Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Prius III Prius+

RAF119, 9 lat temu
Silnik 1.8 HSD 136KM 100kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Prius III Prius+ 1.8 HSD 136KM 100kW 2013-2016 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moim skromnym zdaniem silnik i układ hybrydowy to majstersztyk, jeśli chodzi o technologie oszczędzania energii, jaki i niezawodności jak widać toyota wyznacza nowe kierunki w motoryzacji i jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie a hasło reklamowe AUDI? przewaga dzięki technice? jak najbardziej tu pasuje. Mam nadzieję, że moja opinia pomoże w decyzji o zakupie Priusa.
5,0
Całokształt
Mało pali, spora przestrzeń dla pasarzerów, jak i na baraż bardzo dobry komfort podróży dobre wyposażenie cena nowego porównywalna z VW Turan 2 tdi 140 km a spalanie niższe hi szczególnie w mieście.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 1.8 99 km plus 40 km silnik elektryczny dobry tandem razem 136 km DO zalet tego silnika dodam, że nie posiada sporo osprzętu, który się psuje np.: TURBO, ROZRUSZNIK, pasek rozrządu, pasek klinowy koło dwu masowe,a oprócz tego cała masa drogich części we wszystkich nowych dizlach.
5,0
Skrzynia biegów
CTV bezstopniowa automatyczna jeden bieg liniowe przyśpieszanie na początku troszkę dziwnie się czułem, ale po półrocznej eksploatacji zaczynam dostrzegać wygodę i komfort szczególnie w mieście . Opcja PVR zmienia charakter skrzyni na bardziej agresywny powiedzmy sportowy.
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się w zkrentach pewne prowadzenie
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra duże powierzchnie przeszklenia kamera cofania spore lusterka
5,0
Ergonomia
Praktycznie wszystkie potrzebne przyciski sterowania są na kierownicy, czyli w najbardziej pod ręką. Reszta obsługiwana jest przy pomocy doskonałego monitora dotykowego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZIMA szybko się nagrzewa specjalny system rekuperacji spalin, który zwiększa szybkość rozgrzania silnika. Latem klima napędzana silnikiem elektrycznym niewielkie zużycie paliwa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spora przestrzeń nie można narzekać rodzina raczej dość wysoka ja i syn ponad 180 cm, żona ponad 170 biorąc, na pokład komplet pasażerów (7 osób) z dwójką dzieci włącznie można usiąść wygodnie no, chyba że jedziemy z drużyną koszykarzy hehe he
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie przy niskich prędkościach i spokojnej jeździe przy wyprzedaniu lub bardzo szybkiej jeździe na autostradzie wyraźnie słychać silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie jak na gabaryty mini van 7 miejsc 136 km dobre wyposażenie 4,5 litra miasto 5,5 trasa w zimie, jeśli trzymamy auto, pod chmurkom auto pali, około litra więcej dogrzewając kabinę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Twarde plastiki z tyłu z przodu ok w sumie mogłoby być lepiej za cenę nowego 150 tys. zł, ale spasowanie elementów bardzo dobre.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie wszystko OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko gra ;-)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 HSD 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Prius III Prius+