,0
~Babycorleone
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Bardzo wygodny w prowadzeniu. Nie wymaga zbytniego napięcia mięśni. Jako pierwsze auto w rodzinie mamy dużego amerykańskiego SUVa i naprawdę przy Priusie prowadzenie tego to mordęga.
Dziennik kosztów dla Toyota Prius II
Średni koszt przejechania 100 km
22,50 zł
5,0
l/100km
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~jacek
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Zawieszenie dziala bez zarzutu, w 5 letnim samochodzie nic nie stuka, wlasciwie wszystko chodzi jak w nowym. Pod tym wzgledem lepiej niz w 4ro letnim Volvo V70.
Toyota Prius II