Szukaj

Oceny Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022

Podsumowanie 19 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,60
średnia ocena z 19 ocen
8% lepiej od średniej w segmencie
79%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022

4,6
~Filip
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Samochod w wersji komfort z pakietem style. Zrywny, mocny samochód bez usterek jak dotychczas. Ciężko się do czegoś przyczepić... poza niewygodnymi siedzeniami zwłaszcza jeśli dziennie nie spędza się 30 min. ale np 2 godziny, więc komfort tylko z nazwy. Przyczyną jest brak regulacji odcinka lędźwiowego to trochę słabo jak na tej klasy samochód. To oczywiscie drobiazg, ale życie z nich się składa. Przynajmniej w roczniku 2021 było...
3,5
~Prawdziwy uzytkownik
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Zaczne od tego co zle: Silnik jest glosny a auto slabo wyciszone jak na tak glosny silnik, poprostu jest glosny. Brak poprawnego wyciszenia, zero wyciszenia w drzwiach, bagaznik jest zrobiony z plastiku co po czasie wszystko zaczyna trzeszczec cos czego nie bylo w zadnym Avensisie od 2009 roku. Deska rozdzielcza wibruje na nierownosciach czego nawet nie bylo w Hyundai Accent. Firma Toyta powinna sie wstydzic za takie ciecie kosztów....
4,7
~Mariola
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Jak nie chcesz jechać za ciężarówką a ją wyprzedzić to auto powinno mieć powyżej 200KM bo jest za ciężkie i posiadać napęd 4x4. Wady: światła drogowe i mijania LED, Q1 w dowodzie rejestracyjnym, brak oświetlenia przycisków na podsufitce oraz w drzwiach, brak światła w schowku, pióra wycieraczek nie zbierają przy wyższych prędkościach, wytarcia lakieru przy klamkach, pokrywa w bagażniku za cienka, ślizga się przy dociskaniu gazu bez napędu...
4,0
~cosowa
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Nie warto brać napędu na 4 koła jeśli się używa samochodu w warunkach miejskich. Siedzenia są nie wygodne - brak podparcia lędźwiowego sprawiło, że trasa 70km kończy się bólem pleców. Warto wziąć przednie czujniki parkowania. Silnik 218KM - ma bardzo zbliżoną dynamikę do słabszej jednostki więc nie warto dopłacać zwłaszcza z tą beznadziejną skrzynią biegów bezstopniową. Generalnie...wielki niedosyt i trochę rozczarowanie. Ogólnie jest...
4,6
~Pawel
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto z pewnością nie idealne ale ma swoje istotne zalety. Pojemne, wygodne, funkcjonalne, ekonomiczne (przy określonym sposobie użytkowania). To zakup, który nie dostarcza zbyt wielu emocji ale daje dużo spokoju. Jeśli kupujesz samochód głową, a nie sercem, to warto rozważyć RAV4. Minusy: - słabe wykończenie środka. Plastiki dość łatwo się rysują, z boczków foteli wychodzą już nitki, oświetlenie otwarcia szyb jest tylko w przycisku szyby...
4,6
~Mariusz
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Zamòwione koniec października 2021, po pół roku gotowa do odbioru prosto z Japoni. Wersja duńska nieźle wyposażona. W tym czasie YouTube różne fora internetowe i przerażenie....... kupiłem czołg który pali 12 litròw. Teraz po ponad 4 tys. powiem jedno - genialny napęd. Wakacje 2022 Śląsk - Pieniny parę wypadów m.in. Słowacja, Zakopane itd. średnie spalanie 4,6 wskazanie komputera, obliczenie po tankowaniu 4,7. Styl jazdy spokojny bez nerwowego...
5,0
~Ola
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wersja 4x2, hak maksymalnie DMC 800kg z hamulcem, nie zaczepisz normalnej przyczepy tylko małe, za głośno powyżej 120km/h i drgają lusterka, światła przednie led mierne, lakier za cienki, gubi się na radarze, brak bezprzewodowego podłączenia smartfona do nawigacji, ładownie bezprzewodowe nie ładuje telefonu w futerale, brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy, jak masz progi zewnętrzne to nie zmienisz koła bo nie ma jak włożyć lewarka, nie...
4,7
~klessmar
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Bardzo wygodne i komfortowe auto. Wersja Executive. Ma wszystko co potrzebne by przemieszczać się czy to po mieście czy w niezbyt długiej trasie. Nie miałem okazji sprawdzić auta na autostradzie, więc nie dostrzegam niedogodności opisywanego słabego wyciszenia. Krótkotrwałe przyspieszenia przy wyprzedzaniu do 130-140km/h nie rażą hałasem. Normalna jazda po drogach krajowych i wojewódzkich 90-110 km/h jest przyjemna i łatwa szczególnie gdy...
4,8
~Krzysztof
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Fajne auto i jeśli tylko uda mi się załapać na jakaś aktualizacje systemu inforozrywki, tak żeby działało android auto albo apple carplay, to nie będę miał żadnych zastrzeżeń. Skrzynia ecvt nie jest dla każdego, ale jeśli ktoś chce mieć bezawaryjna, sprawna i oszczędna skrzynie biegów w swojej hybrydzie, to niestety musi się liczyć z tym, ze momentami dźwięk silnika zrobi się wysoki. Rzadko się tak robi, to po pierwsze, a po drugie jej zalety...
5,0
~Robur
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Znakomity samochód, praktycznie nie posiadający wad, świetny wygląd, jakość wykonania, mnóstwo miejsca w kabinie, jak i w bagażniku, akumulatory nie zajmują miejsca. Ogromna moc pod maską, jak na auto niby budżetowe, dobrze i precyzyjnie się prowadzi, no i mało pali. Wada: średnie nagłośnienie i klakson mógłby być ładniejszy.
Toyota RAV4 V SUV