Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 IV (65) - Ergonomia

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~KW
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Kierowcy dają się znać bardzo niewygodnie umiejscowione przyciski przełaczania trybów jazdy oraz kontroli nawigacją. Nie da się ich przełączać bez oderwania wzroku od jezdni. Podobnie niewygodnie umiejscowiono przyciski sterowania mediami na kierownicy. Często przy ostrych manewrach mają tendencje do przypadkowego przełączania się. System nawigacji (Tom-Tom) działa powoli a gałka zmiany powiększenia (zoom) jest wręcz tragiczna - nie dość, że...
2,0
~Bogusław
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Włączniki podgrzewania siedzeń bez podświetlenia, schowane nisko. Obok inne przyciski też bez podświetlenia. Marnie. Sterowanie szybami to wołanie o,litość. Podłokietnik jak z Biedronki w promocji. Brak gniazdek zapalniczki dla tylnej kanapy i w bagażniku. Auto ponoć rodzinne - marnie. Siedzenia kierowcy i pasażera to madejowego łoże. Oparcie płaskie jak deska i regulowane skokowo, brak,podparcia lędźwiowego w aucie za ponad 120 tysś złotych...
2,0
~wawa
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
ergonomia na bardzo niskim poziomie,trzeba szukać przycisków szczególnie umiejscowienie sport i 4x4 za kierownicą to dramat! niepodświetlony przycisk składania lusterek do tego mikroskopijny co na parkingach podziemnych znowu wymusza poszukiwania po omacku! za to podświetlenie przycisków na konsoli i lusterkach zbyt jasne (przyciemniłem je markerem bo raziło w nocy), usb w niewygodnym miejscu, tragiczny system multimedialny: bardzo wolna...
3,0
~Grzegorz
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
dziwnie porozmieszczane przyciski - otwierania klapy tylnej, podgrzewania siedzeń i trybów jazdy. Ne powinno się ich szukać podczas jazdy, ponieważ trzeba się mocno schylić. Beznadziejne jest to, że przyciski od składania i sterowania lusterkami oraz sterowania szybami nie maja podświetlenia, bardzo utrudnia to życie, trzeba zapalić górne światło, żeby je znaleźć. Dziwne, że w takim samochodzie zainstalowany klasyczny hamulec ręczny,...
3,0
~alpinus6
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Bardzo niewygodny fotel kierowcy, bez regulacji odcinka lędźwiowego, dopiero po 5 tys. km jakoś się ułożył tak, że daje radę jechać non stop przez 4-5 h. Po kupnie byłem załamany, dokupiłem podgłówki pod kręgosłup w sklepie ortopedycznym, które niewiele dały. Podłokietnik bardzo wygodny.Co do schowków nie mam żadnych zastrzeżeń. Trochę nietrafione podświetlenia niektórych przycisków
3,0
~alpinus6
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Bardzo niewygodny fotel kierowcy, bez regulacji odcinka lędźwiowego, dopiero po 5 tys. km jakoś się ułożył tak, że daje radę jechać non stop przez 4-5 h. Po kupnie byłem załamany, dokupiłem podgłówki pod kręgosłup w sklepie ortopedycznym, które niewiele dały. Podłokietnik bardzo wygodny.Co do schowków nie mam żadnych zastrzeżeń. Trochę nietrafione podświetlenia niektórych przycisków
4,0
~kędruś
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Szybko znalazłem pozycję za kierownicą. Bardzo fajny tegulowany podłokietnik. Niestety samochód ma tylko 1 port USB i nie ma CD. Słabą rzecza są niepodświetlane przyciski sterowania lusterkami i szybami. Troche do biedne w aucie za 160 tyś zł. Bateria hybrydowa minimalnie zmniejsza pojemność bagażnika. Kilka rzeczy jest lepiej rozwiązanych w tiguanie niż w rav.
5,0
~GaryField
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Tu nie mam żadnych zarzutów. Wszysto na swoim miejscu. Przyciski na kierownicy to miły dodatek. Z zasadzie bez patrzenia można każdą operację wykonać. No może podgrzewanie foteli i ustawienia świateł bez patrzenia nie da się ustawić. Wybór z książki telefonicznej za pomoca pokrętła też niezbyt szczęśliwy, ale odbieranie telefonów w czasi erazdy przez zestaw jest ok.
3,0
~wawa
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
sterowanie i przyciski nieintuicyjne, czasem szukam właściwego przycisku które są porozrzucane po całej konsoli, tak samo jak menu nawigacji. A przyciski napedu na 4 koła,trybu sport,otwierania klapy są schowane pod kierownicą że trzeba się nachylać aby je włączyć, przyciski składania lusterek i szyb za małe i niepodświetlone co w garażu powoduje że szuka się ich po omacku.
4,0
~Paweł
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Co do ergonomii to jest raczej ok. Bardziej przeszkadzają mi brak podświetlenia dla np. ustawienia lusterek. Brak pamięci dla fotela elektrycznego. Przyciski w dolnej konsoli są w zasięgu ręki ale trzeba się ciut przygiąć ale nie jest to aż taki duży dyskomfort. Bardziej przeszkadza mi brak podświetlenia w schowku.
Toyota RAV4 IV