Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 IV (78) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~alpinus6
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
152 KM to NIEZBĘDNE minimum dla tego 1,5 tonowego auta o aerodynamice dużej cegły. Wysokoobrotowy,aby żwawo jechał trzeba mocno wciskać pedał gazu, inaczej w mieście wszyscy nas wyprzedzają. Nauczyłem się ustawiać na prawym pasie do ruszania spod świateł :-) Na początku przy ruszaniu miałem wrażenie ciągnięcia przyczepy (lub zaciśniętych klocków hamulcowych) ale można się przyzwyczaić. Lubi wysokie obroty, na autostradzie pokazuje co potrafi...
4,0
~alpinus6
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
152 KM to NIEZBĘDNE minimum dla tego 1,5 tonowego auta o aerodynamice dużej cegły. Wysokoobrotowy,aby żwawo jechał trzeba mocno wciskać pedał gazu, inaczej w mieście wszyscy nas wyprzedzają. Nauczyłem się ustawiać na prawym pasie do ruszania spod świateł :-) Na początku przy ruszaniu miałem wrażenie ciągnięcia przyczepy (lub zaciśniętych klocków hamulcowych) ale można się przyzwyczaić. Lubi wysokie obroty, na autostradzie pokazuje co potrafi...
5,0
~beers
Toyota RAV4 IV
MPV D-CAT 150 150KM 110kW
jak dotąd silnik 2,2 D-CAT spisuje się doskonale, po rozgrzaniu jest bardzo cichy, stosować należy olej silnikowy 0W30 C2 tak jak przewiduje to instrukcja, a nie 5W30 C2 co sugerują serwisy Toyoty w Polsce, silnik pracuje na 0W30 C2 wyraźnie ciszej, i nie ma zauważalnego zużycia oleju, a tylko jego stopniowe bardzo powolne czernienie, silnik ma dodatkowy moduł Power Booster niemieckiej firmy J-Sport dopuszczony przez Toyotę. Jego stosowanie...
5,0
~Jacek
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Przy nieumiejętnym (zbyt szybkim i za głębokim wciśnięciem pedału gazu) silnik wchodzi na wysokie obroty, które dość długo trwają i powoduje to lekki szum silnika w kabinie. Ale szybko idzie to opanować a również jeżeli ktoś ma ochotę ruszać ze skrzyżowania pierwszy ze świateł to przyzwyczaić się do tego szumu. Ale kompletnie mnie to nie przeszkadza. Tak poza tym to silnika nie słychać. Elektryka bardzo często się załącza (pokazuje to...
4,0
~Dariusz elpodlako
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Jazda w trybie Eco sprawia że płynie się spokojnie i dość tanio z pełną kontrolą spalania na wyświetlaczach - przy ostrzejszym bucie w tym trybie silnik nie miło wyje - ale daje radę i taki jego "urok". W trybie Sport - samochód jest zrywny i ma kopa ( jak na SUVa ) jest zabawa ale i spalanie wzrasta. Ogólnie to bardzo dobry silnik z jedynym mankamentem, wycia na wysokich obrotach ok 4000. Ale jestem zadowolony. Wycie to jedyny minus jaki...
5,0
~Pawielus
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Oszczędna jednostka hałaśliwa jedynie przy zapotrzebowaniu na pełną moc ale wcale nie przwyższa standardowych układów napędowych. Apetyt na paliwo na razie umiarkowany ale dużo wyższy niż to zapowiada producent a co gorsze wynik taki można tylko uzyskać jadąc jak emeryt wózkiem w biedronce i to nie zawsze się uda. Moc wystarczająca w połączeniu z elektrykiem potrafi dać sporo farajdy z jazdy.
5,0
~Dusterrrro
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Silnik dość dynamiczny, 8,6 s do 100km/h. Szybki też przydużych prędkościach. Ale gaz działa z opóźnieniem, co jest chyba skutkiem działania skrzyni automatycznej. Przy takiej mocy spodziewałem się jednak wbijania w fotel, czego jednak nie było. Przy mocnym ciśnięciu gazu silnik mocno wyje, co przypomina Poloneza :) Mimo wszystko działanie zestawu silnik spalinowy-elektryczny bardzo sprawne.
4,0
~edzio27
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Generalnie 2.5 litra w benzynie + 2 silniki elektryczne dają radę. Przy wysokich obrotach faktycznie wyje ale mnie to zupełnie nie przeszkadza. Nie kupiłem wysokiego, komfortowego i bezszelestnego suv-a po to żeby bic nim rekody do 100km/h. Rozmawiałem z kolegą (posiadacz BMW 330d 245KM) który jeżdził moją Toyota powiedział że jego BMW jest bez szans do ok 60km/h z hubrydą Toyoty.
5,0
~Karol
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Odpowiednia moc w trasie, w mieście z elektrykiem spala niczym Fiesta Największe spalanie miałem w okolicach 8.8 ze wspomnianej trasy 1600km przez Europe. Wracając spalanie miałem na poziomie 6.3 przy prędkości 120-140. Toyota wydaje się duża i otyła ale Japonczycy pokazali, ze hybryda to odpowiednia moc w trasie i ekonomiczna jazda w mieście.
3,0
~piterre
Toyota RAV4 IV
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Słaby punkt programu, fakt jednostka totalnie bezawaryjna pozbawiona turbo przejeździ ponad 500 tys km, ale co mnie to obchodzi ja tym autem max zrobie 200 tys, spalanie potężne, dynamika nikła dzięki bogu mam manuala bo z cvt jest gorzej. silnik cichy. ale za słabe osiągi za duze spalanie. na autostradzie nawet 20l/100
Toyota RAV4 IV