Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 II (71) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~arcik
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 i 16V 150KM 110kW
Tu sie troche rozpisze.Uzytkowalem to auto przez 2 miesiace w Kenii.Na szutrowe drogi jest bardzo dobry,nawet w z 4 osobami na pokladzie i zapakowanym bagaznikim nie chaczy podwoziem o nierownosci....ale wystarczy wieksze zniesienie i auto nie podjedzie.Jest bardzo zle wywazone.Pod gorki gdzie osobowki podjezdzaly bez problemu Rav4 sie poprstu slzgal!!!!!!Kola buksowaly!!!!Oczywiscie o jedzie terenowej mozna tym autem pomarzyc.Troche blota...
5,0
~andmor
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 16V D-4D 116KM 85kW
To jest po prostu bajka. To jest chyba najlepszy układ jezdny spośród innych modeli Toyoty (wyłączając może te z najwyższej półki). Na pewne nie daje najmniejszych szans konkurentom w swojej klasie (np. Nissan X-trail).Nie powtarzalne wrażenia oferuje zwłaszcza w jeżdzie górzystymi, krętymi drogami (np. w Chorwacji). Precyzyjne i błyskawiczne reakcje na ruchy kierownicą, jak w gokarcie. Oczywiscie dotyczy to tradycyjnych dróg a nie terenu, bo...
3,0
~Peshet
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 16V D-4D 116KM 85kW
jak to w terenówkach - na prędkościach kiedy osobówka do drogi się przykleja, terenówka raczej odwrotnie, szczególnie w koleinach po TIR-ach, cały samochód hula, kierownica poluzowana i z tego co wiem ten typ tak ma, no nie jest to wyścigówka:)) Natomiast po lekkim bezdrożu - ulicach bez asfaltu i innych dziurawych nawierzchniach - jedzie idealnie - wszystkie nierówności pochłania. Może 3 jest oceną lekko subiektywną...
4,0
~michał-gliwice
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 i 16V 150KM 110kW
Przy 100tys km pojawiły się stuki...! NA stacji diagnostycznej i u mechanika wychodziło że zawieszenie nie ma zadnych luzów Jest w idealnym stanie! Okazało się po kilkukrotnym badaniu ze uszkodzona jest górna guma amortyzatora. Mechanik dorobił taką gume i za usługe zapłaciłem 150 zł! W serwisie ten element kosztował 300zł + robocizna około 200zl! Obecnie samochód ma przejechane 120tys km i nie ma zadnych stuków
2,0
~Peshet
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 i 16V 150KM 110kW
Minusy: polecam jazdę w koleinach z prędkością 60+ i na innych nierównościach, cały damski zachwyt szybko wyparuje,zwłaszcza jak w rękach poczujesz hulającą kierownicę, a samochód zacznie \"odklejać się\" od jezdni. a co z tym sprzęgłem? od czego jest? od pompowania mięśni łydki? Raz na pół roku kierownica do wyregulowania. A plus tylko jeden - dobre hamulce
5,0
~uzytkownik RAV4
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 16V D-4D 116KM 85kW
Bardzo dobrze sie ja prowadzi, tak jak zwykla osobowke nawet przy max predkosci ok 160-170 km/h. 116 km to moze nie za wiele ale w miescie mozna sobie pozwolic na agresywna jazde i szybka zmiane pasow :-) Badzo lekko chodzi wspomaganie i sprzeglo. Na lodzie lekko zarzuca tyl, ale to tylko dodatkowy fan :-) Ciezko zakrecic na recznym - cos sie wlacza ... ? :-)
1,0
~Dave
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 16V D-4D 116KM 85kW
Potrzebuje pomocy !!! kupiłem ravke lekko uszkodząną (poduszki nie wystrzeliły) 2003 r. przed liftingiem wszystko pięknie ładnie silnik pracuje elegancko ale cuż z tego skoro nie moge ruszyć z miejsca mam zablokowany tylni most nikt nie wie co jest grane mooze ktoś z was orjętuje sie co mogło sie stać bardzo prosze o pomoc dawid16@poczta.dm
5,0
~Sylwester
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 16V D-4D 116KM 85kW
jezeli ´trzymanie´ sie drogi mozna podciagnac pod ´uklad jezdny´ to jest imponujaca. zarowno naped na 4 kola jak i szerokosc opon (235) powoduja, ze zmiana pasu na trasie przy predkosci 160km/h nie robi na tym aucie wrazenia - koleiny, nierownosci - nie ma znaczenia. nawet na zakrecie. kapitalna sprawa
5,0
~Paragon
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 i 16V 150KM 110kW
dobry na szerokich oponach a posiadam 235/65R16 i na wyboistej drodze jest dla mnie ok pokonanie kraweznika polyka jak pelikan mowa o podjazd pod kraweznik, Ale zamierzam zalozyc dystanse 30mm prawdo podobnie konfort i wyglad sie jeszcze bardziej polepszy.
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 II
Średni koszt przejechania 100 km
80,67 zł
8,3
l/100km
12,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~danielclub@interia.pl
Toyota RAV4 II
MPV 2.0 i 16V 150KM 110kW
Ogólnie byłoby na 5, gdyby nie nagminne wyrabianie się gniazd amortyzatorów co przyczyniało się do wymiany amortyzatorów. W czasie gwarancji wymieniali mi 3 razy (średnio co 15tys.km.) i za każdym razem mówili, że już dają nowe z poprawioną wadą :(
Toyota RAV4 II